Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SureBets, hvad mener i?

Side 7 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan KUN bakke 100% op om det, Mikkel skriver - i enhver henseende. Så har du det fra mere end én person - hvis du kan bruge det til noget :-)

Godt nytår alle!
Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:54

Hej Marvin

Jeg har ved en fejl fået slettet et indlæg tilbage i denne tråd der fortalte lidt om det du efterspørger, men sådan er det jo med fingertrouble.
Der findes masser af forskellige muligheder for at finde surebet på nettet, og der findes forskellige programmer der kan gøre det for dig dig.
Mine erfaringer er,at du lige så godt kan glemme alt om at benytte de services der tilbyder dig surebets via hjemmeside eller på mail. Det er ikke opdateret hurtigt nok. Betbrain.com har tidligere leveret gratis surebets, men har nu lavet en ordning hvor man får mere "friske" surebets mod betaling.
Hvis du er besluttet på at prøve at trade selv, skal du have setuppet iorden, da det ikke er så let som det nogen gange kan lyde. Programmæssigt kender jeg kun surebetpro, og kan derfor ikke sige om det er bedre eller dårligere end de andre, men selve surebetpro synes jeg er godt og let at anvende, og har mange gode features.

Når jeg siger du skal have setuppet iorden, dækker det over at have netellekonto, være oprettet på mange bookmakere, være vant til at færdes på bookmakersiderne, og have en vis kapital så dit overskud ikke ædes af transaktionsgebyrer.

Grunden til at mit valg bl.a faldt på rfp var puljen. Puljen sikrer ved siden af surebetpro en stabil indtægt. De professionelle tradere har gennem de seneste 9 måneder leveret min 2.5% om ugen i afkast. Jeg har selv arbejdet med mlm længe, og fandt bonusplan og koncept her så utroligt enkelt at alle kan være med.
Da der samtidig ikke er krav om at man skal hverve nye for at tjene penge var der ingen tvivl.

Hvis du gerne vil se softwaren kan vi nok godt finde ud af det, bare send mig en mail.

Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:27

Til alle der har kommenteret mit (synes jeg selv) generøse tilbud om 50% rabatwww.1prosubmit.com  og især de personer, som kalder sig søgemaskine "eksperter".

Jeg har observeret, at I absolut INTET konkret ved om www.1prosubmit.com og hvordan det site i virkeligheden fungerer. At I ved at kaste et hurtigt overfladisk blik på sitet kan komme med alle de negative udtalelser, ryster mig lidt.

Magen til VRØVL skal man da lede længe efter!

Jeg kan nemlig se, at INGEN af jer har eller har haft en prøvekonto.

Og alene derfor ved I intet om hvordan systemet rent faktisk fungerer eller hvor godt det fungerer.

Da en prøvekonto er netop det - en prøvekonto - giver den kun MEGET begrænset adgang til at submitte til systemets fulde liste af søgemaskiner, FFA sites, etc. Så hvis I virkeligt skulle afprøve systemet skulle I have købt som minimum en 1 task konto til $14.95/måned minus 50% rabat. ELLER have spurgt mig om at få flere tasks på prøve, hvilket jeg gerne giver, hvis man spørger pænt.

Det har ingen af jer gjort.
Derfor har I ikke dokumenteret belæg for jeres udtalelser.

Jeg har herefter følgende kommentarer:

For det sørste er www.1prosub,it.com IKKE en side JEG har designet endsige skrevet. Derfor vil jeg slet ikke kommentere hvad der står skrevet.  Hele systemet er et partnersystem, jeg har købt for 249 l dollars for et par måneder siden. Og jeg tjener faktisk penge på det allerede.

For det andet, så er det valgfrit OM og HVOR OFTE man submitter til søgemaskinerne i programmet, enten ugentligt, månedligt, årligt, med nogle flere options indimellem.

For det tredie er der ikke kun 700.000 "søgemaskiner" i systemet, men over 1 million steder, hvortil man kan submitte sit URL, herunder især FFA sider, classifieds sites, etc. De egentlige søgemaskiner er en meget MEGET lille del af dette.

For det fjerde så kan jeg DOKUMENTERE succes med KUN at anvende dette system, idet jeg har eksempler på domæner, som jeg har købt, der aldrig før har været ejet af andre eller submittet på nogen måde, er blevet optaget med back links og har sendt betydelig trafik til pågældende domæner.

For det femte er der meget andet i systemet som det faktisk kan betale sig at bruge. Bl.a. en række værktøjer, som betalt for individuelt ville koste langt mere for den enkelte kunde end et abonnement på dette system til normalt $14.95 for 1 task (hvor jeg tilbyder 50% rabat til alle Amino''er).

For det sjette er dette system blot en del af de ting jeg beskæftiger mig med, en del af mit tilbud som professionel webmaster/webdesigner. Jeg har et site, der rangerer i top 10% på Alexa, nærmere bestemt www.networkmarketingsuccess.com  jeg har sites der har både 3 og 4 i Google PR ranking, jeg har  meget andet herunder f.eks. www.1propixel.com som er et pixel ad site, hvis I ellers ved hvad det er.

