Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

når aminoer ikke betaler

Side 7 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Jeg er 100 % enig i at mudderkast ikke er specielt kønt, men når det er det enest der kan få dig i tale, så er det jo bare nødvendigt, desværre, det har du selv valgt, ikke jeg... (Og det er jo i øvrigt bare facts)

Hvis du vil bidrage med noget som helst positivt i det tilgodehavende vi har hos dig, så bedes du kontakte vores advokat og lave en aftale, så mødes jeg meget gerne der, så kan vores advokat ligesom også holde styr på hvordan regningen skal gøres op, ikke...;

Advokat Viltoft - Ellebjerg - Støchkel
Hovedvejen 99, 2 tv
2600 Glostrup
Tel. 43 96 06 40
Sags nr. TMJ-KRD

------------------------------------------------------------------------ Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran ------------------------------------------------------------------------
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:27

Hej Big Boss,

Det her er sidste gang jeg vil forsøge at finde ud af hvem du er, så vi kan få det løst. Hvis du har ønske om at få noget løst, så må du ud med sproget om hvem du er og hvilket firma som det drejer sig om.

Jeg kontakter ikke en Advokat og henviser til BigBoss fra Amino.dk

Jeg kan jo ingen gang vide om der er noget i det du skriver når jeg ikke ved hvem du er, enig ?

Jeg ønsker kun at løse alt det jeg kan, Så svar venligst på følgende:

1. Dit Navn
  2. Firma Navn

Hvis du ikke svare på dette, kan jeg desværre ikke tage dig seriøs.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:15

Big Boss, Det er vel egentlig fair nok, at Kaspar Dalsø gerne vil vide, hvem du er, hvis du forventer at han skal forsøge at indgå et forlig med dig. Send ham dog en PM, så du kan komme videre i sagen. Forhør dig evt. hos din advokat på forhånd, så du ikke skader den retssag, som tilsyneladende er under opsejling.

Kaspar, Det burde være overskueligt for dig at gætte, hvem Big Boss er. Du har nogle tal, som du har handlet for, og du har nogle konkrete produkter. Jeg ved selvfølgelig ikke, om du skylder 50 kilo for skilteprodukter hos mange leverandører rundt om i landet, men med den viden du selv har om din gøren og laden, burde der være oplysninger nok til at bringe din hukommelse på ret køl. Så hvis dit ønske virkelig er at løse alt det, du kan, kunne du jo grave ned i din stak af ubetalte regninger og begynde at ringe til kreditorerne én af gangen.

mvh Hans

Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Skrevet kl. 10:21

Hej Hans.

Jeg ved ikke om du har haft noget i klemme hos KRD, og evt. har prøvet at få ham i tale i mere end et år, det har jeg, og mange mange flere.

Kasper ved udemærket godt hvem jeg er, hvor jeg bor, hvilke firmaer jeg ejer sikkert også hvad mine ansatte hedder til fornavn, en har været nede hos ham og se på opgaver i flere timer, og det i en firmabil overklistret med logoer. Ydermere har Kasper fået masser af post vedr. de penge han skylder os, vi har talt i telefon sammen adskillige gange (da vi stadig troede han var en seriøs forretningsmand)

Jeg ved ikke hvor fair du synes det er at JEG skal gøre hvad Kasper siger, det er ikke mig der er problemet og har opført sig som en dum teenager i sin tidlige pubertet.

Selv du som ikke kender mig kan vel på mindre en tre minutter finde ud af hvem jeg er, er det ikke rigtigt, der er jo oplysninger nok her i tråden..?

Sagen er den, at så længe Kasper ikke selv kan finde ud af at opførre sig ordentligt og betale de penge som han skylder, så vil jeg være garant for at forfølge ham så længe han nu måtte fortsætte sine uhæderlige virksomheder hvor han vil fortsætte med at svindle sig igennem sin ynkelige tilværelse.

Er det ikke en fornøjelse jeg må tage mig, jeg har trods alt betalt meget mere end kr. 50.000 for det..!

------------------------------------------------------------------------ Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran ------------------------------------------------------------------------
Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 12:17

Hej Hans,

Som sagt og tidligere skrevet vil jeg da kun med glæde kunne løse alting, Jeg er ikke til alt det her mudderkast frem og tilbage og Jeg vil næsten med garanti påstå at BIGBOSS ikke har helt ren mel i posen, for var det mig ville jeg med det samme sende Mit navn, adresse og andre ønsket ting.

