Jeg har ikke den store formume som pressen ofte tillægger mig at have. |
Danske Bank, Nordea eller Nykredit er nok de tre jeg ville kigge på ved større summer.
Jeg har ikke den store formume som pressen ofte tillægger mig at have. |
Danske Bank, Nordea eller Nykredit er nok de tre jeg ville kigge på ved større summer. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Find dine faktorer: Bankerne laver altid en opdeling over ens ønsker. Hvis du ønsker lav risikoprofil kunne det være 60 % højrente konto, 30 % obligationer og 10 % aktier. Jeg tror det er et spørgsmål alle går og stiller sig selv i ny og næ. "Hvor mon mine penge avler sig mest muligt og mest sikkert" Men ja, ellers ville jeg foreslå at være investor i nogle firmaer med potentiale, men det er jeg sikker på du allerede ved alt om :-) Mvh |
Hvor sikker er danske bank og de andre store, hvis portugal, spanien og de andre vælter? hvor sikker er garantien (750.000) fra den danske stat hvis ditto sker? Jeg har faktisk gennem det sidste års til funderet en del over hvor man skulle sætte sine penge (hvis man havde lidt til overs) Umiddelbart kan jeg forstille mig så mange forskellige scenarioer for de næste år, som gør at ingen investering umiddelbart forkommer sikker pt. |
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Ejendomme vil altid have en eller anden værdi. At den værdi så sikkert falder mere endnu snart, er noget helt andet. Andre aktiver vil dog miste deres totalværdi, så det lige så usikkert for dig som for alle andre. Investering i ejendomme i lande med god vækst lyder fornuftigt. Sverige for eksempel. Du kan blive en del af et kommanditselskab , så er det bare at finde nogle der er troværdige. Jeg kan på stående fod anbefale Q Ejendomme. 15 år i branchen, spiller kun sikkkert |
Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/
Hej Martin Alm. brand giver 3,03% i rente i op til 3 år. Ellers ville jeg kigge på amino virksomhedsbørs, her synes jeg tit der er nogle portaler der har positiv indtjening som sælges utrolig billigt, har regnet på nogen af dem, her kan du sagtens få 20-50% i afkast om året på få timers arbejde om ugen. Men hvis du vil investere dem og ikke bruge tid på investeringen ja så vil jeg nok bare sætte dem i banken :-) Mvh Morten |
I krisetider er der mange som køber råstoffer. Du kunne evt. købe olie, da det helt sikkert vil være efterspurgt i store mængder i mange år frem endnu til fabrikker, brændstof, mv. Oliereserven er i øvrigt ved at svinde kraftigt, og der er ikke udsigt til at olien erstattes af alternativer på kort sigt.
|
Martin køb en livsforsikring. Så er du sikker på at få penge hvert år. Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Rentesatserne er jo mindre end inflationen, så det får du nada ud af, med mindre du søger en lavere købekraft om nogle år... Du skal over i ejendomme, guld, sølv eller andre råstoffer... Det er det eneste, som er inflationssikret både på den korte og på den lange bane... |
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Altså hvis de penge ikke skal bruges foreløbigt, og ikke skal mistes ville jeg placere dem i banken. Ikke nødvendigvis Danske Bank, men undersøge markedet og hvilke renter der evt. kan gives i større banker som f.eks. Nordea, Sydbank osv. Banker der formentlig ikke går ned.
Hvis overskuddet fra boligsalget er under 750.000 kr. vil jeg placere dem i en bank i eu, hvor der er den højeste rente overhovedet. Kender ikke særlig meget til garantierne i f.eks. USA.
Guld er også en mulighed - men det er jo i forvejen steget meget. Men når markederne er usikre er guld jo en sikker havn. Det er bare også blevet for meget spekulation - hvis man altså ikke er til det.
Gå efter banken - så kan du sove trygt:) |