Først og fremmest TAK for din tids investering ;)
Og Tak for grundig forklaring , det sætter jeg virkelig pris på.
Ikke alle er født til at blive kloge,og hjerne kapaciteten kan svinge meget , men alle er skabt til at føler med og sætter sig i andres position. Det er faktisk derfor vi er forskellige fra andre arter.
NICE 2 HEAR, Du har det godt igen :)))
Jeg tog den sag meget personligt. Og derfor er der mange følelser med. Og når jeg siger, at jeg vil melde min veninde til politi, så er det ikke fordi jeg er et hidsig prop og kan ikke kontrollere mine impulser, men fordi, jeg synes, der er faktisk begået urettighed mod mig, min privat liv , ...og først og fremmest , -- mit tillid er misbrugt. .... som et sidste forsørg skrev jeg en grundig mail til min veninde, med artikler og forklaringer, ... kan jo være hun er ikke helt med i hvad hun gør. ... Hun nægtede, at tingene i amway er som de er. Hun ved jo udmærket selv, at hendes opgave bestå af indsamle rekrutter, eller at sælge mange varer. Hun kunne bare være ærligt og sige hvad som helst bare være ærligt , sådan opfattede jeg det ikke.
Jeg har kontaktet arbejdet , hvor jeg stædig arbejde og hun er fyret,.... der er mange kolleger , der har ikke engang mødt hende, men kontaktet af hende og nogle har faktisk overvejet at melde hende.... Jeg har straffet hende på mit egen måde, efter forelæsningen på amway , har jeg bare fyret løs i det samme stil som kl. 2 om natten, hun var ved siden af mig, mens jeg stod og kastede møg på hendes arbejdsgiver... Jeg har brugt alle hendes udtagelser som ... "Kom nu, vi skal være på det samme trin" og "Jeg må sagtens banke på døren og tilbyde konceptet til fremme folk".
Og drømmer du er, James :))
>>> Men hvis jeg rent faktisk gik hen og begyndte at tjene adskillige millioner af kroner, så har jeg faktisk en drøm .....
Det lyder lidt kliche artig.... Jeg har hørt det i hver fald mange gange :)))
Drømme er ikke noget permanent, der kommer mange til og helt realistisk skal du slippe med nogle, ligesom springe med faldskam og drikker champagne som oo7, ... James :))) Og hvis du har lægt nogle drømme på hylden nu, kan det betyder, at de er ubetydelige, de giver et bestemte signal til dig selv : "Jeg er et god menneske, jeg tænker på andre "
Det kraver Virkelig ingenting , hvis du tænker stort (som MLM) og hvis du er villig til at investere tid. Kun tid. Og rede Afrika, eller Asia, er uoverskuelig projekt. Derfor er der ingen vilje at starte begynde .
Start noget lille , F.ex...... overskuelig og del projektet og erfaringer med de andre. Jeg anbefaler også alle dem der arbejde hos arbejdsgiver ,tilbyde at arbejde gratis en fridag og sige til arbejdsgiveren til at overføre penge til et eller andet. Arbejdsgiveren har kun tjen på det, og gode/originale gerninger (håber jeg) smitter. Vi skal ikke alle sammen være stjerne med store kasse, hvor vi siger, ... Nu vil jeg åbne en fond til dem med stor gestus og armbevægelser.
Når man tjener mange penge -- velgørenhed er en slags af reklame :Det hører til forettningskonceptet som din *når jeg bliver rig, så.....)) I virke
|
Hej Extasia