Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SureBets, hvad mener i?

Side 8 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/29/2005 11:47:36 AM Forfatter: James

Dato: 12/29/2005 8:44:07 AM Forfatter: Henrik Nielsen Ja, rig på at narre andre, det kan man altid blive

Hvordan?
Jeg vil gerne blive rig på at narre andre - hvordan vil du foreslå at jeg bærer mig ad hvis det er så nemt?
Mvh.
James

Prøv at læse det her, du kunne blive inspireret

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 01:40

Hej Henrik Nielsen

Et måske meget godt bud? - På den anden side kommer det beløb han "franarrer" folk jo slet ikke i nærheden af min defination af rig. Hvis Henrik Bruhn virkelig bare svindler folk, så vil jeg da sige at han gør det med fuldstændig mangel på enten diskretion eller fornuft.
Ydermere er det ikke mig bekendt, at Henrik er hjernen bag selve materialet han formidler og logisk set bør materialet ikke falde under samme dom som H.B.

Materialet illustrerer et profitskabende system og hvis folk ikke hang sig fast i petiserne og i stedet bare studerede "produktet" for en gangs skyld, så kunne de jo risikere at blive positivt overrasket.

Så jeg vil ikke mene at der er nogen egentlig konklution på, om dette overhovedet kvalificerer sig som værende et svindelnummer. Men til gengæld hader jeg måden bogen er eksponeret på og det er sådan set også det eneste plus.  

Mvh

James
Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 13:37

For lige at vende tilbage til trådens oprindelige emne - riskfreeprofit/pool...

Jeg synes riskfreeprofit lød interessant, og kastede lidt playmoney i det, vel vidende at det var med en vis risiko. Til gengæld er afkastet jo også godt, hvis det går godt, og så ville jeg egentlig gerne prøve softwaren.

Med al respekt for Frøsse, der er en både flink og hjælpsom fyr, er jeg en en smule mere objektiv betragter, for nok har jeg investeret, men jeg er ikke interesseret i at sælge konceptet til andre. Om andre investerer gør altså hverken fra eller til for mig.

Nu har jeg så været med i 7 måneder, og her er min personlige, foreløbige evaluering.

Softwaren

Softwaren virker. Den leverer surebets, og de surebets er der virkelig - og det er jo det primære. Man kan de basale ting man forventer, og så ikke mere. Alarmsystemet / filtersystemet, hvor man kun bliver præsenteret for / alarmeret ved surebets over x % har jeg aldrig fået til at virke. Der er mange småting, som ikke rigtigt virker (eller også kan jeg ikke finde ud af at bruge det). Man har en fornemmelse af, at de koncentrerer udviklingen om at tilføje bookmakere og spil (datagrundlaget) frem for at udvikle frontenden. Det er sådan set fair nok, for det er jo det primære.

Jeg kender kun konkurrenternes løsninger perifært, så jeg kan ikke sige, om det er bedre eller værre end dem.

Poolen

I starten leverede poolen det afkast, der var annonceret. Dvs. 4,5-5% om ugen. Siden er det gået ned af bakken, og i de 28 uger jeg har været med i poolen, har det gennemsnitlige afkast været 3,77%. De sidste 6 uger har gennemsnittet været 3,51%, og der er intet der tyder på afkastet stiger igen. Dvs. det med afkast på 5-6-7% om måneden kan man godt glemme, og jeg tror ikke det kommer til at ske igen.

Jeg har prøvet at regne lidt på det, og hvis man indskyder de maksimale 600$ (708 med fees), får 3,5% afkast om ugen i 52 uger, så får man 3845$. Trækker man herfra indskuddet samt udgifter til 12 månedlige 139$ surebet-subscribtions fra (2376$), så har man et overskud på 1469$. Sandsynligvis skal man af med 13 månedlige subscribtions, fordi ens penge ikke kommer i poolen med det samme, så skal man trække yderligere 139$ fra overskudet. Dvs. betal ca. 2500 over et år, tjen ca. 3800 i grove tal.

