Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem lyver?

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:

Som sagt laver vi alle hvide løgne engang imellem , jeg må dog erkende du er for lav plan for mig.

kig hvad du skrev jeg kommenteret dig , jeg lyver ikke engang at det er forvirre at debattere med dig , for du modsiger dig selv vis du kigger dine indlæg igennem

Hvis jeg kigger mine indlæg igennem er der en fin rød tråd igennem dem alle sammen.

Når du har fundet den - så kan vi diskutere videre.

Og så se lige filmen - for det er egentlig den vi debatterer - og ikke din holdning til, om vi er menneskelige eller ej.

Der er en rød tråd i at du modsiger dig selv, men jeg vil på bedste positive iværksættere vis siger det er ok med mig at du modsiger dig sig selv lidt , det er menneskeligt at være træt om aften og det er ikke engang løgn Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:00

Mikael christiansen:

Der er en rød tråd i at du modsiger dig selv, men jeg vil på bedste positive iværksættere vis siger det er ok med mig at modsiger sig selv lidt , det er menneskeligt at være træt om aften og det er engang løgn Smile

Fortæl mig, hvor jeg modsiger mig selv - så skal jeg nok forklare eventuelle misforståelser.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05

Allan I:

Mikael christiansen:

Alt samme vi jo har alle snakket over os engang i livet , vis man ikke har snakket over sig i livet engang , i noget man ikke har forstand på og har svaret selv om du vidste nok dette svar var nok forkert er man ikke menneskelig

Så er jeg åbenbart ikke særlig menneskelig. Wink

Hvis jeg udtaler mig om et emne, hvor jeg ved, at min viden er begrænset, så siger jeg det altid på forhånd.

Altså noget i stil med: Jeg ved det ikke med sikkerhed - men jeg tror.......

En klog mand har engang sagt, at det er vigtigere at vide hvad man ikke ved, end vide hvad
man ved.

Dette her samme med det næste par nogle stykker jeg poster om et øjeblikke modsiger du dig selv

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05

Allan I:

Mikael christiansen:

Alt samme vi jo har alle snakket over os engang i livet , vis man ikke har snakket over sig i livet engang , i noget man ikke har forstand på og har svaret selv om du vidste nok dette svar var nok forkert er man ikke menneskelig

Så er jeg åbenbart ikke særlig menneskelig. Wink

Hvis jeg udtaler mig om et emne, hvor jeg ved, at min viden er begrænset, så siger jeg det altid på forhånd.

Altså noget i stil med: Jeg ved det ikke med sikkerhed - men jeg tror.......

En klog mand har engang sagt, at det er vigtigere at vide hvad man ikke ved, end vide hvad
man ved.

Dette her samme med det næste par nogle stykker jeg poster om et øjeblikke modsiger du dig selv

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:10

Allan I:

Mikael christiansen:

Faktisk lyver jeg ikke jeg kommenteret hvad du skrev og jo alle har sikkert sagt engang  noget man ikke har forstand på og det er en  ikke løgn

Jeg forstår ikke helt din kommentar?

Du skriver: "Faktisk lyver jeg ikke...."

Mener du, at jeg har sagt, at du har løjet?

Eller mener du, at du aldrig har sagt en hvid løgn?

Jeg er enig i, at hvis man udtaler sig om noget, som man ikke har forstand, så er det ikke helt det samme som at lyve.

Hvis man derimod forsøger at få det til at lyde som om man har forstand på et emne - selvom man godt ved, at ens viden om emnet er begrænset, så er det stort set det samme som at fyre en løgn af.

samme med denne her gjorde denne modsiger den anden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:12

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:

Okay men jeg er også god til at huske mit liv og det lyder vildt du aldrig lyver om noget i hele dit liv , det kan godt gøre en urolig om du lyver lige nu ? Smile

Jeg håber inderligt, at du laver sjov nu? Ellers er du simpelthen for dum!

Jeg har LIGE skrevet, at alle mennesker - inklusive mig selv, fyrer en hvid løgn af engang imellem. (jeg brugte ordet "vi" hvilket indikerer, at det også gjaldt mig selv)

Jeg var oven i købet så flink at definere for dig - hvad jeg forstår ved "små hvide løgne".

Og så kommer du alligevel med en så fuldstændig latterlig kommentar.

Jeg orker simpelthen ikke at debattere med dig, hvis det skal være på det niveau!

