Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SureBets, hvad mener i?

Side 6 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo stort set lige gyldigt hvilken kritik, eller i hvilken form, man kommer med omkring MLM, så kaster MLM-fanatikerne sig over en med påstand om at man ikke ved en skid. jeg synes I skulle foholde jer lidt mere til det der bliver sagt i stedet for hele tiden at skyde på dem der siger det. Og hvis ikke i har nogle argumenter i sagen så lad helt være med at sige noget - det ville gavne både jer selv og MLM langt mere.

Oh keg vil da gerne understrege igen at jeg faktisk MENEr at det er et uhyre klamt og usympatisk projekt at forsøge at legitimere MLM-koncepter med velgørenhed. Og jeg synes det modsvarer de førnævnte overskrifter meget godt.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:26
Dato: 12/20/2005 3:57:48 PM Forfatter: James

Hvad er det præcis du vil høre, som ikke allerede er blevet nævnt?
Jeg vil ikke blande mig i denne debat, men jeg synes I er tarvelige og I kunne godt i tidens ånd geare lidt ned for for den svagt argumenterede kritik I så gavmildt leverer.
At I ikke bryder jer om MLM og/eller arbitrage konceptet er én ting. Men at I direkte søger at spænde ben for et velgørenhedsprojekt kan ikke undskyldes og jeg finder det personligt direkte vederstyggeligt.

til at starte med syntes jeg osse det lød meget godt; et velgørenhedsprojekt; og så kunne man endda få dokumenteret om det virkede! men når noget lyder for godt til at være sandt; så er det som regel det osse; og det gik helt galt da frøsse begyndte at reklamere for et ulovligt pyramidespil i en anden tråd! han påståd at hans penge blev forrentet med 12,5 PROCENT OM DAGEN sigh!

Så var det jeg begyndte at tænke på at hvem der stod bag overnævnte initativ og endnu vigtigere, hvem er en affiliate af hvem, og de svar kan man tilsyneladende ikke få, derofr, kan jeg kun give Mikkel Demib ret i at det er en ret klam affære, og det velgørende arbejde kun er et skalkeskjul for nogen som tjener penge på at nogen herinde signer op i god tro...

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:59
Tja, Mikkel deMib – desuagtet, at jeg egentlig havde besluttet mig for, blot at parkere dig i båsen af personer mærket ”ikke værd at spilde yderligere verber på” (jeg mener; man kan jo alligevel ikke kæmpe med vindmøller…) så bliver jeg simpelthen nød til at fatte pennen igen, efter dit direkte usympatiske og underlødige udfald imod mig og resten af teamet...

Når jeg skriver; at jeg ikke ønsker at bruge flere verber på dig, handler det som sådan ikke om et angreb på hverken din person eller dit intellekt – men udelukkende om det faktum – at du end ikke gider at replicerer de ytringer, som jeg tidligere har sendt til dig i form af personlige mails og beskeder…!?

Og at netop DU Mikkel, tydeligvis ikke gider give til genmæle på saglig argumentation, når du bliver konfronteret personligt finder jeg direkte pinligt og et tydeligt udtryk for din nærmest kvalmende selvhøjtidelige stil – som jo desværre også skinner kraftigt igennem i mange af dine efterhånden 867 indlæg (!?) her på Amino forummet.

”Direkte pinligt” Mikkel, fordi du tit og alt for ofte selv lader postulater som; ”hvis ikke i har nogle argumenter i sagen så lad helt være med at sige noget”……!?!

Og tager man i betragtning Mikkel - at DU om nogen - er den første til at råbe højt; ”POLITI” her inde på forummet - som en anden selvbestaltet dømmende og udøvende magt!? – ja, så undrer det mig såre, at netop DU har så utrolig travlt med, at skulle skyde på alt og alle – for derefter mod forventning - IKKE at ville finde en farbar vej gennem netop SAGLIG KOMMUNIKATION i stedet for din konstante personlige ”heksejagt” på ALLE der har en anden mening end dig om ”hint og dint” – eller ganske enkelt, bare ikke optræder så kvalmende ”selvfed” som du selv gør...

Senest er det altså mig og teamet bag projektet ”Investering for engodsag.dk”, der er kommet under dine meget kritiske og tydeligvis meget oplyste øjne….!? Tja, dit vid vil tydeligvis INGEN ende tage og al ærer og respekt for det Mikkel….!?!

MEN der hvor jeg vitterlig mener at du BIG TIME ”kører over for rødt” denne gang - enig eller uenig / begejstret eller ikke begejstret – er, når du direkte kaster hele casen og dermed folkene ned i mudderet, med dine direkte perfide, underlødige og krænkende bemærkninger (som jeg vil undlade at gentage her).

