Jeg forstår ikke, hvorfor Chelsea lige pludseligt har så mange fans i Danmark? Kan I Chelsea fans ikke lige forklare den?
Der er ikke lige pludselig mange af dem, der er flere.. men der er langt imellem. Men grunden finder du nok i at de begynder at vinde. Hvorfor tror du at alle er United fans? Fordi de sidste 15 år har vundet noget stort set hvert år.
Nu har jeg personligt været fan af Chelsea siden 1996. Håber det okay for dig? Og lur mig om du ikke er FCK-fan som alle andre.
Jamen, det er da helt okay for mig. Jeg forstår ikke din aggresive attitude, men ellers er det da fint nok.
Men jo, jeg er glad for FCK. Jeg kan også sige at jeg har været det i 27 år + grønlangkål, men for det første er jeg kun 19, og for det andet er folk ligeglade.
Jeg har bare lagt mærke til, at der er kommet rigtigt, rigtigt mange Chelsea (medløber) fans til. :)
Folk er ligeglade? FCK-fans er ligeglade:) Men flot observeret.. hmm...... tror måske at FCK er støttet af den største medløberkultur i verden lige pt - kun overgået af Barcelona.
Haha, den har du til gengæld ret i! Jeg har skudt mig selv lidt i foden, ved at anklage folk for at være Chelsea medløbere, midt i FCK's bedste periode nogensinde.