Situationen kan ikke beskrives bedre end du der har gjort Techmaster.
Jeg har fået flere henvendelser på mail vedr. [navn slettet af Moderator] , alle sammen siger det samme som der her bliver skrevet. Tjek den her, han er allerede ved at søsætte et nyt svindel-eventyr[navn slettet af Moderator] , eller er det også en af de gamle . |
[navn slettet af Moderator] har eksisteret i lang tid, jeg mener det blev oprettet i efteråret 2006, men hvis du klikker lidt rundt på sitet fremstår det tydeligt ufærdigt og ret uklart hvad "firmaet" egentlig beskæftiger sig med.
Jeg er derfor ret sikker på at også dette firma blot er en eller anden fidus til at snyde og bedrage.
Lovgivningen i Danmark er håbløs mht. at stoppe den slags. Især når man vælger at snyde leverandører. Firmaer der snyder privat kunder skal nok få at føle (det er selvfølgelig også OK) fra forbrugerklagenævn, diverse TV programmer osv., men små erhvervsdrivende kan lede længe efter beskyttelse, vi har bare at betale vores moms og skat, og så er det ellers vores eget problem hvis nogen snyder os så vandet driver.