Jeg finder således direkte personligt afsky ved dig Mikkel og jeg må indrømme at jeg ærlig talt har en smule ondt af dig, idet du umuligt kan have noget særligt bredt favnende indholdsrigt liv, så snæversynet som du har valgt at betragte verden – og med en sådan menneskefjendsk attitude ikke mindst….!?

Selvtillid er godt Mikkel – rigtig godt – men at optræde så ”selvfed” og nedværdigende overfor andre mennesker som du gør, er i den grad det modsatte……..tænk lidt over det – og det ville vitterlig klæde dig, såfremt din eftertænksomhed førte et mere venligt og næstekærligt væsen med sig….!?!

Når dette er sagt, så vil jeg samtidig meddele at jeg og resten af kredsen omkring ”Investering for engodsag.dk” - som følge af netop de perfide personlige udfald som har huseret herinde på forum har besluttet at ophæve hele casen, idet vi ganske enkelt har vurderet – at det den gode sag til trods – alligevel ikke er hele denne ”trækken en tur gennem Amino sølet” værd

Og særligt ikke, da vi jo risikere af samme grund at gøre vores samarbejdspartner mere skade end netop den gavn som jo var hovedformålet i og omkring vores etablering af casen…..!?!

I denne forbindelse vil jeg gerne pointere, at vi helt og holdent har clearet - og dermed været samarbejdspartnere med engodsag.dk – både før, under og altså hermed efter hele forløbet med casen ”Investering for engodsag.dk”! Og dermed IKKE på nogen måde, har misbrugt engodsag.dk´s gode navn og rygte omkring etableringen af hele denne sag
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:21

Hej Frøsse

Jeg kan 100% tilslutte mig dit sidste indlæg, tak for det.
Men at føre en saglig debat omkring networkmarketing/MLM er simpelthen umuligt herinde.

I en anden tråd læste jeg, at et argument man kunne komme med var "smut hjem til Sverige"  det er simpelthen for lavt.

Jeg vil gerne ønske dig og de bruger som føre en saglig debat, uanset om man er for eller imod networkmarketing/MLM en rigtig glædelig Jul og et godt Nytår.
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 09:43

Hej Frøsse

Jeg vælger også at bakke dig op 100% og faktisk anede jeg ikke, at det hele var kommet så vidt.
Jeg kan se at der er flere derude, som burde sidde med en overordentlig grim smag i munden og som meget seriøst burde overveje deres eget incitament omkring deres deltagelse på dette forum.
Præcis udfaldet af dette projekt, som jeg mente var et utrolig positivt tiltag, er det præcis omvendte resultat af hvad dette forum er skabt til.

Jeg er med dette sagt dybt og oprigtig skuffet over flere af mine meddebatører og jeg kan stadigvæk ikke forstå, hvorfor tilsyneladende intelligente mennesker ikke formår at skedne imellem konstruktiv og debatskabende kritik til den fordomsfulde, respektløse og til tider direkte ondskabsfulde kritik vi gang på gang ser.

Som flere andre MLM folk her på siden har jeg valgt til dels at acceptere dette. Men at man retter kanonen imod et projekt med velgørenhed for øje og fuldstændig sanseløst forsøger at skyde det i sænk...
Jamen jeg er tabt for ord... havde det været én af mine nære bekendtskaber der havde fornedret sig til dette, så havde det resulteret i gentagende dumflade med en piggebesat tæppebanker.
Jeg kan personligt tilgive den meget hårde kritik MLM møder i så mange andre sammenhæng, fordi det til dels hører branchen til. Men jeg kan ikke tilgive dette og det gør mig direkte ondt at se.

Så kære kritikere. Nu fik I endelig ødelagt noget! - How does it feel!

Glædelig jul til de pro-/anti-MLM mennesker, der havde anstændigheden og plien til at give dette projekt en ærlig chance.

James
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:02

Frøsse

Nu har jeg i lang tid ikke læst denne tråd, fordi indlæggene er for lange og emnet overordnet ikke interesserer mig så meget.
Men hvis jeg har forstået det rigtigt, så har I oprettet engodsag.dk som bruger hos surebets i et forsøg på dels at skaffe penge til engodsag og dels af bevise, at man kan skaffe penge ad den vej.
I er derefter blevet kritiseret med argumenter, som I ikke kan følge.
Resultatet er så, at I lukker eksperimentet?

Hvis det er rigtigt forstået, så synes jeg faktisk, I er nogle tøsedrenge.
Projektmagere har hård hud på panden, fordi den ofte rammer en mur.

