Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM for dummies

Side 3 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:
Folk elsker også at svin min branche til så jeg står ikke meget dårlige end dig, så tag dig samme og køre ud med den vildste brand kampagne end at brokke dig over tv2 mv.

Brand kampagne på hvad? "MLM" specifikt? Det her ingen effekt eller betydning.

Det er de enkelte selskabers egne branding strategier på produkter, på succes-historier, på mulighederne der batter - og det er den vej igennem tingene bliver nuancerede - udvander de ofte spøjse "negative" artikler - som der iøvrigt er meget, meget få af. Efter 10-12 år med MLM så betyder de ingenting i hverdagen. NADA!

Lasse

Søgeord optimere som alle gør når man er i en branche du vil også beskytte dit brand MLM derved komme mere i medier med positiv end der kommer negative at vinde kampen er ikke let Brand MLM vigtigt da flere søger dette ord når skal vide noget om MLM jerers .

Selvfølgelige betyder positivt overalt noget , social medier mv. brug det sygeligt i stedet for lidt inaktivt lige nu , giv ikke op , selv om det på tider ser svært ud.

Michael -> Nu skriver jeg det her - og så gider jeg altså ikke tale mere om SEO og Google:

MLM er IKKE vores brand! Vores brand er os selv, vores produkter og forretningsmuligheden. Vores brand er at hjælpe andre med at starte et firma op - enten på fritidsbasis eller på fuld tid. Og disse brands har det altså helt fint på Google.

Derfor giver det INGEN mening at bruge tid på at begynde at brande ordet: MLM.

Hvis du arbejder som webdesigner - så bruger du jo heller ikke tid på at brande hele IT-branchen. 

Prøv f.eks. af skrive: arbejde hjemmefra på Google - så ejer MLM hele Google på den søgning. Wink

Problemet er bare - at jeg ville ikke stole en pind på en "Arbejd hjemmefra" side, som jeg fandt på nettet. For det første ser de fleste af dem suspekte ud - og jeg ANER ikke hvem der står bag siden.

Hvis nogen skulle hjælpe mig med at arbejde hjemmefra, eller skulle hjælpe mig med at starte min egen virksomhed - så ville jeg kræve at møde dem FACE-TO-FACE.

Og når jeg har haft møde med eventuelt kommende forhandlere - så går de jo ikke ind bagefter og søger på MLM. 

Det svarer til at jeg har været ude og prøvekøre en bil - og bagefter går jeg hjem og søger på ordet BIL.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:39

Allan I:

Mikael christiansen:

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:
Folk elsker også at svin min branche til så jeg står ikke meget dårlige end dig, så tag dig samme og køre ud med den vildste brand kampagne end at brokke dig over tv2 mv.

Det er de enkelte selskabers egne branding strategier på produkter, på succes-historier, på mulighederne der batter - og det er den vej igennem tingene bliver nuancerede - udvander de ofte spøjse "negative" artikler - som der iøvrigt er meget, meget få af. Efter 10-12 år med MLM så betyder de ingenting i hverdagen. NADA!

Lasse

Søgeord optimere som alle gør når man er i en branche du vil også beskytte dit brand MLM derved komme mere i medier med positiv end der kommer negative at vinde kampen er ikke let Brand MLM vigtigt da flere søger dette ord når skal vide noget om MLM jerers .

Selvfølgelige betyder positivt overalt noget , social medier mv. brug det sygeligt i stedet for lidt inaktivt lige nu , giv ikke op , selv om det på tider ser svært ud.

Michael -> Nu skriver jeg det her - og så gider jeg altså ikke tale mere om SEO og Google:

MLM er IKKE vores brand! Vores brand er os selv, vores produkter og forretningsmuligheden. Vores brand er at hjælpe andre med at starte et firma op - enten på fritidsbasis eller på fuld tid. Og disse brands har det altså helt fint på Google.

Hvis du arbejder som webdesigner - så bruger du jo heller ikke tid på at brande hele IT-branchen. 