Jeg har gennemgået alt og finder intet som kan samlignes med BIGBOSS´s påstande, Så du har helt ret Hans, at Jeg nemt burde kunne finde frem til hvem han er. Men desværre er det ikke lykkes mig.

Så BIGG BOSS lad os få det her løst hvis du altså også ønsker det ?

Jeg startet også med at besvare dit  indlæg med med et "Ja Tak" til en kop kaffe idet du gerne ville møde mig personligt, Så send venligst dit firmanavn og adressen ellers kan jeg kun tage dig useriøs og dine indlæg som falske.

Tilmeldt 8. Sep 07
Skrevet kl. 15:44

Jeg har efter nærmere undersøgelse og utallige af timer, opringninger og søgninger fundet frem til følgende vedr. KRD Scandinavien Koncernens selskaber og deres på stået svindleri.  

Som sagt er Moderselskabet i England under direktion af en meget omtalt svindler og skatteundraver. De danske selskaber er løbende under

direktion af vores omtalte person: Kaspar Dalsø MEN det interresante kommer nu. 

Alle selskaberne har haft nogen meget større personer fra det danske erhvervsliv som enten har været Bestyrelsesformand, Direktør, Administrationschef, Salgschef eller lign. Poster.  Jeg og andre Aminoér vil da ikke vove og påstå at Kaspar Dalsø har kunne køre rundt med så magtfulde personer som han har haft lyst til ?   Nedenfor vil der fremvises et udpluk af de personer som har deltaget i KRD Scandinavien Koncernen.  XXX  Titel i KRD Scandinavien koncernen:Direktør for moderselskabetBestyrelsesmedlem – England  Tidligere og nuværende beskæftigelse:Har over 50 danske konkurser og utallige udenlandske konkurser bag sigYder service i skatteundravelse og lign. I ind og udland.Opbygning af selskabskonstruktioner og koncerner.PyramidespilByggeri af ejendomme i udlandet.Salg af aldrig opførte byggerier i udlandet 

___   XXX  Titel i KRD Scandinavien koncernen:Bestyrelsesformand for de danske selskaber  Tidligere og nuværende beskæftigelse:Er en del af den meget anerkendte KFI Koncern.Direktør i flere danske selskaber  ___   XXX Titel i KRD Scandinavien koncernen:Administrationschef - Danmark.Bestyrelsesmedlem – DanmarkBestyrelsesmedlem - England  Tidligere og nuværende beskæftigelse:Direktør i flere ind og udlands selskaberBestyrelsesmedlem i flere danske selskaber. 

___  XXX   Titel i KRD Scandinavien koncernen:Salgschef – DanmarkBestyrelsesmedlem – DanmarkBestyrelsesmedlem – EnglandHvis hustru har siddet som Adm. Direktør for KRD Group ApS  Tidligere og nuværende beskæftigelse:

Salgschef og ekstern sælger hos bla. XXX A/S, XXXA/S, XXX A/S, XXX A/S, XXX A/S, XXX A/S, KRD Group ApS samt hans eget nu lukket firma: XXX.

Jeg stiller mig selv det spørgsmål om Kaspar Dalsø faktisk er manden bag denne Koncern eller dækker han kun over de meget magtfulde personer i det dansk erhvervsliv som måske yder Kaspar Dalsø en form for ydelser for at tie og stå tilbage med ansvaret alene om denne Koncern.  Jeg tror personligt ikke at Kaspar Daslø som er uddannet VVS montør, Tag & Facade montør, Kobbersmed og Gas- og Vandmester som er hans eneste teoretiske uddannelse ville kunne opbygge sådanne en koncern ene mand.  Jeg tror at de faktiske ”Bagmænd” sidder tilbage i det danske erhvervsliv (ret ubetryggende) og har placeret Kaspar Dalsø for en tid i udlandet med et betalt ophold.  Jeg har nu valgt at bore lidt mere i sagen, ikke fordi jeg vil få mit tilgodehavende igen men fordi jeg personligt begynder og syntes dette er en yderst spændende sag. Mener også at det ikke kan være rigtigt at de faktiske bagmænd kan sidde tilbage gang på gang og ligge alt ansvaret over på en lille fisk.  Hvis vi nu kigger på Koncernens opstilling fremkommer det da tydeligt at flere af ovennævnte personer har haft en meget stor indflydelse på KRD Scandinavien Koncernen.   Scandinavien Enterprise EnglandDette selskab ser ud til at være et holding selskab.  Hos den engelske myndighed ”companiehouse”fremkommer det at XXX er direktør og fra bestyrelses referater fremkommer det også at ovennævnte personer sidder i bestyrelsen. 

