Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM for dummies

Side 9 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Det lyder jo lidt højt men det stemmer også med Manager niveau i FLP planen:

Manager 30% + 18% + 10%

Og vi har flere niveauer op !

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:55

john sommer:

Hej Henning,

Dit spørgsmål kan besvares kort - alle har samme muligheder - men bonus er afhængig af din placering i organisationen - når man starter 1. nivéau en sats bonus og når du arbejder dig deropad så 2. niveau anden bonus og 3. niveau ja ........

Du kan med fordel se på dette link i min web-site hvor jeg har samlet megen god info.

Her kan du se om økonomidannelse .....

Du skulle give dig tid til at se lidt omkring i emnet økonomi der er en del sider !  

Mvh

john

Hej john er der ikke en fejl i beregning, hvis han får 48% i rabat på 10 kilo er hans fortjenste ikke kun hans rabat altså 4800kr og ikke 5200kr ?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 22:55

dublet fjernet af  

john sommer

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:58

john sommer:

Hej Jan,

Det lyder jo lidt højt men det stemmer også med Manager niveau i FLP planen:

Manager 30% + 18% + 10%

Og vi har flere niveauer op !

mvh

john sommer 

Hej John

Det er naturligvis i retning af hvad du antyder, overvejede om jeg lige skulle rette det, men mente det var forklaret.

Jeg starter også med 30% og har 5 niveauer i alt, men er ikke enig med mig selv endnu omkring hvilken type plan jeg skal følge. Det skal kombineres med den idé jeg har. Men 60-62% maksimum.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:03

john sommer:

Hvorfor du nævner den Henning - det er ikke Network Marketing vel? - - ser ikke sådan ud men jeg har kun lagt et hurtigt kik - men her kommer du til noget der er vigtigt - nemlig valg af produkt - jeg har det godt med FLP´s produkter og vil blive der - da det er noget jeg nu selv har brugt i lang tid og derfor kan indestå for og anbefale det.

Firmaet er også verdenskendt med et stærkt image og er i mere end 150 lande - det er vigtigt hvis du skal opbygge en forretning der giver dig din indkomst på sigt - virksomheden må ikke gå ned så er det hele spildt.

Du modtager jo op til 10% af din gruppes omsætning og det er der indkomsten bliver vedvarende hvis firmaet er det . Derfor !

Men tænker du at jeg kunne blive forhandler og arbejde med de produkter men ikke som Network Marketing?

mvh

john sommer

Nej det er ikke network men for at vise dig at det er nemt at finde gode produkter som kan skaffes billigt. hvor fortjensten er større. det var ikke for at være fræk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:15

Ham med mundkurv på:

Nej det er ikke network men for at vise dig at det er nemt at finde gode produkter som kan skaffes billigt. hvor fortjensten er større. det var ikke for at være fræk

Du kan ikke helt sammenligne på den måde. De store netværks produkter er ganske kendte og i rimelig grad også gode. Der kan altid findes noget der er billigere (næsten) men det er langt fra alle der går efter det der er billigt, for så ville der ikke være så mange dagligvarebutikker eller mærkevarer osv osv.

Man kan også altid, eller meget ofte, finde en serie og importere fra udlandet, og lave traditionel handel, men så skal man også i gang med de traditinelle omkostninger med det.

Og det er vigtigt at huske, at indenfor kosmetikkens verden der anses billigt ikke for at være godt, til trods for at gentagne videnskabelige undersøgelser viser at billige produkter sagtens kan være bedre.

Så prisparameteren er ikke altid udslagsgivende i forbindelse med successen, betydende at lavere pris sælger mere. Dette er oftest kun kortvarigt.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:29

MVM:

Herligt at se en saglig debat og repektfuld gensidig opførsel. Også godt at se Lasse og Uffe indtræde i tråden med gode pointer og input.

Flot arbejde Allan :-)

MVM

Tak skal De ha' :-)

Tråden er faktisk et par måneder gammel, men der kom pludselig liv i den igen.

Sjovt nok har jeg faktisk lige i dag oprettet efterfølgeren: MLM for dummies - Afsnit 2, men den sker der ikke så meget i.

Og ja, det er en helt fornuftig tone der kører. Det er rart.

(man kan ikke helt lade være med at tænke: stilhed før storm???) Skype-Wondering

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:30

Allan I:
(man kan ikke helt lade være med at tænke: stilhed før storm???)

lad nu være med den mistro

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:37

Ham med mundkurv på:

Allan I:
(man kan ikke helt lade være med at tænke: stilhed før storm???)

lad nu være med den mistro

Jamen Henning - den mistro er jo baseret på erfaring - derfor er den så svær at lægge på hylden. Wink

Men jeg håber da inderligt at jeg tager fejl. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 23:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henning,

Jo det er rigtigt - vareforbruget udgør: 100% - 48% rabat  = 52 % 

Der burde stå:

Omsætning:                     10.000,- kr.
- Vareforbrug: 52%           5.200,- kr.
Fortjeneste I:                    4.800,- kr.

Nu er det et eks. men diff. bliver dog 400,- kr.

Så godt set Hening - du var den første og den har værte tilgængelig meget længe - ærgeligt at de der gerne vil vide hvad det er ikke læser tilgængeligt mat.
Det gør du - respekt Henning Wink!

Men vi bør jo også sætte os ordentligt ind i indhold når vi brokker os over noget og det er vi ikke så gode til altså, at sætte os ind i vel?

Nu har jeg jo lagt denne fejl for at se hvor grundigt man læser tilgængeligt mat. Hmmm...
Du var den første !

Tak for hjælpen Henning jeg retter til !

mvh

john sommer

mvh john sommer

Side 9 ud af 10 (99 indlæg)