Jeg synes, I burde håndtere kritik således:
Noget af kritikken er givetvis konstruktiv - vurdér den sagligt.
Noget af kritikken opfatter I som personlig kritik - vurdér den sagligt - er den uberettiget, så ignorér den.
Hvis I fokuserer jeres energi på at modgå personlig kritik, kan I jo ikke bruge den til at skabe resultater.

Folk er mere end velkomne til at kritisere mine eksperimenter.
Hvis jeg kan bruge kritikken, så tager jeg den gerne til efterretning.

Hvis situationen er, at I rent faktisk har taget kritikken til efterretning, og lukker jeres eksperiment som resultat af kritikernes gode argumenter. Så synes jeg, det er forkert at skyde skylden for lukningen på kritikerne. Det er vel ikke udefrakommende, der træffer beslutninger i jeres projekter? I mine projekter træffer jeg beslutningerne - det er noget af det sjove ved at være selvstændig.

Mine glædelige julehilsner går til alle
også til folk som mener noget andet end jeg selv.

Hans

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:26
Kære Hans,

Mange tak for dit indlæg, som jeg føler mig forpligtiget til at replicere – så værsgo

Du skriver således:

Nu har jeg i lang tid ikke læst denne tråd, fordi indlæggene er for lange og emnet overordnet ikke interesserer mig så meget.

Men hvis jeg har forstået det rigtigt, så har I oprettet engodsag.dk som bruger hos surebets i et forsøg på dels at skaffe penge til engodsag og dels af bevise, at man kan skaffe penge ad den vej.

I er derefter blevet kritiseret med argumenter, som I ikke kan følge.

Resultatet er så, at I lukker eksperimentet?

Hvis det er rigtigt forstået, så synes jeg faktisk, I er nogle tøsedrenge.
Projektmagere har hård hud på panden, fordi den ofte rammer en mur.

Jeg svarer følgende:

Hvorvidt vi er nogle tøsedrenge, vil jeg lade op til andre at vurdere…

Faktum er; at vi netop IKKE er blevet ramt af hverken argumenter eller saglig og konstruktiv dialog, men nærmest udelukkende personlige fornedrende angreb – grænsende til det nærmest perfide..

De få saglige og velargumenterede spørgsmål, der har været fremsagt på tråden(ene) har vi således besvaret udførligt og faktuelt. Ja, som du selv skriver, så blev det til nogle tilmed ganske lange indlæg, men det har netop udelukkende været for at forholde os objektivt, faktuelt og oplysende til hele casen, idet et af hovedformålene med denne – ud over at støtte engodsag.dk - jo netop VAR at lave en seriøs showcase omkring konceptet, der således kunne følges ”realtime” herinde på forum.

Vi har således udelukkende besluttet at lukke hele casen på baggrund af de ubehagelige personangreb som har fundet sted undervejs fra visse personer herinde på forum. Og desuagtet at der blot er tale om et fortal – det store flotte medlemstal på Amino taget i betragtning – så har vi altså vurderet, at det har skadet hele casen for meget og ikke mindst risikeret at bringe vores samarbejdspartner omkring denne – engodsag.dk – i miskredit, hvilket jo bestemt ikke har været hensigten ved etableringen af ”investering for engodsag.dk”.

Sidstnævnte risiko har således vægtet væsentligt tungere, end frygten for at slå panden mod en mur…

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 02:05
Jeg tilslutter mig også de generelle betragtninger i Frøsse''s indlæg.

Jeg fatter heller ikke, at folk, der INGEN interesse har i NwM/MLM, bruger en stor del af deres tid på, at kritisere og fordømme et hvert indlæg omkring dette.

De er forudindtagede og altid på forhånd negative - uden at sætte sig ind i, hvad det er de sviner til.
Det er nemlig IKKE konstruktiv kritik af andre iværksætteres idéer - det er direkte tilsvining og personlige angreb. Man går efter manden i stedet for bolden.

NwM/MLM er LOVLIG virksomhed i Danmark - men alligevel så formår disse fordømmende kritikere at sidestille det med alverdens ulovligheder.

At man ikke er tilhænger af denne forretningsform, er fair nok - det er jo folks eget valg. Men man bør da som minimum acceptere og respektere, at der er iværksættere i Danmark, der prøver at arbejde seriøst med denne lovlige forretning.

Det er for mig en underlig mission at have i livet - bare at svine NwM/MLM til...!?
Hvad er incitamentet til dette - det er mig en gåde...!?

De må på et eller andet tidspunkt have haft en dårlig personlig oplevelse med denne forretningsform - og/eller efterfølgende mareridt om natten...!?

Hvis man ikke har noget konstruktivt at bidrage med - så hold dog bøtte for katten - og brug jeres tid på et andet debatforum...!?