___   Scandinavien Enterprise filial af Scandinavien Enterprise EnglandDenne filial har efter min grundige undersøgelse skulle stå for større total entrepriser på Sjælland og bl.a. Typehus byggeri på Møn og Falster.  Hvor det fremkommer at XXX og Gas- & XXX skulle stå for byggeledelsen. 

___   XXX Har stået for mindre tag og facade entrepriser på Sydsjælland og er senere blevet oprettet som et dansk ApS eget af XXX.  Indskudskapitalen er fra XXX XXX og den daglige ledelse af Kaspar Dalsø  ___   KRD Group ApSGrossistfirma med salg af bl.a. byggematerialer, vvs, værktøj, maskiner, overfladeteknisk udstyr, kemikalier og total løsninger til byggebranchen.   Hvor det tydeligt fremkommer efter mange samtaler med personer i branchen at det er XXX som har indgået alle forhandleraftaler med leverandører for ovennævnte produkter og den daglige ledelse af XXX og hans hustru Direktør XXX.    Kan det være rigtigt at alle de ”Bagmænd” kan stå tilbage uden noget som helst ansvar ?  Det fremkommer jo også flere steder på nettet af personer som mener de ansvarlige ”Bagmænd” ikke har fået deres del af ansvaret pålagt.     

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:56

Kære Kaspar Dalsø

Jeg blander mig sjældent i den slags skrammel, men jeg vil her gøre en undtagelse.
Jeg ved ikke om du kender ordet IP-adresse? Men sådan en fætter viser hvor man skriver fra og den slags kan jeg som vicevært se hvis jeg gider. Jeg ved selvfølgelig ikke om du har et lille arbejdsfællesskab med "Leverandør" og "
KRD forsker", men det kan selvfølgelig forklare hvorfor "KRD forsker" ved så meget om dig..
Nå for at gøre en lang historie kort, så lad være med at fornærme vores intellekt ved at snyde så dårligt. På Amino har man een profil og den står man ved, man skriver ikke i tre forskellige profiler for at gavne sin egen sag. Jeg kigger lige dine indlæg igennem og sletter de mennesker du sværter til. Din troværdighed har vi vist helt styr på nu..

Dbh Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:02

Martin Thorborg:

Kære Kasper Dalsø

Jeg blander mig sjældent i den slags skrammel, men jeg vil her gøre en undtagelse.
Jeg ved ikke om du kender ordet IP-adresse? Men sådan en fætter viser hvor man skriver fra og den slags kan jeg som vicevært se hvis jeg gider. Jeg ved selvfølgelig ikke om du har et lille arbejdsfællesskab med Leverandør og 
KRD forsker, men det kan selvfølgelig forklare hvorfor KRD forsker ved så meget om dig..
Nå for at gøre en lang historie kort, så lad være med at fornærme vores intellekt ved at snyde så dårligt. På Amino har man een profil og den står man ved, man skriver ikke i tre forskellige profiler for at gavne sin egen sag. Jeg kigger lige dine indlæg igennem og sletter de mennesker du sværter til. Din troværdighed har vi vist helt styr på nu..

Dbh Martin

Hvor lavt kan man synke - Det er dejligt at se dig træde i kraft Martin, og lækkert at i har fået den slags "værktøjer" til rådighed.

Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Skrevet kl. 23:43

Tak til viceværten, og et stort tillykke til Kasper med endnu et godt og velplaceret selvmål, flot klaret Kasper, rigtig flot Wink

Godnat og sov godt Sleep

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:33

Kaspar Dalsø:

Hej Hans,

Som sagt og tidligere skrevet vil jeg da kun med glæde kunne løse alting,

Beklager, at jeg ikke har svaret dig tidligere, Kaspar, men jeg skulle lige have skyllet opkast af mit tastatur.
Vil du ikke nok være venlig at holde dig væk fra amino for fremtiden. Vi har ikke rigtig plads til dig.

Hans

Side 7 ud af 9 (85 indlæg)