Selvom jeg er ikke født i går, så voksen vil jeg aldrig blive. ... Men alivel vil jeg vide, --- Hvonår,... så jeg ikke føler mig snydt !
|
MLM = Jehovas vidner er de !!!!
|
Fortsætte diskutionen? LOL
Mikkel hvis der er noget jeg slet ikke har lyst til, så er det at diskutere med dig.
Det er dybt ironisk at høre den slags fra dig, når du jo selv går så meget i kødet på folk og er drevet af et nærmest sanseløst vanvid i din iver efter at rakke ned på MLM og alt og alle der bare siger ordet. Det svarer lidt til at komme direkte fra svinestien, tage hen til naboen og brokke sig over at han lugter af sved.
Hvad der er mere fænemenalt er din evne til totalt at overdrive og misfortolke folks udsags.
Det jeg brokker mig over i dette indlæg er ejermandens måde, at levere sin "historie" på. Jeg mener ikke, at det er et indlæg der lægger op til debat. De meget fordomsfulde elementer indlæget besidder har jeg allerede nævnt i et andet indlæg på tråden og det er somend stadig min holdning.
Du tager simpelthen dette og pisker en stemning op omkring, at jeg bare ikke kan klare at folk er uenig med mig. Jeg tror det er gang nummer 117 jeg nu siger til dig, at det jeg ikke bryder mig om er den fordomsfulde vrede, der ofte kommer til udtryk fra MLM kritikerne. Jeg mener ikke det er fair, at vi skal stå til skideballe for andres fejltagelser. - Jeg vil i hvert fald kun stå til skideballe for mine egne og udtryk som: "JER MLM folk", "I er Jehovaer", "I er kultbevægelse", "I er en sekt", "I presser folk ting på", "I ødelægger venskaber", "I arbejder ikke etisk korrekt ud fra min overbevisning" og blablabla. Alt sammen en gang fordomsfuld sludder og det er fandme ynkeligt at høre den slags vås fra voksne mennesker der burde være klogere. Hvis I endelig skal generalisere os, så kald os da endelig Jøder i stedet. Så kan vi med rette kalde jer for Heinrich Himmler wannabe''s - for det er sgu da ikke andet end en gang forfølgelse og det virker sgu mere som om, at I forsøger at konvertere folk til jeres overbevisning fremfor omvendt. Slap af.. det'' gasss.
Men mit indlæg indeholdt da en del sarkastiske fraser. Men det hele roterer omkring min pointe der somend ligger på et ganske objektivt synspunkt. Min måde at levere pointen på er måske subjektiv, men det er holdningen ikke - kan du sige det samme om dine sagesløse angreb?
Alt i alt leverer du kun det jeg forventer. En række ugennemtænkte og dobbeltmoralske udbrud. Jeg har ikke særlig meget til overs for dine misfornøjede udstød og hvis der er én person her inde på Amino som ikke skal rette på mig... så er det ved gud dig Mikkel.
Jeg gider dig ikke mere. Du er spild af tid.
Mvh.
James |
> Jeg gider dig ikke mere. Du er spild af tid. Det var da dejligt at høre. Så går jeg ud fra vi bliver fri for at høre på dine indbildske ligegyldigheder mere her. |
Tak Mikkel. Ingen beviser mine pointer bedre end du gør efterhånden.
Med mindre du er skitzofren og fremover vil undlade at læse mine indlæg, så bliver "vi" ikke fritaget fra noget som helst. Jeg kan sgu ikke lade denne debat overgå til så fordummende elementer og lade niveauet dale ustraffet ned på pattebarnsstadiet. - Kort sagt du slipper ikke for mig, du skal bare ikke regne med at blive taget seriøst nu hvor dine intentioner er afsløret.
Du er her kun for at lave ballade og intet andet. Find dog i det mindste anstændigheden frem i dig selv til at indrømme det uofficielt.
Jeg tror jeg vil komme i mine bukser af fryd, den dag du formår at levere en kritik der endnu ikke er blevet redegjort for eller som ikke er blevet bevidst misforstået. - Faktisk tror jeg slet ikke, at du læser særlig meget af det man skriver til dig. Det er kun de ganske få brukstykker af det man skriver, som du overhovedet gider at tage dig af - nemlig den del hvor du mener, at du kan ramme den iiihhh så forfærdelige MLM branche.
Som sagt: Cry me a river.
Verdens største symfoniorkester med verdens mindste violiner spiller for dig.
Mvh.
James |
Hvis jeg har brug for et godt grin besøger jeg altid en MLM debat - i leverer sgu god underholdning! mvh Carsten |
Til alle deltagere :) Tak , for at være med i mit debat.
Og tak til dem, der i det mindte prøvede at forstå :)
TIL JAMES
Ja, måske overdrevede jeg lidt, men lade være med at spille *psihoanalitiker med mig. Der er ingen der vil sige, hvad jeg skal føle & hvonår skal jeg i seng. Bedømmer du mig , efter dit egen mål, -- er det dit ulempe, at du ikke kan bruges til noget, efter kl. 21.... Måske er jeg dum, måske blond -- er det ulovligt ?