Hvis I seriøst vil bidrage med noget sagligt i debatten - så undersøg jeres spørgsmål til bunds INDEN jeres fordømmende kommentarer bliver slynget ud til højre og venstre...!?

Dette ville virkelig klæde debatten - og løfte det op på et noget højere niveau end tilfældet er.

Dette må således blive mine ønsker for julen - eller nytårsfortsæt for det nye år.

Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 05:42

Hej allesammen

Da jeg første gang læste om SureBetPro og RiskFreeProfit for flere måneder siden, gik jeg på nettet og ledte efter software, som kunne det samme, men uden at man skal betale $139/måned + alt det løse for det ...

Jeg fandt dog "kun" http://www.winriskfree.com/wrf/ som har en gratis demoversion, hvor man kan eksperimentere lidt med tallene, inden man køber lines.

Til gengæld skal man selv gøre alt arbejdet med at oprette konti hos diverse bookmakers, og man skal også købe noget de kalder LINES, se http://winriskfree.com/wrf/AvailableLinesWRF.asp hvo 1 måned koster $75 osv.

Der er intet som helst MLM element i dette software/koncept. Og jeg er da også sikker ppå, at der findes anden software, der kan det samme derude. Er der nogen der har nogle links?

Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre de erfarne arbitrage folks mening(er)  - positive eller negative - om dette software.

Og forresten, hvis nogen af jer har brug for at få promoted alle jeres hjemmesider 100% automatisk og hele tiden, så ejer undertegnede et af de bedste systemer til formålet, hvor der ud over en autosubmitter er en masse søgemaskine optimerings værktøjer. 

Jeg giver 50% rabat til alle AMINOer i resten af 2005 og HELE 2006!!!!

Kontakt mig venligst på marvin@networkmarketingsuccess.com for den PROMOCODE, der giver de 50% rabat. Husk at skrive PROMOCODE/AMINO i emnefeltet, for ellers ryger mailen i junkboxen.

Se venligst http://www.1prosubmit.com for mere information og en gratis 10 dages prøvekonto.

Venlig hilsen

Marvin Løvenfeldt
Tlf. 32 84 42 23
http://www.networkmarketingsuccess.com (Tonsvis af artikler om MLM)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:23

Søgemaskiner er det jeg ved allermest om, og jeg må på det kraftigste advare alle om at købe programmer og services som 1prosubmit.com - udover at der lyves om faktuelle forhold i markedsføringen for disse programmer kan de direkte SKADE din indeksering og synlighed i søgemaskinerne. Både Google og Yahoo advarer i øvrigt diekte, på deres webmaster-sider, mod programmer af netop denne type (ikke at man altid skal lytte på dem - men i dette tilfælde har de ret).

Nu hvor 1prosubmit.com er bragt op så lad mig blot tilbagevise et par af de påstande der fremkommer:

> Submitting your web site consistently is the #1 way to get indexed by search engines
Dette er IKKE korrekt - tværtimod. ALLE der ved noget om søgemaskiner (inkl. søgemaskinerne selv) VED at ovenstående er noget vrøvl. Det hjælper overhovedet ikke at tilmelde sig søgemaskinerne og hvis de ligefrem bombarderes på denne måde kan det direkte skade dit website!

> Search Engines re-index their databases every 4-8 weeks
Forkert! Søgemaskinerne opdaterer deres indeks løbende - hvert eneste minut. Det har de gjort i flere år.

Og så naturligvis den første, og mest "underholdende" påstand om at der tilmeldes til "over 700,000 Search Engines, Directories, Link Pages, Online Malls, Classified Sites! ". 700.000? Hvorfor ikke 7 millioner? Eller 7 milliarder? Lad mig slå en ting fast: Der FINDES ikke 700.000 søgemaskiner. Globalt set er der 4 søgemaskiner af betydning (Google, Yahoo, MSN og Askjeves), og lokalt, i visse lande, enkelte ekstra. resten af de påståede 700.000 er i bedste fald uden betydning for din virksomheds synlighed - og i værste fald direkte skadelig.

Lad os et kort sekund forestille os at du faktisk BLEV optaget i alle disse påståede 700.000 link-sider, directories osv. og at søgemaskinerne faktisk kendte til disse sites og indekserede dem. Hvad ville der så ske? Det skal jeg såmænd fortælle dig: Dit website ville blive smit ud af søgemaskinerne hurtigere end du kan nå at sige "shit!". Men, heldigvis virker programmer som disse slet ikke som det påstås og søgemaskinerne holder sig i vid udstrækning bevidst væk fra sites af den type der submittes til med sådanne programmer.

Kort sagt: Jeg kan ikke advare nok om at holde sig langt væk fra den type programmer!

Side 6 ud af 12 (115 indlæg)