For det syvende, så har dette system kostet mig langt MINDRE end det ville koste mig løbende at skulle anskaffe og opdatere software der samlet kan de samme ting. Med andre ord, så sparer jeg i tusindvis af kroner ved selv at bruge det, uanset om jeg har een eneste betalende kunde. Med andre ord er det faktum alene en god grund for mig til at have www.1prosubmit.com.

For det ottende er der en såkaldt
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:02

> Magen til VRØVL skal man da lede længe efter!

Nej, åbenbart ikke - dit eget indlæg er så fuld af vrøvl og helt urigtige påstande at jeg snart ikke ved hvor jeg skal starte ...

Jeg har været i søgemaskinebranchen tilstrækkeligt længe til at kende indholdet af services som din ganske godt. Du ved tilsyneladende intet om hvordan søgemaskiner virker, men læner dig blot op ad helt urigtige informationer du har fået fra din amerikanske leverandør. jeg kender godt den slags firmaer - der er hundredevis af tilsvarende services. De var meget på mode i slutningen af 90''erne - men heldigvis ser vi ikke lige så mange i dag.

Du må selv om, om du gider at læse Google og Yahoo''s webmaster guidelines, og om du gider at følge dem. Jeg følger dem heller ikke altid, men til gengæld har jeg stor praktisk erfaring med følgerne. Det har du tilsyneladende ikke, når du kan påstå at denne form for automatiseret tilmelding til søgemaskiner og FFA sites - en mass, kan have noget som helst positiv betydning på synligheden i søgemaskinerne. Tværtimod. Der er masser af eksempler på at det kan have den stik modsatte effekt. Så ikke alene synes jeg folk skal lade være med at spilde penge på den slags programmer, jeg vil direkte advare imod at bruge dem, da det kan have uprettelig skadelig virkning på dit website i forhold til søgemaskinerne.
Tilmeldt 19. May 05
Skrevet kl. 19:58

Mikkel

Jeg har været i søgemaskinebranchen tilstrækkeligt længe til at kende indholdet af services som din ganske godt..

Ja så?
Dokumenter venligst dine påstande med nogle konkrete tal.
Hvor ligger dine hjemmesider i Alexa?
Hvilke PR ranks har de?
Hvor mange back links har de?
Lad os se nogle tal.

Du skriver videre:

Du ved tilsyneladende intet om hvordan søgemaskiner virker, men læner dig blot op ad helt urigtige informationer du har fået fra din amerikanske leverandør. jeg kender godt den slags firmaer - der er hundredevis af tilsvarende services. De var meget på mode i slutningen af 90''erne - men heldigvis ser vi ikke lige så mange i dag

Jeg ved tilstrækkeligt, jeg har læst de førende eksperters bøger, etc.

Jeg læner mig absolut ikke op af den leverandør, de er blot teknologisk partner.

Du vrøvler videre:

Der er masser af eksempler på at det kan have den stik modsatte effekt. Så ikke alene synes jeg folk skal lade være med at spilde penge på den slags programmer, jeg vil direkte advare imod at bruge dem, da det kan have uprettelig skadelig virkning på dit website i forhold til søgemaskinerne

Det synes jeg du skal dokumentere!

Og især at en korrekt anvendelse af f.eks. www.1prosubmit.com eller andet software kan skade.

At det skulle være UOPRETTLIGT at anvende korrekt, er det værste NONSENS jeg til dato har hørt fra dig. Det har ALDRIG skadet mine hjemmesider, at jeg har anvendt disse metoder. Tværtimod!

Medmindre du har dokumentation for det som er ubestridelig på en hver måde, så synes jeg du skal undlade at skrive den slags vrøvl.

Alle de såkaldte søgemaskineeksperter, der påstår at de kan give folks hjemmeside en #1 plads i Google er jo også fulde af løgn. For det kan de ikke hvis det skal være for et meget brugt nøgleord. Bevares, for et nøgleord som ingen andre bruger er det en smal sag, men for f.eks. ordet MLM er det ekstremt svært.

Kun hvis der er i tusindvis af backlinks og PR ranken er høj nok, etc. har de en chance. Og netop back links er det som www.1prosubmit.com producerer i hobetal. Bl.a. ved at man kan lave doorway pages, hvis man ønsker at bruge den teknik, der sikkert også er upopulær hos Google og de andre ...

Jeg kan dokumentere min succes med www.1prosubmit.com både som system og som forretning
Det er ren forretning. Jeg tjener penge på det. At du ikke kan forstå det er dit problem.

Hvis det er vrøvl efter din mening, så bevares.

Når du advarer mod det, er det så fordi du selv prøver på at tjene penge på at "optimere" deres hjemmesider for dem, eller hvad er det egentlig at det er du beskæftiger dig med i dit lille A/S?

