Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvartfinalerne i Champions league

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mads:

Ved ikke om du kender noget til fodbold, men man kan godt få 'foræret mål' uden at det behøver at være selvmål. Var det ikke Grønkjær, der spillede Anelka fri til 1-0-målet?

Kan forstå at du hellere vil tale udenom, end at svare på spørgsmålet - det kan jeg såmænd godt forstå :-)

Du spurgte efter en angriber der kunne score... og hvem scorede Anelka..... så der er dit spørgsmål svaret... om fck lavede en fejlaflevering , er vel ligemeget så længe han scorede???.....

Og hvis angriberne ikke kan .... ja så må vi jo håbe en anden Chelsea spiller kan....

Jeg kan forstå at du holder dig for ørerne og sætter noget for øjnene. Og jeg kan næppe tro at du har læst engelske aviser, for de beskæftiger sig temmelig meget med de manglende mål fra Chelseas angribere. Men det er fint - du bliver bare i din drømmeverden, hvor Chelseas angribere scorer mål på samlebånd.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

takker :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:38

Tonny Skov Pedersen:

Hmmm.... Jo, måske, men når United står med et forstærket hold, så er jeg ikke sikker på din spådom.

Dog ser det ud til at blive et parløb mellem United og Arsenal. De øvrige er formentlig hægtet af.

Haha United har haft stolpe ind i denne sæson... De har spillet som en brækket arm. Chelsea har haft stolpe ud, mens Arsenal har spillet bedst, men brændt alt for meget...

PL har, som tingene ser ud pt 4 hold, som kan blive mestre. United, Arsenal, Chelsea og City...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:51

Kampen imorgen mellem Chelsea og City afgører hvem af de 2 hold der definitivt er ude af mesterskabskampen. Jeg hælder faktisk til at Arsenal napper den i år, selvom de har smidt nogle dumme point hen ad vejen Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:56

Nicolaj Thomasen:

Kampen imorgen mellem Chelsea og City afgører hvem af de 2 hold der definitivt er ude af mesterskabskampen. Jeg hælder faktisk til at Arsenal napper den i år, selvom de har smidt nogle dumme point hen ad vejen Smile

Det bliver Arsenal eller Chelsea, som løber med titlen... United har det sværeste program tilbage, og de er alt for ustabile. Det må også snart være deres tur til at få en stolpe ud periode...

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:58

Barca:)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 02:54

Fashion-Seller:
PL har, som tingene ser ud pt 4 hold, som kan blive mestre. United, Arsenal, Chelsea og City.

Ikke enigSurprise

Det bliver United i år, når de slår Arsenal endnu en gang.

Manchester City bliver altid kun lige ved og næsten og Chelsea, ja gamle overvuderede spillere der bør udskiftes.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 02:55

Manageren:

Barca:)

Nej, det bliver Real Madrid, hvis det bliver et spansk hold.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 05:35
Nicolaj Thomasen:

Martin :

Det ser faktisk fornuftigt ud og kan ikke undgå at blive spændende kampe.. 

Med undtagelse af Barcelona - Shakhtar så er alle opgør med max 60-40 chancefordeling i min optik.

Tror nu ikke at Barcelona er specielt glade for den lodtrækning. Har du set Shakhtar spille?

Ja har skam set Shakhtar spille, og de er slet ikke uden chance, men defensiven halter bare for meget til at udgøre en trussel mod barca som jo nok pt er verdens bedste hold .. Bare se Bookmakerne, ned til 1,08 på de går videre, så er det også mere end 60/40 i chancefordeling ;)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:37

Du kan ikke bruge bookmakernes odds til chancefordeling, da bookmakerne sætter deres odds efter hvor mange der spiller på resultatet. Mange af dem der spiller, de har aldrig set Shaktar spille.

Barcelona er favorit, men jeg ville også sætte den kamp til 60-40.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)