Tja, Mikkel deMib – desuagtet, at jeg egentlig havde besluttet mig for, blot at parkere dig i båsen af personer mærket ”ikke værd at spilde yderligere verber på” (jeg mener; man kan jo alligevel ikke kæmpe med vindmøller…) så bliver jeg simpelthen nød til at fatte pennen igen, efter dit direkte usympatiske og underlødige udfald imod mig og resten af teamet...
![]()
Når jeg skriver; at jeg ikke ønsker at bruge flere verber på dig, handler det som sådan ikke om et angreb på hverken din person eller dit intellekt – men udelukkende om det faktum – at du end ikke gider at replicerer de ytringer, som jeg tidligere har sendt til dig i form af personlige mails og beskeder…!?
Og at netop DU Mikkel, tydeligvis ikke gider give til genmæle på saglig argumentation, når du bliver konfronteret personligt finder jeg direkte pinligt og et tydeligt udtryk for din nærmest kvalmende selvhøjtidelige stil – som jo desværre også skinner kraftigt igennem i mange af dine efterhånden 867 indlæg (!?) her på
Amino forummet.
”Direkte pinligt” Mikkel, fordi du tit og alt for ofte selv lader postulater som; ”hvis ikke i har nogle argumenter i sagen så lad helt være med at sige noget”……!?!
Og tager man i betragtning Mikkel - at DU om nogen - er den første til at råbe højt; ”POLITI” her inde på forummet - som en anden selvbestaltet dømmende og udøvende magt!? – ja, så undrer det mig såre, at netop DU har så utrolig travlt med, at skulle skyde på alt og alle – for derefter mod forventning - IKKE at ville finde en farbar vej gennem netop SAGLIG KOMMUNIKATION i stedet for din konstante personlige ”heksejagt” på ALLE der har en anden mening end dig om ”hint og dint” – eller ganske enkelt, bare ikke optræder så kvalmende ”selvfed” som du selv gør...
Senest er det altså mig og teamet bag projektet ”
Investering for engodsag.dk”, der er kommet under dine meget kritiske og tydeligvis meget oplyste øjne….!? Tja, dit vid vil tydeligvis INGEN ende tage og al ærer og respekt for det Mikkel….!?!
MEN der hvor jeg vitterlig mener at du BIG TIME ”kører over for rødt” denne gang - enig eller uenig / begejstret eller ikke begejstret – er, når du direkte kaster hele casen og dermed folkene ned i mudderet, med dine direkte perfide, underlødige og krænkende bemærkninger (som jeg vil undlade at gentage her).
Jeg finder således direkte personligt afsky ved dig Mikkel og jeg må indrømme at jeg ærlig talt har en smule ondt af dig, idet du umuligt kan have noget særligt bredt favnende indholdsrigt liv, så snæversynet som du har valgt at betragte verden – og med en sådan menneskefjendsk attitude ikke mindst….!?
Selvtillid er godt Mikkel – rigtig godt – men at optræde så ”selvfed” og nedværdigende overfor andre mennesker som du gør, er i den grad det modsatte……..tænk lidt over det – og det ville vitterlig klæde dig, såfremt din eftertænksomhed førte et mere venligt og næstekærligt væsen med sig….!?!
Når dette er sagt, så vil jeg samtidig meddele at jeg og resten af kredsen omkring ”Investering for engodsag.dk” - som følge af netop de perfide personlige udfald som har huseret herinde på forum har besluttet at ophæve hele casen, idet vi ganske enkelt har vurderet – at det den gode sag til trods – alligevel ikke er hele denne ”trækken en tur gennem Amino sølet” værd
Og særligt ikke, da vi jo risikere af samme grund at gøre vores samarbejdspartner mere skade end netop den gavn som jo var hovedformålet i og omkring vores etablering af casen…..!?!
I denne forbindelse vil jeg gerne pointere, at vi helt og holdent har clearet - og dermed været samarbejdspartnere med engodsag.dk – både før, under og altså hermed efter hele forløbet med casen ”Investering for engodsag.dk”! Og dermed IKKE på nogen måde, har misbrugt engodsag.dk´s gode navn og rygte omkring etableringen af hele denne sag