Kvartfinalerne i Champions league
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Shipping-Agent
Skrevet
18-03-2011 kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Real Madrid - Tottenham Chelsea - Manchester United Barcelona - Shakhtar Donetsk Inter - Schalke 04
Semifinalerne:
Inter/Shaktar møder Chelsea/Manchester United
Real Madrid/Tottenham - Barcelona/Shakhtar
Lad det bedste hold vinde!!!.....................................................................CHELSEA! :)
Svar
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Shipping-Agent
Skrevet
18-03-2011 kl. 12:24
Svar
Real Madrid - Tottenham Chelsea - Manchester United Barcelona - Shakhtar Donetsk Inter - Schalke 04
Semifinalerne:
Inter/Shaktar møder Chelsea/Manchester United
Real Madrid/Tottenham - Barcelona/Shakhtar
Lad det bedste hold vinde!!!.....................................................................CHELSEA! :)
Jeg tror selv semfinalen ser sådan her ud:
Inter-Chelsea
Real Madrid-Barcelona
Finale: Chelsea-Real madrid 3-1 :)
Svar
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Tjaeh, jeg ville jo have sagt, at FCK ville gå hele vejen. Men det kan så også være ligemeget. Jeg tror Barcelona snupper den. :)
(btw, post #200 på Amino )
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Inter fik den letteste kvartfinale sammen med Real...
Den støtter jeg op om ;D
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Det ser faktisk fornuftigt ud og kan ikke undgå at blive spændende kampe..
Med undtagelse af Barcelona - Shakhtar så er alle opgør med max 60-40 chancefordeling i min optik.
Svar
Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Frederik SH
Skrevet
18-03-2011 kl. 13:07
Svar
KOM SÅ CHELSEA FC!
Ser frem imod nogle gode kampe. Dog ærgeligt at det bliver Chelsea-United.. de møder alligevel hinanden i løbet af sæsonen hvert år..
Svar
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Shipping-Agent
Skrevet
18-03-2011 kl. 13:11
Svar
Ser frem imod nogle gode kampe. Dog ærgeligt at det bliver Chelsea-United.. de møder alligevel hinanden i løbet af sæsonen hvert år..
Nu tror jeg at ManU vinder Premier League...... så i mine øjne er det sgu fint nok, at vi lige får lov at tæske Manchester igen så de ikke har mulighed for at vinde Champions l....
ser nu også langt større trussler ved de andre hold frem for United..
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
AP
Skrevet
18-03-2011 kl. 13:12
Svar
Tror dog ikke at CHELSEA FC vinder i år, desværre :D
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Nu tror jeg at ManU vinder Premier League...... så i mine øjne er det sgu fint nok, at vi lige får lov at tæske Manchester igen så de ikke har mulighed for at vinde Champions l....
United taber både til Chelsea og Arsenal, og så er der pludselig 4 hold, som kan løbe med titlen...
Som United spiller pt, så tror jeg ik de vinder PL! Håber Chelsea laver et vildt comeback ;D
Svar
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Jeg forstår ikke, hvorfor Chelsea lige pludseligt har så mange fans i Danmark? Kan I Chelsea fans ikke lige forklare den?
Svar