Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SureBets, hvad mener i?

Side 1 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:19
He He - her er sku en streng som jeg ikke vil undlade at give mit besyv med omkring - særligt fordi denne er placeret under emnet "MLM", der efter min personlige overbevisning, er et alt for misbrugt - og samtidig alt for LIDT BRUGT begreb - og dermed forretningskoncept.....

MLM er således efter min helt klare overbevisning én af de mest bedste markedsførings - og afsætningsformer der findes - altså i sin reneste form..................................sådan lidt á la kommunisme, for nu at drage en politisk parallel, vel vidende at et sådan udsagn måske kan give denne debat en uønsket drejning!?

Så lad os nu lade politikken ligge og koncentrere os lidt om det jeg har på hjerte;

"Surebets, hvad mener i?" er spørgsmålet på denne streng og svaret er; det er kommet for at blive - lidt ligesom Sex og Internettet:)

Når dette er sagt, vil jeg da gerne ile med en forklaring på, HVORFOR "surebets" er kommet for at blive - men også gerne en forklaring på, hvad surebets egentlig er.....!?

Sidstnævnte kan I finde forklaring på sidst i dette indlæg, men basisk handler surebets om - modsat gambling / væddemål i normal forstand - at placere sine penge på udfaldet af en f.eks. sportsbegivenhed, UDEN at have risiko for at tabe..........................eller sagt på en anden måde, VÆRE MERE END 100 % SIKKER PÅ AT VINDE.....!!!

Og vel at mærke mere end 100 %, idet man rent faktisk vil være i stand til at lave en forrentning af sine penge - eller gevinst om man vil!?

BetBrain er en af udbyderne af sådanne "surebets" - en anden og anderledes spiller på markedet er RiskFreeProfit - i daglig tale RFP - der tilbyder salg af en software, der ganske enkelt "støvsuger" betting markedet og dermed servere disse "surebets" for dig på et sølvfad:)

De tilbyder endvidere en software, der placere dine væddemål for dig hos de respektive bookmakere - så kan det være lettere.......!?

"JA" det kan det rent faktisk, idet selskabet også tilbyder at deltage i såkaldte "Trading Pools", hvor du blot placere din indskudskapital i form af opkøb af andele i investeringspuljen, hvorefter professionelle tradere, tager vare på dine investeringer for dig - naturligvis ALTID med et positivt udbytte til følge - idet her jo netop er tale om placering af dine investerede penge i "surebets" - altså = ingen risiko, men med en sikker forrentning af dine penge:)

Dette koncept ER i mine øjne helt genialt - og jeg må indrømme - at netop bevistheden om, at man for ganske små midler og ikke mindst risiko, kan få forvaltet og forrentet sine sparepenge af professionelle tradere og dermed skabt en positiv forrentning af "sparebøssen på kommoden" gør, at jeg har meget svært ved ikke at fortælle, både alle dem der gider høre om det - samt alle dem der ikke gider - om det...................................og således fik dette indlæg argumenteret plads i emnet "MLM"........

Du finder yderligere oplysninger omkring "surebets" & RiskFreeProfit på:

http://money4you.riskfreeprofit.com./

- der således også giver adgang til de attraktive RiskFreePools.....

Med "MLM-fornøjet" hilsen:)
Tilmeldt 11. Apr 05
Skrevet kl. 00:47
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 06:38

He he he, jeg tænkte nok jeg kunne lokke dig ud af busken med det indlæg Frøsse.
SureBets er reelt nok, ingen tvivl om det. Men om "dit firma" også er det kan jeg sgu ikke blive klog på. Det er lige før jeg har lyst til at prøve det, om ikke andet for at dokumentere mine oplevelser her på debatten. Det kunne jo godt være meget skægt. Og taber jeg pengene, så er der da kommet lidt sjovt indhold med på debatten.
Det må jeg lige tænke over.

Dbh Martin

Tilmeldt 11. Apr 05
Skrevet kl. 09:40

Storsmiler - og det mest ved tanken om, at jeg tydeligvis er tæt på at få dig til at "samle handsken op".....!?

Det skulle således glæde mig overordentligt meget at se dig i min struktur under:
http://money4you.riskfreeprofit.com/fficeffice" />

Og idéen omkring at bruge din deltagelse som en "showcase" her i forumet, køber jeg 100 % ind på og er som sådan klar til at "stå på mål" for dine - andres - og naturligvis mine egen betragtninger, erfaringer og postulater.....

Så bare kom an og lad os få skabt en - forhåbentlig - positiv stemning omkring projektet og på sigt en masse MLM-erfaringer, som andre også kan høste gode erfaringer af.....!?

"Surebets" er en realitet og såfremt "mit firma" vil være i stand til at kunne levere som forventet - ja, så er jeg ganske overbevist om, at en sådan showcase, endda vil kunne fostre en række nye iværksættere og så må målet vel siges at være nået.....:)

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:28

Orv... jeg anede ikke der fandtes systemer for det!!

Jeg har gjort det i årevis.... jeg har brugt ca. en time i gennemsnit om dagen på at finde bets og spille på dem. Jeg bruger 6 bookmakere + tipstjenesten......

Min gennemsnitsforrentning er 2,9 procent..... problemet er at det er svært at finde tilpas mange bets.

Men som en lille hobbygeschæft kan det sagtens lade sig gøre, man skal dog ikke regne med at kunne leve af det.

De sidste 3 år har jeg hentet lidt over 10.000 kr. i overskud pr. år, men jeg satser heller ikke stort da bookmakerne er på vagt overfor dem der gør det..... har fået limit hos et af selskaberne.
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:29

Men husk lige på at hvis det skal kunne fungere skal du have en konto hos minimum 5 bookmakere før du finder bets nok....

Så det kræver en udbetaling på 5x500 kr. som minimum
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:40

Det skal for en god ordens skyld siges, at Kenneth i adskillige år har været en af mine gode venner. Men hans flirten med MLM har jeg aldrig rigtig forstået. Jeg skal ikke lægge skjul på at jeg er meget skeptisk over for den slags og skulle jeg gå med på spøgen, er det mere for at bliver bekræftet i at det vil gå galt. Men jeg tænker over det..

Dbh Martin 

Tilmeldt 11. Apr 05
Skrevet kl. 12:39

Omkring trading af ”surebets” som privatperson, så ved jeg at mange har tilmed rigtig gode erfaringer inden for dette område.

Læs således følgende replik fra min ”mentor”, der er en af de allermest vare fortalere for den software som RiskFreeProfit tilbyder sine kunder på http://money4you.riskfreeprofit.com/

Citat fra korrespondance med en nordmand (Per), der netop satte ”? ”ved bl.a. muligt afkast pga. antallet af mulige ”surebets”:

”Først og fremmest anbefaler jeg et kig ind i Archive of Surebets i backoffice hvor ca. 200-300 surebets kan ses opstået indenfor de seneste 24 timer, dag efter dag efter dag efter......

Jeg har tradet i 5 måneder, og havde ingen problemer med surebets, men det er jo et fag der skal læres og det tager i reglen 3-6 måneder, at opnå rutine, sikkerhed og hurtighed samt ikke mindst evne til at vælge de bedste arbs der ikke nødvendigvis er de højeste.

Af samme grund, er RPF pool en fantastisk ide, idet folk som netop er skeptiske har mulighed for med 100-600$ at kunne "afprøve" ideen.

Udsagnet om få surebets, finder jeg lidt komisk, dels pga. det massive antal vi alle kan se på surebetpro og i Backoffice, dels fordi selskabets egne tradere gennem rfp pool, nemt opnår ca. 1% om dagen, vel at mærke med en langt større sum, end du og jeg som privatpersoner skal cykle igennem systemet.

Således vil en privatperson altid kunne opnå langt bedre resultater, personligt kunne jeg holde 3-4% pr. dag ved maksimering af bets. Desværre er jeg luddoven, og tilfreds med et månedligt afkast på 20-30% der akkumuleres.

Per kan vel medgive, at hvis traderne i RFP pool er i stand til at opnå afkast på 20-30% pr. måned, så er hans påstand uden hold. Om han foretrækker at stå på sidelinien og blive overbevist eller deltage i poolen straks, er nok et temperamentsspørgsmål.

Uanset skal vi vel holde fast i, at Per oprindelig fandt surebet fænomenet interessant, og at dette vel fortsat er det, såfremt afkastet i poolen svarer til forventningerne?!fficeffice" />

Tilmeldt 11. Apr 05
Skrevet kl. 13:15
Til dig Martin vil jeg sige, at skepsis er en sund ting, men såfremt denne bliver alt for dominerende, vil resultatet alt for ofte være, at denne sunde skepsis får folk til - KUN at se begrænsninger - i stedet for alle mulighederne........!?

Nu kender jeg dig alt for godt til at vide, at du bestemt IKKE er en person, der ikke tør - og går det galt...........................ja, så gifter vi os bare:)

Side 1 ud af 12 (115 indlæg)