Prøv f.eks. af skrive: arbejde hjemmefra på Google - så ejer MLM hele Google på den søgning. Wink

Problemet er bare - at jeg ville ikke stole en pind på en "Arbejd hjemmefra" side, som jeg fandt på nettet. For det første ser de fleste af dem suspekte ud - og jeg ANER ikke hvem der står bag siden.

Hvis nogen skulle hjælpe mig med at arbejde hjemmefra, eller skulle hjælpe mig med at starte min egen virksomhed - så ville jeg kræve at møde dem FACE-TO-FACE.

Og når jeg har haft møde med eventuelt kommende forhandlere - så går de jo ikke ind bagefter og søger på MLM. 

Det svarer til at jeg har været ude og prøvekøre en bil - og bagefter går jeg hjem og søger på ordet BIL.

Nu er det jo intet det snakker om med jeres ry i branchen hvad der kommer i medier dette skal forsætte og atter forsætte at lave positivt om dette gør i ikke godt nok , for der er del i kan gøre endnu

Jo webdesigner optimere for at ligge nummer 1 på webdesigner , det er deres produkt

stripper brander deres navn så godt i kan

MlM branchen i kan ikke sige allle samme med når jeg søgte på MLM lå i jeres branchen normale udtryk for jeres branchen ikke jer øverste med wiki og kunne se en del sider der snakker dårligt om jer dem skal i forsætte atter forsætte med brand væk , med 10 gange mere positivt , jeres hjemmesider er der ikke ret mange links til og aktive indsats for der kommer mere positivt end negativt gør i ikke nok for at skabe .

Branden hele IT ved ikke hvad du snakker om jeres forretning er om MLM og laver ikke en aktive indsats for at beskytte , den jeg hjælper jer gerne mere til i bliver mere motiveret til at videre formidle hvor vigtigt internet er for min passion er at hjælpe andre iværksættere frem her i livet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:01

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

Lasse

Nu er det jo intet det snakker om med jeres ry i branchen hvad der kommer i medier dette skal forsætte og atter forsætte at lave positivt om dette gør i ikke godt nok , for der er del i kan gøre endnu

Jo webdesigner optimere for at ligge nummer 1 på webdesigner , det er deres produkt

MlM branchen i kan ikke sige allle samme med når jeg søgte på MLM lå i jeres branchen normale udtryk for jeres branchen ikke jer øverste med wiki og kunne se en del sider der snakker dårligt om jer dem skal i forsætte atter forsætte med brand væk , med 10 gange mere positivt , jeres hjemmesider er der ikke ret mange links til og aktive indsats for der kommer mere positivt end negativt gør i ikke nok for at skabe .

Branden hele IT ved ikke hvad du snakker om jeres forretning er om MLM og laver ikke en aktive indsats for at beskytte , den jeg hjælper jer gerne mere til i bliver mere motiveret til at videre formidle hvor vigtigt internet er for min passion er at hjælpe andre iværksættere frem her i livet

Hvis du skal lære noget om MIG - og mit FIRMA - så giver det INGEN mening at søge på ordet: MLM!

Med hensyn til webdesigneren - så sagde jeg:

En webdesigner brander sig på ord som: webdesign, webshop, hjemmeside mv.

Han brander sig IKKE på ordet: IT (som er betegnelsen for hele hans branche).

Derfor brander vi os heller ikke på ordet: MLM - det er betegnelsen for en hel branche af VIDT forskellige personer og firmaer - så det giver ingen mening at lave den søgning.

Du kan jo heller ikke lære noget om hele bilbranchen ved bare at skrive: BIL - på Google.

Ellers lad mig spørge på anden måde: Mener du, at du kan lære noget om passiv indkomst, produkter, forretningskoncept, teams, indtjeningsmuligheder ved bare at skrive: MLM - på Google?

Det er fint, at du prøver at hjælpe - men så bliver du nødt til at forstå, at ordet MLM, ikke er vigtigt for den enkelte forhandler. Det er ikke det vi brander os på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:15

Allan I:

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

Lasse

Hvis du skal lære noget om MIG - og mit FIRMA - så giver det INGEN mening at søge på ordet: MLM!

