Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem lyver?

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

for så lang tid i ikke gøre ingenting ud ad søgeord optimering og de artikler der snakker dårlige om jer ligger før jeres hjemmesider taber i internet kampen og jeres produkt i prøver at sælge bliver svære og sværere at sælge, da internet er blevet vigtigere og vigtigere og taber og taber den online kampagne, så et godt iværksættere råd tag dette internet seriøsest og kæmp det i mener i er berigtige til.

Prøv at have en passion at i vinder jeres videre formidler kampagne, så i kan vende udvikling og være en iværksættere der kæmper for sin sag, jeres hjemmesider for i er for svage til at vinde videre formidling kampen, giv ikke op , tag kampen op, og vind den internet kamp

Håber det giver mening og i begynder og sige fra idag er vi iværksættere

søgeord optimere jeres hjemmesider

husk bloggen hver dag om jeres emme

Husk motivation er vigtigt , for i mangler lidt , husk SEO ses første efter op til ½ år efter noget så kan det kan virke hårdt arbejde med det bære frugt til sidste

husk være aktive overalt videre formidle jeres produkt og forklare jeres viden giv aldrig op

her et par SEO tips der forklare hvor meget man selv kan gøre for at videre formidle sin hjemmeside http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

Michael - for en gangs skyld er vi enige om noget!

Det ville helt klart klæde branchen - og samtidig være en kæmpe fordel, hvis der kom flere positive historier på nettet, og hvis flere MLM'ere brugte tid på de ting du nævner.

MEN!

Der vil altid være folk som vil hade MLM, fordi de mener det er fup og svindel - primært fordi de kender nogen, som kender nogen, som havde en fætter der engang blev snydt af noget pyramide-agtigt noget. Og til den dag de dør vil de sværge på, at hele branchen er rådden.

Jeg tror ikke - selvom vi samlede alle DK's bloggere og fik dem til at blogge positivt om MLM, at man ville kunne ændre disse personers holdning.

Det er i det hele taget ekstremt svært, at formidle MLM-konceptet på skrift.

Og hver gang medierne skal skrive om et MLM-firma, hvad enten historien har en positiv eller negativ drejning, så bliver ordet pyramide ALTID nævnt - for det sælger langt flere aviser at skrive historier som folk bliver forargede over.

Det sælger nu engang ikke aviser at skrive, at Tove fra Tårnby tjente 15.000 på sin MLM forretning i sidste måned. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

asgerfro:

Når jeg har en anke omkring hvad man tjener som MLM sælger så er det selvfølgelig kr/time eller $/time ellers vil det jo ikke være sammenligneligt. Jeg kan bare ikke se hvorfor en MLM sælger kan sælge mere pr. time i gennemsnit. Hvis han sælger det samme så og der skal betales penge til folk op i kæden så må der jo være nogen der får mindre. Mit gæt ville være at det var sælgeren!

Jeg tror det afhænger meget af hvordan man strukturerer sin hverdag og sine salgsmetoder. Det produktsortiment jeg har færdigt, og somjeg så småt skal til at skyde i gang, repæsenterer kvalitetsprodukter og typen af varer er direkte sammenlignelige med eksisterende produkter på markedet. Priserne til kunderne er lagt lige under "andres" udsalgspriser og rabatterne der er omsætningsafhængige og somgøres op på månedsbasis svinger fra 20-50%.

20% er standard når man starter op og der er ingen bonus eller lignende for at rekruttere sælgerehæmningsløst. Der er til gengæld en bonus ved at rekruttere relevante  sælgere, dvs sælgere i områder som ikke i forvejen er repræsentereret eller i store byer for et bestemt område. En sælger fra Nørrebro får således ikke noget ud af at rekruttere en ny sælger på Nørrebro, men får en bonus for at rekruttere en ny sælger i Ballerup eller Amager f.eks.

Den provision man kan opnå fra andres salg i kæden er maks. 12% - men det afhænger af hvor meget de sælger og derved hvor plejende og uddannende man er overfor sine rekrutter.

Der er ingen månedlig købetvang eller autoship, med mindre kunderne selv tilmelder sig med disse ønsker. Der er en investering som er på 3-400 som bruges på produkter der har en salgspris på 1.200-1.500 fordelt på ca. 20 forskellige enheder.

Man kan frit vælge hvordan man vil sælge tingene, homeparties, webshop osv osv, og man tilskyndes at bruge sociale medier og være viral i sin markedsføring for at opnå størst mulig succes.

