I en perfekt verden behøvede jeg ikke tilføje, at jeg mener cloacked sites, som leverer forskellige resultater til henholdsvis de besøgende og søgemaskinerne. Men verden er jo ikke perfekt. |
Cloaking på tilbud
Hvordan får du folk til at købe denne metervare når du intet lover dem? Har du en salgstale baseret på tidligere opnåede resultater? |
Dato: 27-02-2007 16:08:24 Forfatter:Marcel Fuursted Hvad er cloaking? Hvad gør vi så? Ja, det er ikke så sært det er svært for websites at blive set i søgemaskinerne, når en række SEO eksperter "snyder" sig til placeringer - man er med andre tvunget til at investere penge i - ja bruge penge på - disse fuskmetoder for at få ranket sin site højt på Google... Nu er jeg opdraget til at være sin egen lykkes smed - og som i junglen; den stærkeste overlever - jeg skal med andre ord være den sidste til at dømme andres overlevelsesmetoder... meeen... "det er ikke så sært det er svært for websites at blive set...uden at snyde". MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Ja, på samme måde som PR-eksperter "snyder" sig til omtale i medierne (herunder en af de største "snydere" Martin Thorborg). Du er da ikke så naiv at du tror medier generel, herunder søgemaskiner, er uvildige og upåvirkelige, vel? |
Overhovedet ikke, deMib! - det jeg blot konstatere er, at der jo mellem linierne er nogle ting som måske kan diskuteres i forhold til moral; når man laver cloaking sider der - som jeg forstår det - er "snydesider", så kan jeg godt fristes til at være uhyre hovedrystende af de mange der gør sig kloge på moral og metoder i den branche jeg er i - især da det ofte ikke er et spørgsmål om forkert moral i min branche, men snarere en misforståelse af principperne i forretningsmetoden. Så nej, jeg er ikke naiv - er udmærket klar over og selv erfaret at medier generelt er påvirkelige, ovenikøbet i en sådan grad at det nu og da får fatale følger for andre. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Så enten er dit indlæg malplaceret eller også handler det om at ramme en mand (mig) for at vise at MLM er en lige så misforstået branche?? Okay, jamen så er det jo fair nok... |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
|
MVH [/QUOTE] Så enten er dit indlæg malplaceret eller også handler det om at ramme en mand (mig) for at vise at MLM er en lige så misforstået branche?? Okay, jamen så er det jo fair nok... [/QUOTE] Det var bestemt ikke min hensigt at ramme dig, Marcel - og heller ikke et forsøg på at vise at MLM er en misforstået branche; jeg vælger blot at samle tråden op omkring cloaking i forhold til - skal jeg kalde det - fairness - og kaster så blot en sidebemærkning omkring min egen branche. Jeg påpeger i en tidligere kommentar at vi jo alle er vores egne lykkesmede - og samtidig er cloaking jo et nødvendigt redskab for at blive set på nettet - blot forekommer det mig en kende interessant at man ofte bruger meget tid på at kritisere formodninger om urent trav i min branche, men glemmer at se på udsnittet af narrestreger i andre brancher; i dette tilfælde SEO branchen, som nogen må siges at være en ganske broget forsamling der i flere tilfælde arbejde i gråzonen set i forhold til hvad man generelt forstår ved god skik. So no intend to hurt you, Marcel - det vil jeg straks beklage. MVH |
Hehe! Ja, den vinkel har jeg faktisk ikke tænkt på før, Mikkel - I rest my case! MVH |