Jeg har regnet lidt på nogle forskellige modeller, hvis man indskyder de maksimale 600$ og betaler 13 måneders subscription, hvad vil man så tjene ved forskellige gennemsnitlige afkast:

(Ugentligt afkast -> resultat -> Return on investment)

2,00% -> -767$ -> -30%
2,69% -> 0$ -> 0%
3,00% -> +445$ -> +18%
3,25% -> +860$ -> +34%
3,50% -> +1130$ -> +53%
3,75% -> +1865$ -> +74%
4,00% -> +2473$ -> +98%
5,00% -> +5848$ -> +233%
6,00% -> +11438$ -> +455%
7,00% -> +20652$ -> +821%

De sidste fra 5 og op er bare for at sætte de relle afkast i forhold til de tal der blev snakket om i starten (og der blev da osse leveret 5% engang imellem da jeg joinede).

Min vurdering er, at det mest realistiske afkast fremover er 3,25 - 3,5%.

Risikoen

Den er så svær at vurdere. Der er ting der sætter alarmer af, der er ting der skaber tryghed. Hvis jeg tager alle de faktorer og lægger sammen, så er min helt personlige og subjektive vurdering, at der er 75% chance for jeg får mine penge udbetalt, når engang mine 12 måneder udløber i august. Risikoen er ikke i selve konceptet, for det er såmænd solidt nok med surebets og indtæger fra softwaren, risikoen består i om foretagendet stikker af med pengene. Gør de det, så bliver det nok engang i foråret, før man skal til at udbetale til medlemmer, der har compoundet i 12 måneder.

Alt i alt

Jeg er ok tilfreds. Jeg troede ikke på de lovede astronomiske afkast

Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:56

Hej Klaus

Godt indlæg, rigtig fin vinkel.
Jeg selv har været med i ca 9 måneder nu og har faktisk præcis den samme oplevelse som du, bortset fra min tiltro til rfp er noget højere end din. Ikke noget jeg gider debatere her, men kun tiden vil vise hvordan det går.

Poolafkast. Du har nok også set dagens nyhedsbrev hvor James forklarer hvorfor poolafkastet er dalet. Dejligt ærligt synes jeg, så hvis vi fremover forventer at få ca .3.00-3.50% om ugen er det nok ikke helt ved siden af.

Grunden til jeg svarer dit indlæg er egentligt for at afhjælpe dit alarmproblem, for det er da synd det ikke virker.
Som jeg ser det er det fordi dine sproglige indstillinger ikke er sat korrekt. De skal være sat til Engelsk(USA). Gå i kontrolpanel og vælg "sproglige og internationale indstillinger" og ændr der indstilling. Nu vil arbene vises korrekt, altså 95 istedet for 950. Nu vil din alarm også fungere.
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har konkrete spørgsmål. Der skulle være en chance for jeg kunne hjælpe.

Tilmeldt 8. May 05
Skrevet kl. 17:11

Jeg ville lige tilføje en ting i indlæget, men synes ikke det var muligt at rette i det, måske funktionen er fjernet :-)

Klaus, du og andre medlemmer af RFP kan tilmelde jer og deltage i vores fællesforum. www.riskfreeprofit.it Følg venligst vejledningen, så får i password sendt via jeres rfp website.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 21:10
Det store problem med Surebetting er, at der er nogle beløbsgrænser ved bookmakerne ved hvert bet. Det er ikke ligesom på aktiemarkederne, at man bare kan investerer millioner af gangen, og derfor gør det gevinsterne små. Når gevinsterne er små, så skal der mange bets til at akkumulerer pæne afkast målt i kroner og ører.
Det kommer ikke bag på mig, at RiskFreePool ikke kan leverer dem. Hvis de skulle leve op til de tal, vi har set præsenteret, så ville vi se en hel ny generation af MEGET rige mennesker. Jeg har efterhånden også hørt en del steder fra, at alle deres surebets er kopier fra andre steder. Men I kan se på dette nedenstående site, der er en gennemgang af, hvor rig man kan blive på en investering på bare 1000$ over 156 uger. Og efter 8 år har man vippet Bill Gates af tronen ;)
http://thesurebetproscam.com/
Tilmeldt 8. May 05
Skrevet kl. 14:48
I starten gav puljen ca 5% om ugen. De tradere der arbejder er provisionslønnet og arbejdede i starten H24 for at tjene det mere. Nu er de blevet menneskelige igen, og som jeg og Klaus nævner vil vi givetvis fremover se et noget lavere niveau, måske omkring de 3% om ugen.
Vi er jo i en bevægelig branche hvor vi ikke er sikret et fast afkast, men er afhængig af mange faktorer.
Du linker til en scamsite. Har du gjort din research inden eller har du bare fundet den og ædt den råt. Der er jo som regel en grund til at man laver sådanne sider. Der findes nogle stykker på nettet, surebetpro er jo ikke ene på arbmarkedet.
Hans regnestykke holder ikke. Man kan ikke compounde videre efter 12 måneder, da indskud og afkast automatisk udbetales, og så kan man starte forfra. Han modregner ikke månedsgebyret på 139$
Man bliver ikke millionær med rfp, men man kan lave et økonomisk tilskud ved at arbejde online eller vælge puljen. 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 07:29

