Jeg kan KUN bakke 100% op om det, Mikkel skriver - i enhver henseende. Så har du det fra mere end én person - hvis du kan bruge det til noget :-) Godt nytår alle! |
Hej Marvin
Jeg har ved en fejl fået slettet et indlæg tilbage i denne tråd der fortalte lidt om det du efterspørger, men sådan er det jo med fingertrouble.
Der findes masser af forskellige muligheder for at finde surebet på nettet, og der findes forskellige programmer der kan gøre det for dig dig.
Mine erfaringer er,at du lige så godt kan glemme alt om at benytte de services der tilbyder dig surebets via hjemmeside eller på mail. Det er ikke opdateret hurtigt nok. Betbrain.com har tidligere leveret gratis surebets, men har nu lavet en ordning hvor man får mere "friske" surebets mod betaling.
Hvis du er besluttet på at prøve at trade selv, skal du have setuppet iorden, da det ikke er så let som det nogen gange kan lyde. Programmæssigt kender jeg kun surebetpro, og kan derfor ikke sige om det er bedre eller dårligere end de andre, men selve surebetpro synes jeg er godt og let at anvende, og har mange gode features.
Når jeg siger du skal have setuppet iorden, dækker det over at have netellekonto, være oprettet på mange bookmakere, være vant til at færdes på bookmakersiderne, og have en vis kapital så dit overskud ikke ædes af transaktionsgebyrer.
Grunden til at mit valg bl.a faldt på rfp var puljen. Puljen sikrer ved siden af surebetpro en stabil indtægt. De professionelle tradere har gennem de seneste 9 måneder leveret min 2.5% om ugen i afkast. Jeg har selv arbejdet med mlm længe, og fandt bonusplan og koncept her så utroligt enkelt at alle kan være med.
Da der samtidig ikke er krav om at man skal hverve nye for at tjene penge var der ingen tvivl.
Hvis du gerne vil se softwaren kan vi nok godt finde ud af det, bare send mig en mail.