Lundsby, Jeg forstår sku godt du kunne finde på, at lægge en "spydig" video der forklare hvad forretningen Network Marketing går ud på - flere af disse videoer er så meget ”hype” at selv en garvet Network Marketing mand som jeg synes det er for lidt! Bemærk ordvalget "for lidt" hvis ikke man viste at der var tjent mønter på branchen ville man i nogle tilfælde forfalde til at synes det er crab ! Ledelses erfaring og afsætningserfaring er noget der tæller - endvidere gør det ikke noget hvis du har en god uddanner ( undervisererfaring) baggrund der er så vigtig hvis de nye du indsætter i din organisation skal få gode resultater. Læs den og bliv klogere på området! Hvorfor er jeg på Amino ? Det undre mig dog stadig at der er så mange der ønsker at optræde annonymt her - det ser ikke godt ud - og skaber mistanker om et og andet ! mvh John sommer |
Jeg bliver nødt til at høre noget.
Hvis man er i gang med at bygge netværk, så siger vi du har fundet nogle under dig, som så finder nogen, der igen finder nogen, de handler alle gennem dig ikke.
Dem der er i sidste led tjener ikke så meget så vel, som dig, eller hvordan?
Det er min overbevisning, at kriteriet for at klare sig godt som iværksætter, er at man kan få sine varer til en god pris, og dermed tjene mere på samme arbejde, og så stikke de skillinger i lommen på sig selv og grossisten. Jeg ved godt at her i MLM skal der ikke investeres, men den brøkdel man får selv er jo ingen ting i forhold. arbejdet er jo det samme ikke.
Læg mærke til jeg taler pænt og skriver pænt, no hard feelings