Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM for dummies

Side 5 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

BZR:

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene om MLM-branchen. Grundlæggende mener jeg, at der er for meget snak, og for lidt action. De mest ivrige MLM-fortalere på Amino skriver spalte op og spalte ned om alt mulig andet end de produkter, der i sidste ende skal drive forretningen. 

Fra et kommunikationsmæssigt synspunkt mener jeg, at MLM-branchen kollektivt må stå sammen og sørge for, at offentlighedens fokus skifter fra forretningsmodeller og pyramidespil, til faktiske og fysiske produkter. 

Som jeg opfatter MLM lige nu - og det er betragtninger, jeg blandt andet har gjort mig på Amino - handler det 70 procent om rekruttering af nye led og sælgere, og kun 30 procent om produkter til slutbruger.

Helt enig i det første, så det slettede jeg Big Smile

Men jeg opfatter ikke Amino som en salgsside, og har ikke tænkt mig at markedsføre og sælge herinde. Derfor fokusere jeg meget meget sjældent på produkterne.

Det er i mine helt umuligt at koge det sammen i ord på Amino, men herinde mener jeg det handler om selve forretningsmuligheden. Det er jo også derfor Lasse, Allan og Jeg kan være så pokkers enige hele vejen igennem, selvom vores produkter ikke er ens.

• Der er ingen forretning uden kunder
  • Der er ingen kunder uden produkter
  • Der er ingen der køber igen og igen hvis ikke produkterne er gode nok
  • Derfor skal produkterne være i top.

Men det nytter jo ikke at have fantastiske produkter, hvis man stort set intet kan tjene på dem...Derfor er forretningsmuligheden produkt nr. 1 når det handler om folk der kigger på forretningen med økonomiske øjne = selvstændige, iværksættere og forretningsbyggere. Her er det jo ret simpelt....hvorfor skulle denne forretningsmulighed være noget jeg vil bruge de næste måneder og år på at skabe?

I sidste ende handler det 100% om produkter...man skal sgu kunne stå ved sine produkter. Men i første omgang handler det om, at de folk der er med til at bygge en "MLM" forretning op, er folk med iværksætter "gen". Derfor er det forretningsmuligheden/koncept der i første omgang er vigtigst at vise. Men det betyder ikke at produkterne ikke er vigtige. Det er ikke fordi det er gode produkter at man starter min forretning op.

Man kan ikke vurdere et forretningskoncept udfra produkter...Men man kan vurdere om koncept er interessant eller ej inden man får produkterne præsenteret og herefter danner de fleste sig deres endelige vurdering 

Amino.dk er en iværksættere portal hvordan du starter en forretning op  især og vi giver hinaden feedback og hjælper hinanden frem på positive vis for  viden er jo magt og det deler vi ud til hinanden som iværksættere er det en stor viden deling her på amino.dk med masser af iværksætter hjælp som er hovedformålet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:08

Martin Slot:
Man kan ikke vurdere et forretningskoncept udfra produkter...Men man kan vurdere om koncept er interessant eller ej inden man får produkterne præsenteret og herefter danner de fleste sig deres endelige vurdering.

Der må jeg så melde sig som uenig, Martin - forstår godt din pointe - men produkt(et)(erne) er et ganske væsentligt element i vurderingen af forretningskonceptet - det er faktisk den altoverskyggende faktor i allerførste omgang.

Men det hænger uløseligt sammen: et godt produkt skal være bakket op af et godt koncept. En forretning bliver aldrig god med et ringe produkt og et godt koncept.... 

Med andre ord så er det produkt og koncept på samme tid.... 

Mvh. Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:28

Lasse Burholt:

Martin Slot:
Man kan ikke vurdere et forretningskoncept udfra produkter...Men man kan vurdere om koncept er interessant eller ej inden man får produkterne præsenteret og herefter danner de fleste sig deres endelige vurdering.

Der må jeg så melde sig som uenig, Martin - forstår godt din pointe - men produkt(et)(erne) er et ganske væsentligt element i vurderingen af forretningskonceptet - det er faktisk den altoverskyggende faktor i allerførste omgang.

Men det hænger uløseligt sammen: et godt produkt skal være bakket op af et godt koncept. En forretning bliver aldrig god med et ringe produkt og et godt koncept.... 

Med andre ord så er det produkt og koncept på samme tid.... 

Mvh. Lasse Burholt

Betyder det så i begynder at tage MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing , at der står mere godt ud på google og ligger bedste for jeres forretning koncept skal i sælge bedre end alle de dårlige artikler der står om jeres branche

korrekt uden koncept står stærkt sælges sit produkt ikke særligt godt derved før koncept ikke står stærkt er jeres produkt mindre værd da sælger ikke kan sælge det samme antal produkter.

Så tag jer samme i MLM og vær iværksætter i sammenlet folk , kør op med masser godt om MLM

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:10

BZR:

Kan vi koge de sidste fire siders debat ned til: 

• MLM-branchen er delt i to.
  • Den ene del lover guld og grønne skove, og består primært af lykkeriddere og andre fantaster.
  • Den anden del består af mere seriøse forretningsfolk, som er trætte af, at MLM-branchen står i skyggen af ovenstående lykkeriddere og fantaster.