Med hensyn til webdesigneren - så sagde jeg:

En webdesigner brander sig på ord som: webdesign, webshop, hjemmeside mv.

Han brander sig IKKE på ordet: IT (som er betegnelsen for hele hans branche).

Derfor brander vi os heller ikke på ordet: MLM - det er betegnelsen for en hel branche af VIDT forskellige personer og firmaer - så det giver ingen mening at lave den søgning.

Du kan jo heller ikke lære noget om hele bilbranchen ved bare at skrive: BIL - på Google.

Det er fint, at du prøver at hjælpe - men så bliver du nødt til at forstå, at ordet MLM, ikke er vigtigt for mig. Det er ikke det jeg brander mig på.

I løber og bliver sur  i  tråden hver gang nævnes pyramide spil mv tråden bliver lange så søgeord optimere det positive , nu var mit råd fordi i bliver sure når i angribes og det kan også være jeres ønske at gerne vil sammenlignes med pyramide spil med MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing) og derfor ikke søgeord optimere branchen som hel hed med masser af positivt med jeres budskab

Gider ikke høre bare engang til du klager over i så bliver sammenlignet med pyramide spil jeres branchen MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing) når i ikke gider at søgeord optimere væk det der står dårligt , grunden jeg begyndte jeg var træt at høre i bliver misforstået , derfor videre formidler hvad andre bruger det er google og medier artikler mv.

Men op til dig , med vis du nævner næste gang i klager i bliver angrebet over sammenligning MLM med pyramide spil , siger jeg igen hvor de finder info og det er meste google og derfor lige før de dårlige sider om jer og gerne 10 sider væk mindste

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:46

Mikael christiansen:

Men op til dig , med vis du nævner næste gang i klager i bliver angrebet over sammenligning MLM med pyramide spil , siger jeg igen hvor de finder info og det er meste google og derfor lige før de dårlige sider om jer og gerne 10 sider væk mindste

De folk på Amino, som mener, at MLM er det samme som pyramide - de har haft den holdning det meste af deres liv - og de kommer nok aldrig til at ændre den, for de gider ikke sætte sig ind i forskellen. De gider heller ikke gå på Google og søge på MLM.

Folk der mener, at striptease krænker blufærdigheden - de ændrer jo heller ikke mening ved, at din side er søgemaskine optimeret vel?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:55

Anders Reberholt:

God læsning, tak for det  :-)

Har en kammerat der forsøger med det, men det er vist ikke så let endda...

Hej Anders

Der er desværre nogle der påstår det er let, for det er det måske for dem. Alle er forskellige, derfor er det tåbeligt at sige at det er let. Men det er ofte let at få hjælp, og er din ven i et godt firma, så bør han kunne tage fat i et par erfarne folk, som så kan være med til at guide ham på ret kurs.

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:10

Allan I:

Mikael christiansen:

De folk på Amino, som mener, at MLM er det samme som pyramide - de har haft den holdning det meste af deres liv - og de kommer nok aldrig til at ændre den, for de gider ikke sætte sig ind i forskellen. De gider heller ikke gå på Google og søge på MLM.

Folk der mener, at striptease krænker blufærdigheden - de ændrer jo heller ikke mening ved, at din side er søgemaskine optimeret vel?

De folk tit brugt google når de søger mlm  jeg søgte google jeg finder meste om pyramide spil og MLM øverste på google , den kamp skal i vinde så i kan vende udvikling , jeg fattet snart at du er lige glad med de er artikler før jer og meget af det gør folk siger pyramide spil og MLM

Jeg søgeord optimere for at vinde kampen , jo det gør for når nogle strip blufærdig krænket det er uden om snak , jeg snakker om hvorfor folk siger MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing) og pyramide spil og folk der søger strip bruger mine søgeord folk der søger MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing bruger de søgeord sådan er det bare

Jeg søger google når jeg skal finde info om MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing.

