Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan slipper du af med en telefon sælger

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino's

Når nogen ringer med et godt tilbud som kan få vores virksomhed til at vokse, takker vi gerne nej tak. Så spørger de altid om vi da ikke har lyst til at få flere kunder på lageret, hvortil vi altid kan svare at det gør vi ikke.

Alle sælgere har altid en bemærkning klar til hvorfor deres produkt kan gøre at vi får flere kunder...... Men denne kan de som regel ikke veksle, og så slutter samtalen gerne der :-)

Faktisk er det desværre sandt at vi ikke ønsker flere kunder. Sidste år vækstede vi med 300 procent. Vi er nu pt. 4 ansatte og det går egentlig strygende. Problemet er at vi nu laver flere fejl, og dækningsgraden har været faldende. Det betyder at vi absolut ikke har lyst til at vækste mere i år. Nu skal tiden bruges til optimering af vores fortning, så vi kan få mere kvalitet frem for kvantitet.

Gad vide om der ringer en sælger der kan hjælpe os med det :-) (Det var ikke en opfordring)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:27

Hvis det ellers er en dygtig sælger, så er han jo også kun interesseret i at sælge dig noget, som du har BRUG for.

Så det er da kun fint, at du hjælper dem på den måde. :)

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 09:34

Enig. De fleste kan deres kram, og er meget venlige og høflige :-)

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:36

Hej Lagerhotel

Vækst kan også komme for hurtigt - virksomheden/ organisationen skal jo kunne følge med.

300% er SUPER flot.

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:40

Med de databaser kan du bruge systemet til Kreditvudering, Salg, Marketing og Økonomi..

Du burde at holde en lille møde med en jeg kender fra Soliditet..

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 09:45

Tak begge :-)

Jeg er selv lidt ramt af LEAN feberen, så jeg har masser af værktøjer til at komme igang, og vi kan allerede begynde at mærke den første effekt af dette.

Problemet har været (Og lad dette være et godt råd) at vi har dummet os ved at have for travlt med alt muligt andet. Men nu skal det altså være........ Vi trøster os med at nu har vi en basis, så skal vi bare have optimeret denne.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 00:21

Vi bliver også dagligt ringet op af alle mulige sælgere. Jeg beder dem om at sende en e-mail, så vi kan kigge på hvad de tilbyder og beder dem pænt om IKKE at ringe tilbage for opfølgning.
Hvis de er seriøse sender de en mail - dette sker kun i ca. 2% af tilfældene...

Efter den besked "vender" jeg samtalen om og spørger om de skal holde en firmafest eller noget teambuilding eller måske en polterabend - så bliver de som regel noget forvirrede og glemmer, at det faktisk var dem der ringede op.

Hvis de sender noget på en mail, får de promte en mail tilbage med et tilbud på en firmafest og en opfordring til at videresende dette til festudvalget. Jeg beder også om en kontaktperson fra festudvalget, så jeg kan følge op på det.

Herefter hører vi som regel ikke mere - i hvert fald ikke fra de useriøse.

Dette en en fantastisk måde at få sorteret i canvas-sælgene og det er faktisk ret underholdende i stedet for at være en irritation i hverdagen.

Jeg håber en dag at det også bringer os en ordre i hus!

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 14:53

Konge :-) Prøvede også engang på at sælge en gammel cykel til en telefon sælger, men den gik ikke :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:26

Bliv reklamebeskyttet? Det ved de fleste hvad er, du risikerer så bare også at dem med noget nyt du gerne vil have heller ikke ringer...

Men ellers synes jeg den du nævner med "Nej tak! vi er ved at smide lidt kunder ud er meget sød" og ikke helt let at lave comeback på.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 17:31

Ja de er altid klar med et svar tilbage de sælgere, he he.
Jeg har nu haft samtaler på 30 minutter hvor jeg flere gange har sagt nej tak, men hvor de bliver ved. Jeg hader at spilde folks tid men efter flere nej tak og hvor de stadig bliver ved så kan jeg ikke rigtigt gøre mere end at lade dem snakke, da jeg ikke kan få mig selv til at smække røret på.

Men ja super sjov idé at prøve at sælge sine egne produkter til sælgere der ringer, det skal jeg lige huske da :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)