Michael -> Nu skriver jeg det her - og så gider jeg altså ikke tale mere om SEO og Google: MLM er IKKE vores brand! Vores brand er os selv, vores produkter og forretningsmuligheden. Vores brand er at hjælpe andre med at starte et firma op - enten på fritidsbasis eller på fuld tid. Og disse brands har det altså helt fint på Google. Derfor giver det INGEN mening at bruge tid på at begynde at brande ordet: MLM. Hvis du arbejder som webdesigner - så bruger du jo heller ikke tid på at brande hele IT-branchen. Prøv f.eks. af skrive: arbejde hjemmefra på Google - så ejer MLM hele Google på den søgning. Problemet er bare - at jeg ville ikke stole en pind på en "Arbejd hjemmefra" side, som jeg fandt på nettet. For det første ser de fleste af dem suspekte ud - og jeg ANER ikke hvem der står bag siden. Hvis nogen skulle hjælpe mig med at arbejde hjemmefra, eller skulle hjælpe mig med at starte min egen virksomhed - så ville jeg kræve at møde dem FACE-TO-FACE. Og når jeg har haft møde med eventuelt kommende forhandlere - så går de jo ikke ind bagefter og søger på MLM. Det svarer til at jeg har været ude og prøvekøre en bil - og bagefter går jeg hjem og søger på ordet BIL.
|
Allan I:Mikael christiansen:Lasse Burholt:Mikael christiansen:Folk elsker også at svin min branche til så jeg står ikke meget dårlige end dig, så tag dig samme og køre ud med den vildste brand kampagne end at brokke dig over tv2 mv.Brand kampagne på hvad? "MLM" specifikt? Det her ingen effekt eller betydning.
Det er de enkelte selskabers egne branding strategier på produkter, på succes-historier, på mulighederne der batter - og det er den vej igennem tingene bliver nuancerede - udvander de ofte spøjse "negative" artikler - som der iøvrigt er meget, meget få af. Efter 10-12 år med MLM så betyder de ingenting i hverdagen. NADA!
Lasse