Som sagt laver vi alle hvide løgne engang imellem , jeg må dog erkende du er for lav plan for mig.

kig hvad du skrev jeg kommenteret dig , jeg lyver ikke engang at det er forvirre at debattere med dig , for du modsiger dig selv vis du kigger dine indlæg igennem

så siger du man er dum fordi man mener du modsiger sig selv er man ikke lidt på et skrå plan så

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:16

Allan I:

Mikael christiansen:

Alle lyver mere eller mindre nogle , med hvem er den meste ærlig , er det svære i livet at gennemskue , så det kunne gøres kort og præcist med mit budskab med kortere tekst end 2 linjer tekst Smile

Michael - du har flere gange fortalt, at du ikke er så god til engelsk, så tillad mig at forklare videoen.

Den handler om, at der findes 3 typer mennesker som man kan søge råd fra:

1: Dem der aldrig har prøvet det

2: Dem der har prøvet det - og fejlet

3: Dem der har prøvet det - og haft succes

De værste at søge råd fra, er type nr. 2 - for de vil altid forsøge at forsvare, hvorfor det ikke kan lade sig gøre - i og med, at de selv ikke havde evnen til at få succes. I stedet for at indrømme, at de måske ikke havde evnerne, så vil hellere få det til at lyde som om, at det er konceptet, der er noget galt med.

Så den har ikke så meget at gøre med at lyve - selv om man selvfølgelig godt kan argumentere for, at type nr. 2 lyver, når de udtaler sig. Men i virkeligheden er det dem selv de lyver over for.

Og jeg håber da ikke, at du virkelig mener, at alle mennesker mere eller mindre lyver?

samme med dette svar , det modsiger lidt selv alle samme efter min mening , jeg forstår dig ikke

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:20

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:

Faktisk lyver jeg ikke jeg kommenteret hvad du skrev og jo alle har sikkert sagt engang  noget man ikke har forstand på og det er en  ikke løgn

Jeg er enig i, at hvis man udtaler sig om noget, som man ikke har forstand, så er det ikke helt det samme som at lyve.

Hvis man derimod forsøger at få det til at lyde som om man har forstand på et emne - selvom man godt ved, at ens viden om emnet er begrænset, så er det stort set det samme som at fyre en løgn af.

Det første citat handler om, at man godt kan være ærlig omkring, at man udtaler sig om et emne, som man ikke har stor viden omkring.

Det andet citat handler om, at forsøge at dække over, at man ikke ved noget om det emne man er i gang med at udtale sig om.

De 2 citater handler altså om 2 diametrale modsætninger - så ja, man kan vel godt sige, at de modsiger hinanden - men det er vel også meningen med modsætninger. Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:28

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:

Alle lyver mere eller mindre nogle , med hvem er den meste ærlig , er det svære i livet at gennemskue , så det kunne gøres kort og præcist med mit budskab med kortere tekst end 2 linjer tekst Smile

Michael - du har flere gange fortalt, at du ikke er så god til engelsk, så tillad mig at forklare videoen.

Den handler om, at der findes 3 typer mennesker som man kan søge råd fra:

1: Dem der aldrig har prøvet det

2: Dem der har prøvet det - og fejlet

3: Dem der har prøvet det - og haft succes

De værste at søge råd fra, er type nr. 2 - for de vil altid forsøge at forsvare, hvorfor det ikke kan lade sig gøre - i og med, at de selv ikke havde evnen til at få succes. I stedet for at indrømme, at de måske ikke havde evnerne, så vil hellere få det til at lyde som om, at det er konceptet, der er noget galt med.

Så den har ikke så meget at gøre med at lyve - selv om man selvfølgelig godt kan argumentere for, at type nr. 2 lyver, når de udtaler sig. Men i virkeligheden er det dem selv de lyver over for.

Og jeg håber da ikke, at du virkelig mener, at alle mennesker mere eller mindre lyver?

samme med dette svar , det modsiger lidt selv alle samme efter min mening , jeg forstår dig ikke

Dette svar indeholder slet ikke nogen af mine holdninger - det er udelukkende en forklaring til dig om, hvad videoen handler om.

Hvordan pokker kan det så være selvmodsigende???

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:30

Allan I:

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:

Det første citat handler om, at man godt kan være ærlig omkring, at man udtaler sig om et emne, som man ikke har stor viden omkring.

Det andet citat handler om, at forsøge at dække over, at man ikke ved noget om det emne man er i gang med at udtale sig om.

De 2 citater handler altså om 2 diametrale modsætninger - så ja, man kan vel godt sige, at de modsiger hinanden - men det er vel også meningen med modsætninger. Wink

ja men så modsiger du også dig selv især sammesat med dine andre indlæg i tråden

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)