Her er listen over de faktiske forhold:

FFA Link sites  717
Major World Search engines 103
FFA Networks 1646135 
Classified Ad sites 10852 
Top sites 5 
Forums Messageboards 2 
International engines 42 
Adult Engines 14 
Australian Engines 4
Canada Engines 8 
Ireland Engines 3 
New Zealand Engines 6 
UK Engines 14 
USA Engines 14 
Directories 10 
Totalt  
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:41
Der er desvære intet af det du ovenfor skriver som holder vand - overhovedet. Det er blot endnu mere vrøvl på møllen, og jeg gider helt ærligt ikke bruge al min sparsomme tid her på Amino på at tilbagevise hver eneste linie. Jeg vil hellere fortsætte med at hjælpe folk der hvor jeg kan og komme med gode råd om det jeg ved noget om, eller har en holdning til. Og søgemaskiner er så absolut noget jeg ved noget om, og jeg kan kun fastholde min kraftigste advarsel mod at bruge programmer eller services som det omtalte. Men, det er jo bare min  anbefaling - folk der ikke har tillid til at jeg ved hvad jeg snakker om skal naturligvis bare købe løs ...

Med hensyn til beskyldingerne om mine egne interesser i sagen, så tager du helt fejl - jeg er på ingen måde ude efter kunder fra Amino. For det første har 99% af dem der kommer herinde ikke råd eller brug for min hjælp og for det andet har jeg rigeligt at se til som det er. Men som professionel i branchen, og søgemaskine-nørd af hele hjertet, har jeg naturligvis en personlig/branche interesse i at folk ikke får dårlige oplevelser med det de køber i forbindelse med markedsføring i søgemaskiner. Så omend man kan påstå at jeg har en interesse i at holde folk væk fra dit program så er det af helt andre grunde end du tror - det er for at undgå at de skal få en dårlig oplevelse med "mit" fagområde.

Siden 1998 har jeg været moderator på 2 af de førende Amerikanske debatter om søgemaskiner og har her læst titusindvis af indlæg fra webmastere i hele verden, og selv skrevet tæt på 4-5.000 indlæg. Vi har utallige mange gange set smarte webmastere komme ind og prale af programmer og services i samme boldgade som det ovenfor omtalte, de er blevet advaret mod det af andre, men har hovent valgt bruge det aligevel. Som oftest kommer de tilbage som tudende pigebørn få måneder efter og kan berette om et website som helt eller delvist er dumpet af søgemaskinerne. Til dem er der som oftest kun den kedelig meddelelse at give: Find et nyt firmanavn, køb et nyt domæne og start helt forfra. Spørgsmålet er, om du har råd til at det sker for dit domæne ...

Jeg vil gerne understrege at jeg ikke mener at man dermed altid skal holde sig fra alt der har en risiko - men man skal i det mindste kende denne risiko og vide hvordan man i givet fald kan beskytte sig bedst imod de bivikninger det kunne have. Generelt vil jeg sige, at det er en rigtig dårlig ide at løbe alt for store risici med sine primære "brand" domæner (f.eks. jubii.dk hvis man nu er Jubii). Prisen for at genoprette et alvorligt skadet domæne kan blive ufattelig høj. Den største sag jeg var indblandet i af den slags (i USA) tog over 1 år at få på plads! Det er sgu lang tid på Nettet ...! 

Hvis man skal lave "snavs" eller eksperimentere med "usikre" metoder, bør man gøre det på det vi plejer at kalde "throw away domains" - altså domæner som du bruger, misbruger og smider væk, når de ikke længere dur. Men, det er ikke nok at have nye domæner - de skal sepereres 100% fra dine eksisterende webaktiviteter: Anden registrator, anden DNS server, anden webserver og server IP etc. No footprints! ... men det er en hel anden snak :)

Tilmeldt 19. May 05
Skrevet kl. 22:31
[qoute] Der er desvære intet af det du ovenfor skriver som holder vand - overhovedet.[quote]

Hvad er det, der ikke holder vand? Svar dog på det!

Mit tilbud står ved magt. 50% rabat.

Bliv affiliate og få 50% provision på 1. led oven i ved at sende kunder til www.1prosubmit.com
og få dertil 25% på andet led!

Eller køb selv et system for $999.95 og scor hele kassen.
Den gennemsnitlige partner tjener $15000 om måneden efter KUN 6 måneder.

Marvin Løvenfeldt
Erhvervsøkonom, MDM
Løvenfeldt Marketing
Tlf. 32 84 42 23 (Ring hvis der er spørgsmål)
Tilmeldt 19. May 05
Skrevet kl. 00:11
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:44
Ja, rig på at narre andre, det kan man altid blive
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 11:48

Dato: 12/29/2005 8:44:07 AM Forfatter: Henrik Nielsen Ja, rig på at narre andre, det kan man altid blive

Hvordan?

Jeg vil gerne blive rig på at narre andre - hvordan vil du foreslå at jeg bærer mig ad hvis det er så nemt?

Mvh.

James
Side 7 ud af 12 (115 indlæg)