Som iværksættere skal vi hjælpe hinanden og der er medier og google vigtigt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:25

Martin Slot:

Anders Reberholt:

God læsning, tak for det  :-)

Har en kammerat der forsøger med det, men det er vist ikke så let endda...

Hej Anders

Der er desværre nogle der påstår det er let, for det er det måske for dem. Alle er forskellige, derfor er det tåbeligt at sige at det er let. Men det er ofte let at få hjælp, og er din ven i et godt firma, så bør han kunne tage fat i et par erfarne folk, som så kan være med til at guide ham på ret kurs.

Martin

intet er let og den modvind i er når man  kigger på google  ser jeg en god fremtid for jer ved at udnytte brand værdien bedre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Mikael christiansen:

intet er let og den modvind i er når man  kigger på google  ser jeg en god fremtid for jer ved at udnytte brand værdien bedre

Michael -> Nu har du lavet 20 (tyve!) indlæg om SEO og online branding i 4 forskellige tråde, som slet ikke har noget med SEO eller branding at gøre!

Jeg ved godt du forsøger at hjælpe - og tak for det. Det mener jeg oprigtigt!
Men allerede første gang du nævnte SEO gav jeg dig ret i, at det var en god ide - jeg forstår derfor ikke, hvad de efterfølgende 19 indlæg skal bruges til???

Hvis vi på et tidspunkt ønsker hjælp til SEO, så skal vi nok poste et indlæg i SEO-forummet. :-)

Du er nu også den person, som er mest aktiv i MLM-forummet, hvilket et lidt komisk, når man tænker på, at du aldrig har været til en reel forretnings-præsentation.
Det er helt ok, at du mener sandheden skal findes på Google og på Wiki, men vi er mange, der er af en anden opfattelse.
Prøv nu venligst at forstå og respekter det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53

Allan I:
Mikael christiansen:

Michael -> Nu har du lavet 20 (tyve!) indlæg om SEO og online branding i 4 forskellige tråde, som slet ikke har noget med SEO eller branding at gøre!

Jeg ved godt du forsøger at hjælpe - og tak for det. Det mener jeg oprigtigt!
Men allerede første gang du nævnte SEO gav jeg dig ret i, at det var en god ide - jeg forstår derfor ikke, hvad de efterfølgende 19 indlæg skal bruges til???

Hvis vi på et tidspunkt ønsker hjælp til SEO, så skal vi nok poste et indlæg i SEO-forummet. :-)

Du er nu også den person, som er mest aktiv i MLM-forummet, hvilket et lidt komisk, når man tænker på, at du aldrig har været til en reel forretnings-præsentation.
Det er helt ok, at du mener sandheden skal findes på Google og på Wiki, men vi er mange, der er af en anden opfattelse.
Prøv nu venligst at forstå og respekter det.

Nu klaget i over nogle sammenlignet det med pyramide spil og jeg gjorde opmærksom på hvor de fandt info og da ikke har gået op i online branding omkring MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing , så får nok positivt frem bl.a. google

Ved godt efter 20 indlæg at i ikke går op at de kalder MLM pyramide spil , da i ikke gå op videre formidle at jeres gode ligger øverste MV. Google , jo det er komiske jeg ligger øverste , men jeg har da fået lidt gang i en af amino.dk meste sløve debat emme , så jeg håber dette motivere jer til at videre formidle jeres produkt mere .

Jeg forsætte at være den meste aktive vil jeg tro så i ikke går i få jeres positive måde at skrive » MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing øverste på google for som iværksættere skal man hjælpe hinanden og var blevet ekstrem træt at høre i klaget over denne sammenligning

Jeg har forsætter grundet du skrev efterfølgende at ikke du  går så meget op at søgeord optimere mod MLM og bringe mere godt op du snakket kun om dit eget lille produkt , der nærmeste ingen søgninger har på google

Side 3 ud af 10 (99 indlæg)