Der er Thumbs Up for denne betragtning - eller nedkogning. Yes

Den rammer ret godt synes jeg.

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene om MLM-branchen. Grundlæggende mener jeg, at der er for meget snak, og for lidt action. De mest ivrige MLM-fortalere på Amino skriver spalte op og spalte ned om alt mulig andet end de produkter, der i sidste ende skal drive forretningen. 

Jeg er selv en af dem, der skriver meget - og ikke laver så meget action, så jeg kan vel kun sige touché. Smile

Fra et kommunikationsmæssigt synspunkt mener jeg, at MLM-branchen kollektivt må stå sammen og sørge for, at offentlighedens fokus skifter fra forretningsmodeller og pyramidespil, til faktiske og fysiske produkter. 

Som jeg opfatter MLM lige nu - og det er betragtninger, jeg blandt andet har gjort mig på Amino - handler det 70 procent om rekruttering af nye led og sælgere, og kun 30 procent om produkter til slutbruger.

Enten har jeg ikke forklaret mig særlig godt i mit indlæg - eller også tror du ikke på mig når jeg skriver, at rekruttering får man ikke noget ud af. Derimod får ALLE noget ud af, at der bliver omsat produkter - både firmaet og forhandlerne, så derfor er der selvfølgelig primært fokus på det. (selvfølgelig i de firmaer, som jeg betragter som ærlige og reelle MLM-firmaer. Der findes også firmaer og forhandlere, som går meget højt op i rekruttering - men så er det, at man skal skynde sig at undersøge, om det er firmaets primære indtægtskilde - og hvis det er, så skal skal man skynde sig væk.)

Jeg kan ikke lide udtrykket "rekruttere". For mig er der mere tale om at "præsentere." Enten produkterne, forretningsmuligheden eller begge dele. Jeg leder ikke efter folk, som jeg kan rekruttere. Jeg leder efter folk, som ønsker at starte egen virksomhed eller som ønsker at supplere deres primære indkomst. De bliver præsenteret for konceptet og/eller produkterne, og så tager de selv stilling til, om det er noget for dem. Så reelt synes jeg egentlig mere der er tale om, at de rekrutterer sig selv, hvis de er interesserede.

Kan godt være det er ordkløveri - men jeg synes trods alt der er en forskel.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:25

Mikael christiansen:

Betyder det så i begynder at tage MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing , at der står mere godt ud på google og ligger bedste for jeres forretning koncept skal i sælge bedre end alle de dårlige artikler der står om jeres branche

korrekt uden koncept står stærkt sælges sit produkt ikke særligt godt derved før koncept ikke står stærkt er jeres produkt mindre værd da sælger ikke kan sælge det samme antal produkter.

Så tag jer samme i MLM og vær iværksætter i sammenlet folk , kør op med masser godt om MLM

Michael - kan vi blive enige om, at du er i underholdningsbranchen?

Eller er der en anden overordnet branche-betegnelse for strippere, dansere mv.?

Men lad os under alle omstændigheder bare kalde det underholdningsbranchen i dette tilfælde:

Hvis underholdningsbranchen havde et dårligt rygte - ville du så SEO-optimere din hjemmeside på ordet: underholdningsbranche?

Det er det du beder os om, når du mener vi skal SEO-optimere MLM.

Er vi enige om, at jeg INTET kan lære om dig, dine måder at strippe på, og dine forretningsmetoder ved at Google efter ordet: underholdningsbranche?

Det er sådan vi føler for ordet MLM. Det er en MEGET overordnet betegnelse for tusindvis af forskellige firmaer og hundredtusindvis af forskellige forhandlere, som driver forretning på MANGE forskellige måder - og efter forskellige koncepter. 

Jeg er IKKE ligeglad med, at MLM bliver sammenlignet med pyramidespil - men jeg føler ikke, at jeg kan gøre noget ved det - andet end at prøve at opføre mig etisk og moralsk korrekt - og på den måde vise, at sådan kan en MLM-forretning også drives.

Derfor: Hvis jeg skulle SEO-optimere noget, så ville det være vores firma og vores produkter - IKKE hele MLM-branchen.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:35

Allan I:

Mikael christiansen:

Michael - kan vi blive enige om, at du er i underholdningsbranchen?

Eller er der en anden overordnet branche-betegnelse for strippere, dansere mv.?

Men lad os under alle omstændigheder bare kalde det underholdningsbranchen i dette tilfælde:

Hvis underholdningsbranchen havde et dårligt rygte - ville du så SEO-optimere din hjemmeside på ordet: underholdningsbranche?

Det er det du beder os om, når du mener vi skal SEO-optimere MLM.

Er vi enige om, at jeg INTET kan lære om dig, dine måder at strippe på, og dine forretningsmetoder ved at Google efter ordet: underholdningsbranche?

Det er sådan vi føler for ordet MLM. Det er en MEGET overordnet betegnelse for tusindvis af forskellige firmaer og hundredtusindvis af forskellige forhandlere, som driver forretning på MANGE forskellige måder - og efter forskellige koncepter. 

