Lige nu giver Dubli 100 Euro til alle, der opretter en gratis profil og sætter bare en enkelt vare til salg. De 100 Euro er til brug for køb af markedsføringsmæssige features osv. Det er gratis at lægge varer til salg. Ved et salg betales et gebyr på mellem 1,5 og 4,25% - afhængig af beløbets størrelse. Kan varmt anbefale portalen idet jeg selv har haft 62 salg siden Nytår. Linket er her: Dubli Jeg er uafhængig repræsentant for Dubli og modtager provision. |
Få 745 kroner for ca. 90 sekunders arbejde
|
Hej Martin! Nej du får ikke 100 point - men 100 Euro = ca. 745 DKK. De kan bruges til at købe features og betale for succesgebyrer med mere. De kan ikke udbetales i kontanter. |
|
Det er ok, at du flytter min tråd, men jeg forstår ikke hvorfor..... Jeg opretter et godt tilbud som sælger. Hvad har det med MLM at gøre? |
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Dubli er ikke MLM/Network Marketing. Der er tale om direkte salg på ét niveau. Jeg tilbyder en service, som i øvrigt er gratis og får provision for det. En eventuel kunde kan jo ikke tjene penge ved at gøre det samme, som netop skal være muligt for at vi kan tale om Multi Level Marketing.... Hvis jeg dog annoncerede efter andre forhandlere, som på lige fod med mig kunne tjene penge ved at rekruttere osv, så havde du selvfølgelig ret. :-) |
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Dubli Network er Network Marketing. Dubli er ikke. Hvis Dubli havde kopieret eBay og/eller QXL, ville Dubli være på samme niveau... Dubli kan mere end de to, ergo må der som minimum have været lidt videreudvikling ;) Du sælger bla. CMS, betyder det så at du kopiere dine konkurrenter? |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff