Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvartfinalerne i Champions league

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Samtidig skal bookmakerne så også have et udgangspunkt, såvel som de laver analyser ud fra hver enkelt kamp. 

Men vi næsten enige, 10-15% adskiller os, og personligt tror jeg Shakhtars defensiv bliver kørt fuldstændig over i første kamp, tilgengæld har de en virkelig spændende offensiv, bare med en meget lav gens. alder hvilket også taler imod deres chancer når man ser på Barca's rutine. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :

Samtidig skal bookmakerne så også have et udgangspunkt, såvel som de laver analyser ud fra hver enkelt kamp. 

Men vi næsten enige, 10-15% adskiller os, og personligt tror jeg Shakhtars defensiv bliver kørt fuldstændig over i første kamp, tilgengæld har de en virkelig spændende offensiv, bare med en meget lav gens. alder hvilket også taler imod deres chancer når man ser på Barca's rutine. 

Ja de skal selvfølgelig have et udgangspunkt. Men det bedste eksempel er Danske Spil, der sætter odds lavere på danske hold og landsholdet, end resten af markedet - Simpelthen fordi de ved at de fleste spiller med hjertet. Omvendt kan det så ofte betale sig at spille mod de danske hold hos Danske Spil.

En international bookmaker har ikke det samme problem, men mange spillere har en tendens til at gøre de store kendte hold til større favoritter end de er, specielt når de spiller mod "eksotiske" hold som Shaktar fra Ukraine og det har bookmakerne regnet ind i startoddset.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:55

Martin :

Du tror... Har du set dem spille?

Af alle hold tilbage, så var Shakhtar det hold, som jeg helst ville undgå... De er Ukraines nye storhold, og de vil med sikkerhed prøve at bevise, at Kiev var fortiden, og Shakhtar er fremtiden!

Og hva har alder med chancer at gøre? De har en Andrij Schewtschenko i målhumør, samt en masse spændende brasilianere mm...
Og en hjemmebane, som de aldrig har tabt på, hvor selv Istabul mm er peanuts i forhold til, når man ser på fans opbakningen...

Barca får kamp til stregen, og af alle hold så har Shakhtar i min verden faktisk overtaget mod Barca. De har intet at tabe! I de fleste øjne inkl dine, er de dømt til at tabe stort... Men jeg tvivler meget på, at det vil ske...

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:29

Fashion-Seller:

Haha United har haft stolpe ind i denne sæson... De har spillet som en brækket arm. Chelsea har haft stolpe ud, mens Arsenal har spillet bedst, men brændt alt for meget...

PL har, som tingene ser ud pt 4 hold, som kan blive mestre. United, Arsenal, Chelsea og City...

Nå, men nu er vi en smule klogere efter dagens kampe

Arsenal - West Bromwich 2-2

United - Bolton 1-0

Så bliver det mere spændende i morgen kl. 17.00: Chelsea - Manchester City

Taberen er formentlig hægtet af, men det bedste for United vil være en uafgjort.Cool

Tonny

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:11

I kan snakke vidt og bredt om Champions League og Premier League;

Fuck det.

FCK og Brøndby spiller i dag! Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:28

Fashion-Seller:

Martin :

Du tror... Har du set dem spille?

Af alle hold tilbage, så var Shakhtar det hold, som jeg helst ville undgå... De er Ukraines nye storhold, og de vil med sikkerhed prøve at bevise, at Kiev var fortiden, og Shakhtar er fremtiden!

Og hva har alder med chancer at gøre? De har en Andrij Schewtschenko i målhumør, samt en masse spændende brasilianere mm...
Og en hjemmebane, som de aldrig har tabt på, hvor selv Istabul mm er peanuts i forhold til, når man ser på fans opbakningen...

Barca får kamp til stregen, og af alle hold så har Shakhtar i min verden faktisk overtaget mod Barca. De har intet at tabe! I de fleste øjne inkl dine, er de dømt til at tabe stort... Men jeg tvivler meget på, at det vil ske...

Ja jeg har set Shakhtar spille, har jeg også svaret på før, men Kiev vandt heller aldrig CL, og Shevchenko spiller i Kiev ikke Shakhtar, så kunne forestille mig du ikke har set dem spille? 

Uden det skal blive for meget mudderkast, men lyder lidt til du bare vil diskutere den for at diskutere. 

@N - Føler lidt du ligger for meget vægt på Bookmaker delen, jeg er med på det, men var også ment som en indikator (Er godt klar over at selvom de fleste bookmakere gjorde Barca til større favoritter end Chelsea var mod FCK, så er det ikke rigtigt).

Men se nu lige på målmand + forsvaret: 

Pyatov;

Srna, Chygrynskiy, Rakytskiy, Rat

Srna er en god spiller, Chygrynskiy blev vejet for let i Barca, Rakytskiy er et stort talent, men trods alt stadig kun 21 år, mens Rat er Rumæner og ikke skiller sig væsentligt ud. 

Realistisk set er det bare ikke et hold der kan konkurrere med Barca med særligt stor sandsynlighed, jeg er ikke Barca fan, og så hjertens gerne de blev smidt ud nu så United havde større chance for at tage titlen, men jeg kan bare personligt ikke se det ske med Shakhtar der vel nok er blandt de 2 svageste hold tilbage i CL. (Schalke 04)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:39

Martin :

Ja jeg har set Shakhtar spille, har jeg også svaret på før, men Kiev vandt heller aldrig CL, og Shevchenko spiller i Kiev ikke Shakhtar, så kunne forestille mig du ikke har set dem spille? 

Aner ik hvor Sheva kom fra... Tror det var fordi, at jeg så sammendrag af UEFA kampene kort inden... Der skulle selvfølgelig stå Adriano...

Altså Barca er jo ik ligefrem overbevisende pt, men vi er bare ik enige. Længere er den vel ik ;D

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 10:50

Neeeeej-da:

Real Madrid - Tottenham

Chelsea - Manchester United

Barcelona - Shakhtar Donetsk

Inter - Schalke 04

Semifinalerne:

Inter/Shaktar møder Chelsea/Manchester United

Real Madrid/Tottenham - Barcelona/Shakhtar

Lad det bedste hold vinde!!!.....................................................................CHELSEA! :)

Hej

Jeg tror desværre det bliver meget forudsigelige semifinaler. Jeg er led og ked af, at Inter gik videre på bekostning af B. München, men Chelsea skal nok ekspedere dem ud i semifinalen.

3 x El Classico i April med få dages mellemrum. Det bliver vildt - lur mig om ikke Barca tager alle tre.

Så har vi så en rigtig fed finale mellem Chelsea og Barcelona. På engelsk jord, giver måske en mindre fordel til Chelsea.

God søndag til alle

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:01

Nej, du har nok ret - men vil da lige påpege at Shakhtars Adriano ikke er den Adriano "vi" kender fra Italiensk hold hvis nogen skulle være i tvivl + at Douglas Costa der bliver fremhævet som deres nye stjerne ikke har spillet mere end en håndfuld kampe i Europa endnu Smile

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)