Michael -> Nu skriver jeg det her - og så gider jeg altså ikke tale mere om SEO og Google: MLM er IKKE vores brand! Vores brand er os selv, vores produkter og forretningsmuligheden. Vores brand er at hjælpe andre med at starte et firma op - enten på fritidsbasis eller på fuld tid. Og disse brands har det altså helt fint på Google. Derfor giver det INGEN mening at bruge tid på at begynde at brande ordet: MLM. Hvis du arbejder som webdesigner - så bruger du jo heller ikke tid på at brande hele IT-branchen. Prøv f.eks. af skrive: arbejde hjemmefra på Google - så ejer MLM hele Google på den søgning. Problemet er bare - at jeg ville ikke stole en pind på en "Arbejd hjemmefra" side, som jeg fandt på nettet. For det første ser de fleste af dem suspekte ud - og jeg ANER ikke hvem der står bag siden. Hvis nogen skulle hjælpe mig med at arbejde hjemmefra, eller skulle hjælpe mig med at starte min egen virksomhed - så ville jeg kræve at møde dem FACE-TO-FACE. Og når jeg har haft møde med eventuelt kommende forhandlere - så går de jo ikke ind bagefter og søger på MLM. Det svarer til at jeg har været ude og prøvekøre en bil - og bagefter går jeg hjem og søger på ordet BIL.
|
Allan I:Mikael christiansen:Lasse Burholt:Mikael christiansen:Folk elsker også at svin min branche til så jeg står ikke meget dårlige end dig, så tag dig samme og køre ud med den vildste brand kampagne end at brokke dig over tv2 mv.Brand kampagne på hvad? "MLM" specifikt? Det her ingen effekt eller betydning.
Det er de enkelte selskabers egne branding strategier på produkter, på succes-historier, på mulighederne der batter - og det er den vej igennem tingene bliver nuancerede - udvander de ofte spøjse "negative" artikler - som der iøvrigt er meget, meget få af. Efter 10-12 år med MLM så betyder de ingenting i hverdagen. NADA!
Lasse
Søgeord optimere som alle gør når man er i en branche du vil også beskytte dit brand MLM derved komme mere i medier med positiv end der kommer negative at vinde kampen er ikke let Brand MLM vigtigt da flere søger dette ord når skal vide noget om MLM jerers .
Selvfølgelige betyder positivt overalt noget , social medier mv. brug det sygeligt i stedet for lidt inaktivt lige nu , giv ikke op , selv om det på tider ser svært ud.
Michael -> Nu skriver jeg det her - og så gider jeg altså ikke tale mere om SEO og Google:
MLM er IKKE vores brand! Vores brand er os selv, vores produkter og forretningsmuligheden. Vores brand er at hjælpe andre med at starte et firma op - enten på fritidsbasis eller på fuld tid. Og disse brands har det altså helt fint på Google.
Derfor giver det INGEN mening at bruge tid på at begynde at brande ordet: MLM.
Hvis du arbejder som webdesigner - så bruger du jo heller ikke tid på at brande hele IT-branchen.
Prøv f.eks. af skrive: arbejde hjemmefra på Google - så ejer MLM hele Google på den søgning.
Problemet er bare - at jeg ville ikke stole en pind på en "Arbejd hjemmefra" side, som jeg fandt på nettet. For det første ser de fleste af dem suspekte ud - og jeg ANER ikke hvem der står bag siden.
Hvis nogen skulle hjælpe mig med at arbejde hjemmefra, eller skulle hjælpe mig med at starte min egen virksomhed - så ville jeg kræve at møde dem FACE-TO-FACE.
Og når jeg har haft møde med eventuelt kommende forhandlere - så går de jo ikke ind bagefter og søger på MLM.
Det svarer til at jeg har været ude og prøvekøre en bil - og bagefter går jeg hjem og søger på ordet BIL.
Nu er det jo intet det snakker om med jeres ry i branchen hvad der kommer i medier dette skal forsætte og atter forsætte at lave positivt om dette gør i ikke godt nok , for der er del i kan gøre endnu
Jo webdesigner optimere for at ligge nummer 1 på webdesigner , det er deres produkt
stripper brander deres navn så godt i kan
MlM branchen i kan ikke sige allle samme med når jeg søgte på MLM lå i jeres branchen normale udtryk for jeres branchen ikke jer øverste med wiki og kunne se en del sider der snakker dårligt om jer dem skal i forsætte atter forsætte med brand væk , med 10 gange mere positivt , jeres hjemmesider er der ikke ret mange links til og aktive indsats for der kommer mere positivt end negativt gør i ikke nok for at skabe .
Branden hele IT ved ikke hvad du snakker om jeres forretning er om MLM og laver ikke en aktive indsats for at beskytte , den jeg hjælper jer gerne mere til i bliver mere motiveret til at videre formidle hvor vigtigt internet er for min passion er at hjælpe andre iværksættere frem her i livet