Jeg er IKKE ligeglad med, at MLM bliver sammenlignet med pyramidespil - men jeg føler ikke, at jeg kan gøre noget ved det - andet end at prøve at opføre mig etisk og moralsk korrekt - og på den måde vise, at sådan kan en MLM-forretning også drives.

Derfor: Hvis jeg skulle SEO-optimere noget, så ville det være vores firma og vores produkter - IKKE hele MLM-branchen.

Selvfølgelige ville jeg søgeord mod underholding branchen især vis det havde et dårlige så ville jeg skrive nok så det fandtes masser af positivt  på de 10 første sider , da jeg vil ud med mit budskab

Hvor er det simpelthen typisk at sige man intet kan gøre ved MLM ikke bliver sammenlignet med pyramide spil , man skal ligger nummer 1 på google på sin måde man tror det opfattelse på og da siderne før jer er dårligt søgeord optimeret er det bare i gang med den online brand i vild grad indtil man får budskabet ud man ønsker og giver aldrig op for man er iværksættere , der vil vinde

Hele branchen går jeg efter intet mindre for vil være den der sætter dagsorden og vil videre formidle viden som jeg ser mit emme striptease skal forstås og vil vinde kampen for der skal gang i vores branchen

Meste alt synes jeg du mangler viden hvad online brand af jeres helhed som branchen vis stod samme og fik alt væk dårligt første 10 sider og i bestemt dagsorden det kan i bestemt , i mangler bare motivation

huske det er kun wiki og enkle artikler der formidler viden ingen konkurrenterne der videre formidler forkert, derved ingen høj konkurrence ord derved let for jer at videre formidle jeres viden på google og andre online medier på jeres måde at se tingene på

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39

Allan I:

BZR:

Kan vi koge de sidste fire siders debat ned til: 

• MLM-branchen er delt i to.
  • Den ene del lover guld og grønne skove, og består primært af lykkeriddere og andre fantaster.
  • Den anden del består af mere seriøse forretningsfolk, som er trætte af, at MLM-branchen står i skyggen af ovenstående lykkeriddere og fantaster.

Der er Thumbs Up for denne betragtning - eller nedkogning. Yes

Den rammer ret godt synes jeg.

Jeg er selv en af dem, der skriver meget - og ikke laver så meget action, så jeg kan vel kun sige touché. Smile

Enten har jeg ikke forklaret mig særlig godt i mit indlæg - eller også tror du ikke på mig når jeg skriver, at rekruttering får man ikke noget ud af. Derimod får ALLE noget ud af, at der bliver omsat produkter - både firmaet og forhandlerne, så derfor er der selvfølgelig primært fokus på det. (selvfølgelig i de firmaer, som jeg betragter som ærlige og reelle MLM-firmaer. Der findes også firmaer og forhandlere, som går meget højt op i rekruttering - men så er det, at man skal skynde sig at undersøge, om det er firmaets primære indtægtskilde - og hvis det er, så skal skal man skynde sig væk.)

Jeg kan ikke lide udtrykket "rekruttere". For mig er der mere tale om at "præsentere." Enten produkterne, forretningsmuligheden eller begge dele. Jeg leder ikke efter folk, som jeg kan rekruttere. Jeg leder efter folk, som ønsker at starte egen virksomhed eller som ønsker at supplere deres primære indkomst. De bliver præsenteret for konceptet og/eller produkterne, og så tager de selv stilling til, om det er noget for dem. Så reelt synes jeg egentlig mere der er tale om, at de rekrutterer sig selv, hvis de er interesserede.

Kan godt være det er ordkløveri - men jeg synes trods alt der er en forskel.

Ser meget frem til det kollektive fodslag hvordan i ligge vil gøre dette , i vil vel prøve at forbedre jeres ry med MLM , med masser af online brand der skriver godt om jer og være i gang over alt i social medier

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:32

Andreas,

Du bør læse Allan´s indlæg en gang til og er det ikke nok så læs mere her - her har jeg samlet meget nyttig viden om Network Marketing.

www.JOMACompany.dk

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:58

BZR,

En af de mange deltagere i debatten her i fora - og - du har tydeligvis ikke opnået et retvisende billede af produkter/forretningsmodel - se mere om dette her............... www.jomacompany.dk

Disse sider er et resultat af egne gjorte erfaringer og her kan man få et godt indtryk af hvad det hele drejer sig om - men giv dig god tid - som det er nævnt er det enkelt, men det kræver viden forud for valg af produkt/partner (partner skal hjælpe dig i gang )!  Big Smile

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:08

john sommer:
En af de mange deltagere i debatten her i fora - og - du har tydeligvis ikke opnået et retvisende billede af produkter/forretningsmodel - se mere om dette her.......

Synes ikke der i den information du linker til er beskrevet kravene for at opretholde en bonus/indtægt fra det som netværket skaber i netop din forretning...

Det er jo osse en ret væsentligt faktor at have med i betragtningerne og vurderingen af hvad jeg som forhandler kan forvente at skal byde ind med (hvad der kræves jeg byder ind med....).

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 5 ud af 10 (99 indlæg)