Skal Chelsea så ikke finde et par angribere, der kan score mål? De kan jo ikke få foræret målene af modstanderne som i Parken...
Ved ikke om du så kampen , men jeg mener ikke Fck scorede selvmål?...
Ved ikke om du kender noget til fodbold, men man kan godt få 'foræret mål' uden at det behøver at være selvmål. Var det ikke Grønkjær, der spillede Anelka fri til 1-0-målet?
Kan forstå at du hellere vil tale udenom, end at svare på spørgsmålet - det kan jeg såmænd godt forstå :-)
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Ved ikke om du kender noget til fodbold, men man kan godt få 'foræret mål' uden at det behøver at være selvmål. Var det ikke Grønkjær, der spillede Anelka fri til 1-0-målet?
Kan forstå at du hellere vil tale udenom, end at svare på spørgsmålet - det kan jeg såmænd godt forstå :-)
Du spurgte efter en angriber der kunne score... og hvem scorede Anelka..... så der er dit spørgsmål svaret... om fck lavede en fejlaflevering , er vel ligemeget så længe han scorede???.....
Og hvis angriberne ikke kan .... ja så må vi jo håbe en anden Chelsea spiller kan....