Når Du siger at den der får mindre er sælgeren, så er det i dette tilfælde ikke rigtigt, da sælgeren tjener mere jo mere der sælges. Og da det ikke er produkter til "overpriser" så ser jeg mere sælgerne som forhandlere.

Hvorfor så vælge denne form? Jeg gør både og. Der findes også forhandlere som sælger produkterne, men dem der er med i MLM konceptet de har mere fokus på produktlinien end de butikker der har 10 produktlinier, og da det ikke i butikkerne nødvendigvis er produkternes kvalitet, men de ansattes overbevsining der afgør hvad der sælges, så er MLM sælgere på den måde mere loyale og repræsentativ har de en højere værdi.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:11

Allan I:

Mikael christiansen:

for så lang tid i ikke gøre ingenting ud ad søgeord optimering og de artikler der snakker dårlige om jer ligger før jeres hjemmesider taber i internet kampen og jeres produkt i prøver at sælge bliver svære og sværere at sælge, da internet er blevet vigtigere og vigtigere og taber og taber den online kampagne, så et godt iværksættere råd tag dette internet seriøsest og kæmp det i mener i er berigtige til.

Prøv at have en passion at i vinder jeres videre formidler kampagne, så i kan vende udvikling og være en iværksættere der kæmper for sin sag, jeres hjemmesider for i er for svage til at vinde videre formidling kampen, giv ikke op , tag kampen op, og vind den internet kamp

Håber det giver mening og i begynder og sige fra idag er vi iværksættere

søgeord optimere jeres hjemmesider

husk bloggen hver dag om jeres emme

Husk motivation er vigtigt , for i mangler lidt , husk SEO ses første efter op til ½ år efter noget så kan det kan virke hårdt arbejde med det bære frugt til sidste

husk være aktive overalt videre formidle jeres produkt og forklare jeres viden giv aldrig op

her et par SEO tips der forklare hvor meget man selv kan gøre for at videre formidle sin hjemmeside http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

Michael - for en gangs skyld er vi enige om noget!

Det ville helt klart klæde branchen - og samtidig være en kæmpe fordel, hvis der kom flere positive historier på nettet, og hvis flere MLM'ere brugte tid på de ting du nævner.

MEN!

Der vil altid være folk som vil hade MLM, fordi de mener det er fup og svindel - primært fordi de kender nogen, som kender nogen, som havde en fætter der engang blev snydt af noget pyramide-agtigt noget. Og til den dag de dør vil de sværge på, at hele branchen er rådden.

Jeg tror ikke - selvom vi samlede alle DK's bloggere og fik dem til at blogge positivt om MLM, at man ville kunne ændre disse personers holdning.

Det er i det hele taget ekstremt svært, at formidle MLM-konceptet på skrift.

Og hver gang medierne skal skrive om et MLM-firma, hvad enten historien har en positiv eller negativ drejning, så bliver ordet pyramide ALTID nævnt - for det sælger langt flere aviser at skrive historier som folk bliver forargede over.

Det sælger nu engang ikke aviser at skrive, at Tove fra Tårnby tjente 15.000 på sin MLM forretning i sidste måned. Wink

klart jeg kender godt forarger folk skrives meste om derfor går jeg meget op i at brand mit produkt , f.eks. ekstrabladet kommer altid frem det forarger når de skriver om striptease mere derfor satset på brand at vi ligger øverste og videre formidler vores positive til gange til tingene , for jeg ved udmærket de negative har lettere ved at komme i nyheds medier tit og derfor må ligge hård strategien at vi formidler den positive til gange

Derfor sats og atter sats på at videre formidle den positive til gange i har til det , for i er simpelthen for dårlige til at udnytte internets muligheder , du ser bare en dårlige artiklen om jer tænker dette kan vi intet gøre ved , jo det kan i skal bloggen og bredt ud stoppen og have den vildeste passion at videre formidle produktet, der findes endnu ikke nogle Danske MLM der har gået i gange med internets kamp som er sket i Tyskland , dette forbilledet skal motivere jer.

