|
SureBets, hvad mener i?
|
Ha ... denne streng er for sjov ... men også pirrende, fordi ideen jo i sig meget oplagt. Og måske har alle disse år, med afstemninger af mange tal, fejfinding i standard-software og økonomisk selvuddannelse ikke været forgæves :-). Det eneste tanke som dog slår mig (ret kraftigt) er, hvorvidt betting-selskaberne ikke forbyder dette i de betingelser man accepterer, når man opretter en spille konto. Hvorvidt de kan checke det er en anden sag, men bryder man ikke sine konto-betingelser, og dermed udsætter sig selv for en evt. konfiskering ??? Men trods dette er jeg alligevel fascineret af ideen, og et regneark er under udarbejdelse - sammen med lidt surfing :-). |
Det er den almindelige kunde som "betaler" gildet. Surebets holder vand, det er der ingen tvivl om, men om det firma man evt. bruger er gået på røven når man skal have sine penge er jo en anden sag. Dbh Martin |
He He Dr. Thorborg....................................ja om nogen råber "hit the money and run" kan man jo aldrig vide, hvorfor jeg også udtrykker mig ".....med minimal risiko", da det rent faktisk også er den eneste sådanne ved hele casen....!? Surebets er der jo i overflod og afkastet kan der bestemt heller ikke klages på.....:) Og så langt her, kan jeg altså kun bekræfte at RFP betaler hver sit - og det tilmed til tiden! Såfremt nogen herinde måtte have interesse i yderligere informationer, så kast mig en mail (gøres let ved at klikke oppe under "profile"), hvorefter jeg straks fremsender udførligt informationsmateriale - det sig være både omkring RiskFreeProfit´s software og ikke mindst muligheden for at investere i RiskFreePool med de flotte afkast til følge... Og dette naturligvis ganske uforpligtende.....:) |
Dbh Martin |
He He........I know |
Folk der køber aktier ved som regel at de er forbundet med en vis risiko, mens surebets lægger i navnet at pengene kommer med usvigelig sikkerhed. Så nej, faren er sikkert ikke meget større her, men den er der. Dbh Martin |
Begrebet "surebets" er jo i sig selv et udtryk for, at man vil opnå en gevinst uanset udfaldet af spil på en given sportsbegivenhed. Hvorledes man så vælger at forvalte og/eller - lade andre - forvalte sine penge i forbindelse med placeringen af væddemålene, er jo en privat temperamentssag... Og ingen siger jo, at man partout behøver at forvalte surebets som en egentlig business, idet man jo sagtens kan lave gode skillinger på selv at placere sine surebets hos de forskellige bookmakere!? Personligt ynder jeg den mulighed RFP giver for at sætte en indskudskapital på "autopilot" med en godt afkast til følge - mens andre hellere selv vil - hvilket softwaren jo også giver mulighed for. Man kan med andre ord selv vælge, hvorvidt man vil have pengene liggende "trykt" i ens egen hovedpude, eller løbe "risikoen" og lade dem akkumulere i en tradingpool hos RFP gennem placering i surebets.....!? Jeg er således tilhænger af sidstnævnte, men kan da oplyse at jeg alligevel sover udmærket om natten... ![]() |