Jeg kan jo ikke gøre noget ved ideen og leverandørene, men nu er jeg altså hendes kunde, hvor er samvittigheden?
Der er jeg så ikke helt enig med dig:)
Jeg synes bestemt godt Du kan tage en alvorlig snak med leverandørerne, og bede dem om at tænke sig om før de accepterer hende som kunde, idet hun anvender fortrolig viden om din forretning til at lave en konkurrerende butik.
Nu har Du forhåbentlig skiftet password og tjekket at hun ikke har givet sig selv rettgiheder i din backend ikke?
Hvis dine leverandører ikke vil makke ret, så ville jeg hvis jeg var dig, ganske hurtigt gøre som den historie jeg beskrev tidligere. Sprætte det der sælger op og få syet kopier billigere. Desværre er der firmaer der skal behandles på den måde før de forstår begrebet loyalitet.
Så betal illoyalitet med illoyalitet (helst mindst x10)
Jeg lavede engang et produkt og var klart markedsledende på den type produkter i DK og mere eller mindre også i Polen, Holland og Tyskland. 3 af mine ansatte valgte at kopiere ALT og så lave tilsvarende sammen med den fabrik der producerede for mig. Fabrikken tabte 1.7 mill og de andre har siden fortrudt, man skal ikke finde sig i noget!