Men i de 4 tråde du skriver i, er der ikke nogen der nævner pyramide. Kun dig. ;-) Og i de 4 tråde brokker vi os heller ikke over at blive sammenlignet med pyramide. Så 20 indlæg der handler om at vi brokker os og ikke bruger nok tid på SEO forstår jeg ikke. |
Allan I:Mikael christiansen:
Nu klaget i over nogle sammenlignet det med pyramide spil og jeg gjorde opmærksom på hvor de fandt info og da ikke har gået op i online branding omkring MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing , så får nok positivt fre
m bl.a. google
Ved godt efter 20 indlæg at i ikke går op at de kalder MLM pyramide spil , da i ikke gå op videre formidle at jeres gode ligger øverste MV. Google , jo det er komiske jeg ligger øverste , men jeg har da fået lidt gang i en af amino.dk meste sløve debat emme , så jeg håber dette motivere jer til at videre formidle jeres produkt mere .
Jeg forsætte at være den meste aktive vil jeg tro så i ikke går i få jeres positive måde at skrive » MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing øverste på google for som iværksættere skal man hjælpe hinanden og var blevet ekstrem træt at høre i klaget over denne sammenligning
Jeg har forsætter grundet du skrev efterfølgende at ikke du går så meget op at søgeord optimere mod MLM og bringe mere godt op du snakket kun om dit eget lille produkt , der nærmeste ingen søgninger har på google
Men i de 4 tråde du skriver i, er der ikke nogen der nævner pyramide. Kun dig. ;-)
Og i de 4 tråde brokker vi os heller ikke over at blive sammenlignet med pyramide.
Så 20 indlæg der handler om at vi brokker os og ikke bruger nok tid på SEO forstår jeg ikke.
I en tråd en anden brokker i jer over MLM bliver sammenlignet med pyramide spil , jeg forklare SEO online marketing vigtigt vis dette skal komme på ned ad gående , du snakker meste kun om eget produkt og vil ikke bruge tid på få fremgang i branchen som helhed da ikke satser på de dårlige SEO optimere i ligger før dem masser af positive omtale som i skriver ,
jeg havde dog ikke troet der skulle dette antal indlæg til kun 1 efter det ham skrev for lang tid siden , med som iværksættere er man motiveret indtil modpagten forstår ens budskab jeg må bare forklare mig bedre indtil jeg forstås .