Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

når aminoer ikke betaler

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Situationen kan ikke beskrives bedre end du der har gjort Techmaster.

Jeg har fået flere henvendelser på mail vedr. [navn slettet af Moderator] , alle sammen siger det samme som der her bliver skrevet.

Tjek den her, han er allerede ved at søsætte et nyt svindel-eventyr[navn slettet af Moderator] , eller er det også en af de gamle .

------------------------------------------------------------------------ Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran ------------------------------------------------------------------------
Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 09:39
[navn slettet af Moderator]  har eksisteret i lang tid, jeg mener det blev oprettet i efteråret 2006, men hvis du klikker lidt rundt på sitet fremstår det tydeligt ufærdigt og ret uklart hvad "firmaet" egentlig beskæftiger sig med.

Jeg er derfor ret sikker på at også dette firma blot er en eller anden fidus til at snyde og bedrage.

Lovgivningen i Danmark er håbløs mht. at stoppe den slags. Især når man vælger at snyde leverandører. Firmaer der snyder privat kunder skal nok få at føle (det er selvfølgelig også OK) fra forbrugerklagenævn, diverse TV programmer osv., men små erhvervsdrivende kan lede længe efter beskyttelse, vi har bare at betale vores moms og skat, og så er det ellers vores eget problem hvis nogen snyder os så vandet driver. 
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 18:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej. Faldt lige over noget: Citat fra Startguide: "Så lad være med at angribe andre, også selvom du føler dig forulempet."
Jeg synes det er drøn ærgerligt, når nogen bliver snydt, men på en måde kan det, efter min mening, tolkes som at det er forbudt at hænge andre personer ud her på Amino.dk. Det er dog så bare lidt mærkeligt, at der er et forum der tillader det selv samme. 

Hmm... tror vi har brug for Viceværten her. ;)

Mvh. Artemis
Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Skrevet kl. 09:09
Hmm, jeg tror det er lidt sent at få denne tråd på ret køl igen, hvis man da endelig synes der er noget forkert at skrive vores ret bemærkelsesværdige oplevelser med ET specielt firma / person.
Der er da mange nye iværksættere der kan lære endda en hel del ved at følge med i denne tråd, så betyder det vel ikke noget at der er et "muligt offer" hvis nogen stadig vil påstå at manden bag [navn slettet af Moderator] er det.

Jeg tror faktisk vi alle forstår alvoren bag, når man først begynder at nævne et bestemt firma som snyder. Jeg tror derfor ikke vi skal forvente at alle begynder at "hænge folk ud" herinde.
[navn slettet af Moderator] tager vist ikke mere skade af at vi øver os lidt videre på dem/ham.

Jeg tror nu heller ikke vores gode vicevært vil blande sig i debatten, det er jo et enormt vigtigt emne som vi alle frygter at skulle stå i en "skønne" dag. 

------------------------------------------------------------------------ Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran ------------------------------------------------------------------------
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:34
Hej Folkens
Jeg står i lidt samme problem - Jeg er dog kunden i dette tilfælde og ved ikke rigtig om jeg skal mene at firmaet har opført sig sjusket eller virkelig været uansvarlige på den grove måde.

Men generelt bør man holde de ting for sig selv for så flere af jer jo nævner man ender med at miste mere end "bare" penge..

mvh
Kasper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:37

Dato: 11-08-2007 18:49:32 Forfatter: Artemis

Hej. Faldt lige over noget: Citat fra Startguide: ''Så lad være med at angribe andre, også selvom du føler dig forulempet.''

Jeg synes det er drøn ærgerligt, når nogen bliver snydt, men på en måde kan det, efter min mening, tolkes som at det er forbudt at hænge andre personer ud her på Amino.dk. Det er dog så bare lidt mærkeligt, at der er et forum der tillader det selv samme.

Hmm... tror vi har brug for Viceværten her. ;)

Mvh. Artemis
Det tror jeg ikke er nødvendigt, da der ligfrem er lavet et forum til formålet:

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Skrevet kl. 09:50
Hej Kasper.

Jeg ved ikke lige hvad du mener med "jeg står lidt i samme problem".
Som jeg ser det, har du da ikke noget problem, du kan jo frit gøre hvad du vil, men jeg kalder det et stort problem at mangle 50.000 som firmaet ikke vil betale for veludført arbejde (ligesom alle andre der også er blevet svindlet)..!

Har du læst denne debat fra starten, ellers skal du nok lige gøre det, bare for sagens samlede troværdigheds skyld

Og hvad jeg skulle mist mere end penge, hmm, bare det ikke er en skjult trussel

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 10:13
Hej Big Boss

INGEN SKJULTE TRUSLER! -  Slet ikke ment på den måde og vil sige at det jeg mente med at jeg stod lidt i samme problem var med hensyn til "retten" til at hænge folk ud..

Skulle på ingen måde forstås, som om jeg havde noget tilovers for svindel eller de nævnte firmaer, da jeg ikke kender dem.

Jeg mener bare at går du ind i en diskussion online ligger det her længe og hvis krd kom på banen uanset om han havde noget at have tingene i eller ej – ville han jo nok svine lidt den anden vej og jeg tror bare ikke på at der kommer noget godt ud af det, desværre.

Mvh.

Kasper

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 10:32
Hej, Business

Som jeg selv skrev i min besked, så er jeg bekendt med, at der er et forum der tillader det selv samme. Det lyder dog bare som om, at reglerne forbyder det... ;)

Mvh. Artemis

Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Skrevet kl. 11:13
Kasper, du har en vis pointe på sigt, men det er dejligt at vide det står online i mange år, for han fortjener ikke en chance mere, heller ikke om 2-5 eller 10 år.
Ups, nu skal jeg ikke køre over i en helkt anden diskusion, men du ved vist hvad jeg mener
Side 4 ud af 9 (85 indlæg)