Dato: 11/16/2005 2:26:57 PM Forfatter: Extasia
"Til James....
Er jeg negativ? --- Ja, der er jeg, JEG ER RASENDE !!!
' Jeg er ikke opvokset i DK , derfor har ikke Jante Love i mig ! Gudskelov!
Og jeg vidste, at jeg skulle være mensa, til at deltage her..."
Du er altså rasende og negativ pga. hvad du mener enkelte personer med deres MLM firma har gjort ved dig. Men hvad har det egentlig med mig at gøre eller med alle andre MLM folk for den sags skyld?
Hvis du bliver snydt i en skoforretning, vil du så boycotte samtlige skoforretninger i verden og melde dem til positiet? Kan du ikke se, at dine udtalelser og holdninger er utrolig fordømmende overfor os uvedkommende? Måske har din veninde ikke håndteret sin forretning på en ordentlig måde, men det er nu engang ikke ens betydende med, at alle andre ikke kan finde ud af det og at alle andre ikke kan finde ud af at adskille forretning og venskab. Det er simpelthen unfair, at du kommer brasende herind på
Amino og bebrejder os fuldstændigt uskyldige og uvidende MLM med dine problematiske forhold til denne branche. Som sagt er dette en helt igennem fordømmende adfær.
"JEG VIL SELVFØLGELIG, melde hende til politiet, hvor mit anmendelse kommer til at stå i vejen, er jeg fuldstendig ligeglad med ! Jeg ved bare, at der er sag i EU komissionen om MLM og jeg ved, at det bliver ulovligt, spørgesmål er kun -- HVONÅR. Deres forettningsmoral ER uakceptabelt !"
Har du overvejet, at det måske er dig der er gal på den. Hvad der er maralsk rigtigt og moralsk forkert vil altid være af en subjektiv størrelse. Uanset hvad man laver eller ikke laver, så er der altid nogen der vil blive stødt over det. Pointen er, at din følelsesmæssige holdning til denne branche ikke er den røde tråd som alle skal rette sig efter og gudskelov for det. Som jeg ser det, så skal MLM have lov til at eksistere. Branchen er faktisk ikke så slem som du gør den til og i sidste ende er det et spørgsmål om frihed til at vælge. Hvis du ikke kan lide MLM, så har du i vesten friheden til at vælge det fra. Benyt dig af denne frihed i stedet for at arbejde på, at fratage andre deres frihed.
"Og James , jeg kan se, at du selv er med i sekten...., men du tilbeder fokerte guder. Måske er du inteligent, ...måske lidt drama qeen, men helt sikkert, -- har jeg ingen respekt for folk , der er med i noget, hvad undertrykker de andre. "
Hvad er det for en sekt du snakker om og hvad er det for en gud du mener jeg tilbeder? Hvordan mener du i øvrigt jeg undertrykker folk?
Hvordan har du tænkt dig, at redegøre for dette uden endnu engang at stå min pointe fast med, at du simpelthen bare er fordomsfuld så det er helt forfærdeligt.
Jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke lægger din kritik op til debat, i stedet for at fordømme os allesammen. Vi er faktisk en hel del MLM folk, som selv ikke bryder os om måden nogen vælger at drive deres MLM forretning på. Har tanken slet ikke strejfet dig, at de mennesker der driver forretningen på en uetisk og ulovlig måde er ligeså upopulær i vores øjne? - Hvis ikke de er mere upopulære, for de giver jo trods alt os allesammen et ry, på baggrund af noget en lille del af dem laver. Hvorfor skal vi allesammen dømmes for et mindre antal menneskers fejltagelser?
Mvh.