Nice!!! Takker seriøst for den finte med at ændre på indstillingerne i "sproglige og internationale indstillinger"

Vil dog lige høre dig om det er nødvendigt at ændre den tilbage igen ved andre lejligheder?

Til den både saglige og usaglige debat om RFP vil jeg tilføje at negodiller som DeMib dukker op af og til... de skal jo også ha plads til at lufte i ny og næ... Men syntes generelt jeres indlæg har været ganske fornuftige...

Min egen start ind i dette eventyr, blev skudt af for 5 uger siden og det er gået med rivende fart lige siden...

I mine 6 år i "branchen" har jeg set både ægte og falske koncepter... (Hvis du er helt ny til denne form for markedsføring, så brug ombudsmandens tjekliste for MLM, den plejer at sortére de falske fra)...

Det jeg aller bedst kan li ved RiskFreeProfit er, at uanset om man vælger at hjælpe folk man kender med at få en ekstra kapital at gøre godt med eller ej, så tjener man penge...

I det regneark jeg benytter til at se indtjeningen, kan jeg se, at jeg første år vil få en skattefri renteindtægt på kr.4.539,- ved en gennemsnitlig rente på 3.25% pr.uge, af en investering på kr.4.191,- = 6 units (inkl.paymentfees på kreditkortet) det svare til en årlig rente på 116,41%, og det er immervæk indtægten efter at jeg har trukket mine 13x$139,- samt min oprindelige investering og omkostninger til units ud... selv med den forentning er det sgu en ok deal i mine øjne... Jeg er stadig ikke stødt på nogen bank der giver mig den slags renter... hehehe...
Antager man, at det ugentlige gennemsnit i løbet af et år kommer op på 3.50% så er den samlede årlige rente 187,10%

Selv folk i min bekendtskabskreds, der har været negodiller som visse andre i denne debat, ka se fornuften i sports abitrage handel udført af professionelle for en... og på mærkværdig vis, er de sgu kommet til at anbefale andre at tjekke det ud...

Det "salgspres" jeg har oplevet da jeg arbejdede med produkter og serviceydelser i mine 2 tidligere selskaber, er helt forsvundet med den måde RFP er bygget op en fed fornemmelse!

Vælger man at bruge reference markedsførringen som er tilrådighed, så bliver poolen for alvor interessant...  (til demib og andre, prøv at tjek hvilken fantastisk bonusordning CBB mobil har i deres reference-markedsføring... hehehe... en mobil kunde er så vidt jeg ved kr.3500,- værd i markedsføring, og de spiser deres kunder af med sølle kr.99,- i taletid...) efter at have anbefalet til 2 personer og hjulpet dem med hvordan de forklare denne mulighed simpelt og overskueligt, så har man allerede i tredje niveau(14 positioner) gratis medlemskab & software-leje...
Indkomsten, hvis man vælger at nøjes med en $600,- position er så istedet på +kr.16.000,-/år... en ok skitur for de fleste almindelige mennesker... og vælger man at hæve sin investering i poolen til $1500,- så er man oppe på ca. kr.40.000,- (med en gennemsnitlig ugentlig rente på 3.25%)

Men jeg ka godt forstå dem der vælger at være skeptiske, der er under en måned til at de første opsparinger har løbet i 12 mdr., og kr.5200,- er fanme en formue at risikere... Jeg var selv på den vogn da jeg hørte om RFP for 5 uger siden... er heldigvis i en situation, at jeg kender diverse internetworkmarketing "guruer", der har fingeren på pulsen... I mit background check hos de forskellige, tegnede der sig en beskrivelse af stifteren James Beatie, som værende en meget konservativ og karaktér
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 23:31
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:47
Hvis du er int. i at få en præsentation af SureBet, så kontakt mig via en PM...
Side 8 ud af 12 (115 indlæg)