Når jeg skal forstå jeres produkt google jeg om MLM og da jeg ikke skriver rimeligt godt på jeres hjemmesider og da i ligger dårligt på google bliver oversvømmet af dårlige artikler , jeres branchen er af de eneste der satset så lidt på internet og søgeord optimering , jeg kender ikke grunden , med i kender sikkert ikke muligheden hvad der ville ske i jeres branchen vis i udnyttet disse muligheder , ellers havde i gjort noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:20

Mikael christiansen:
Når jeg skal forstå jeres produkt google jeg om MLM og da jeg ikke skriver rimeligt godt på jeres hjemmesider og da i ligger dårligt på google bliver oversvømmet af dårlige artikler , jeres branchen er af de eneste der satset så lidt på internet og søgeord optimering , jeg kender ikke grunden , med i kender sikkert ikke muligheden hvad der ville ske i jeres branchen vis i udnyttet disse muligheder , ellers havde i gjort noget

Nu er vi jo heldigvis interesseret i at tiltrække en type mennesker og iværksættere som godt kan skelne skidt fra kanel - som godt kan se hvad der er ringe journalistik, sensationsjournalistik eller direkte forkerte opfattelser af hvad der er fup og fakta.

Det er mennesker som ser muligheder - som omstillingsvillige og parate til at være kreative - at tænke kreativt i skiftende tider.

Negative artikler om branchen behøver bestemt ikke have en negativ effekt - for det er så uhyre sjældent - og det bliver endnu mere sjældent fremadrettet - at der noget reelt kød at jage tænderne i - når vi taler den type artikler som sladder-pressen tager op.

Enkeltstående menneskers fejl og dumme tiltag er ikke en generalisering.

Alle strippere har jo heller ikke store silikone-kander og er mentalt forstyrrede personer - uanset hvor meget energi jeg så brugte på at fremføre den retorik i blog og debatter ;-)

For selvom der måske var en gran sandhed i det - så har vi jo alle sikkert oplevet, set eller hørt om en stripper som ikke faldt ind under den generalisering....

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

Nu er vi jo heldigvis interesseret i at tiltrække en type mennesker og iværksættere som godt kan skelne skidt fra kanel - som godt kan se hvad der er ringe journalistik, sensationsjournalistik eller direkte forkerte opfattelser af hvad der er fup og fakta.

Det er mennesker som ser muligheder - som omstillingsvillige og parate til at være kreative - at tænke kreativt i skiftende tider.

Negative artikler om branchen behøver bestemt ikke have en negativ effekt - for det er så uhyre sjældent - og det bliver endnu mere sjældent fremadrettet - at der noget reelt kød at jage tænderne i - når vi taler den type artikler som sladder-pressen tager op.

Enkeltstående menneskers fejl og dumme tiltag er ikke en generalisering.

Alle strippere har jo heller ikke store silikone-kander og er mentalt forstyrrede personer - uanset hvor meget energi jeg så brugte på at fremføre den retorik i blog og debatter ;-)

For selvom der måske var en gran sandhed i det - så har vi jo alle sikkert oplevet, set eller hørt om en stripper som ikke faldt ind under den generalisering....

Lasse

Ser frem til i søgeord optimere jeres sider lige som jeg forsætte min positive brand kampagne , det er en evig kamp for os begge 2 og i kan gøre ekstrem meget for at bringe  nok positivt frem i medier og i ligger ikke godt på MLM altså i sørger for alt negativt ligger væk fra de første 10 sider på google for i alt går det ud på at beskytte jeres produkt brand

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:15

Mikael christiansen:

Ser frem til i søgeord optimere jeres sider lige som jeg forsætte min positive brand kampagne , det er en evig kamp for os begge 2 og i kan gøre ekstrem meget for at bringe  nok positivt frem i medier og i ligger ikke godt på MLM altså i sørger for alt negativt ligger væk fra de første 10 sider på google for i alt går det ud på at beskytte jeres produkt brand

Se mit svar til dette i MLM for dummies-tråden.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:44

Allan I:

Mikael christiansen:

Se mit svar til dette i MLM for dummies-tråden.

Jeg har svaret jer igen som iværksættere skal man jo hjælpe hinanden , så i tager det mere seriøst at man skal beskytte sit brand meste muligt MLM mener jeg er vigtigt i får mere positivt frem med overalt vis i vil vinde denne kamp

Med en ting er mystisk i tager det som et angreb at jeg siger i skal søgeord optimere jeres med masser links og i får igang i bloggen og en vild positive omtale af jeres produkter , med i mangler bare motivation og for vinder denne kamp og der skal man støtte hinanden .

jeg arbejder selvfølgelige hverdag på at beskytte vores brand og hele strip og erotisk erhverv det er ikke let men jeg arbejder dag og nat på det , for jeg tror på det og jeg ved godt jeg kan forbedre det

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)