MLM folk-- Stort set -- ( mit oplevelse) -- Alle giver udtryk for , at være meget successrige forettningsfolk, men det enste forretning, jeg har set så længe, gå ud på at indsammle folk. Lade os tage som ex, AMWAY, jeg har vært til deres møde forgårs, jeg har mødt dem flere gange, de har så supperfede produkter, ... men jeg har ikke set dem. Efter forlæsning har de glemt , at viser dem frem. Aldrig før har jeg set så noget -- kun i pyramidespil. Og hvis du er så kompetent i marketing som du påstå, kan du ikke selv se, at MLM det er utopi?
Forskellen mellem mig og dig er så mega stor, ... du måske er på nogle områder dygtig, men har du ikke opnået der med grådighed ?...er det ikke dit drivekraft i marketing?
Jeg er i marketing drivet af velgørenhed. Og koncetptet har jeg mit egen. + Jeg er lær nem.... --- Jeg når hvor som helst jeg vil :))))
* KUN DEN SOM HAR NOK ER RIG
Har er godt liv , James.....
OG
!!! Cry a river 2 mikkel de bib
|
Så sagt med andre ord, vend jer til at snakke pænt til hinanden, også i MLM debatten, for jeg er ved at bliver rigtig grundig træt af tonen og den destruktive adfærd der er her Og når det så er sagt, er jeg meget, meget glad for tonen og den hjælpsomhed som der hersker alle andre steder på Amino Dbh Martin |
Hej Extasia Jeg vil nok indrømme, at jeg nok gav dig lidt hård medfart og du har muligvis været målskive for lidt af den frustration jeg føler, i mit forsøg på at føre debat med folk.
Jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg mener du er helt forkert på den mht. din holdning, men det retfærdiggører selvfølgelig ikke, at jeg giver dig nogle verbale lussinger du egentlig ikke har fortjent og det beklager jeg.
"TIL JAMES
Ja, måske overdrevede jeg lidt, men lade være med at spille *psihoanalitiker med mig. Der er ingen der vil sige, hvad jeg skal føle & hvonår skal jeg i seng. Bedømmer du mig , efter dit egen mål, -- er det dit ulempe, at du ikke kan bruges til noget, efter kl. 21.... Måske er jeg dum, måske blond -- er det ulovligt ?"
Jeg håber du overdrev og jeg håber du er bevist om at de mange millioner af mennesker der beskæftiger sig med MLM ikke allesammen er lutter skidtfisk. Rent logisk set kan man ikke definere flere millioner af mennesker udfra én stereotype og det er det jeg mener du er kommet til at gøre og det er det jeg mener, at mange andre kommer til at gøre og det er min ærlige mening, at dette ikke er en fair dom over for os der faktisk prøver at lave MLM i henhold til lovgivningen og hvad der er etisk korrekt.
MLM folk-- Stort set -- ( mit oplevelse) -- Alle giver udtryk for , at være meget successrige forettningsfolk, men det enste forretning, jeg har set så længe, gå ud på at indsammle folk.
Den måde du skriver din mening på lige præcis dér synes jeg er god. Det er ikke nær så generelliserende og du giver udtryk for din holdning. Det er jo ikke kritikken som jeg og de øvrige har noget imod. Vi vil bare ikke have kritikken leveret med en bebrejdelse rettet imod os - som om det er os der har gjort noget galt. - Det er jo ikke fair overfor os vel?
Men i hvert fald, så vil jeg give dig ret i at der er flere MLM folk, som giver et falsk indtryk af, at de har succes og hvis ikke de har det - så er det jo en løgn og det er bestemt ikke en etisk korrekt måde at drive forretning på. - Af præcis denne årsag, så fortæller jeg mine folk, at hvis der er noget de ikke må hvad angår forretningen, så er det at lyve.
Yderligere så skal det siges, at man i MLM laver forretning på at "bygge" et netværk bestående af kunder og folk der ønsker at arbejde med konceptet. Det drejer sig om, at etablere en fast og solid kundegruppe, hvorigennem der foregår en kontinuerlig omsætning af produkter. - Det er faktisk én af de mest fundamentale forskelle imellem pyramidespil og MLM. Hvis der ikke er nogen produktomsætning til stede, jamen så er der jo heller ikke cashflow til at få det hele til at løbe rundt. Det er produktet der er det bærende element i store træk. - På et mere avanceret plan, så er der også andre forskelle. I pyramidespil bevæger man sig f.eks. væk fra ting som samarbejde og sparring. Man tjener jo i pyramidespil typisk penge på blot at hverve en masse nye medlemmer. - I MLM knækker man faktisk nakken, hvis man smider for mange mennesker ind i forretningen på en flyvsk og useriøs måde. I MLM arbejder man mere intenst med et færre antal mennesker og dem der farer ud for at finde 30-40 mennesker, de arbejder faktisk med deres MLM forretning, som var det et pyramidespil og det er en ukorrekt måde at håndtere forretningen på. - Personligt, så bruger jeg ikke min tid på at hive fat i gud og hver mand. Jeg arbejder intenst med en lille håndfuld mennesker og jeg knokler faktisk for at hjælpe dem med at blive bedre til at håndtere forretningen på en fornuftig og selvstændig måde: Uden at lyve, uden at smøre tykt på og uden at ødelægge venskaber og forhold... det kan altså sagtens lade sig gøre. Det er jo ikke MLM som forretning der er problemet, det er måden folk håndterer den på, som
|