En iværksættere ide il jer tænk positivt og udnyt internet 
Endelige er jeg ved at forstå jer, i udnytter ikke internet , jeg synes derfor at Net work Markting og MLM det kan jeg ikke forstå at det kan stå i samme ord for jeg har endnu ikke set nogle seriøst MLM satse på google og internet muligheder , jeg ser mere jeres produkt i udnytter ikke internet muligheder og i er lidt gammeldags , så tag jer samme og videre formidle jeres produkt positivt og udnytte internet muligheder.
Du er helt fejl i byen, Michael - og hele essensen i at skabe en stabil Network Marketing forretning er personlige relationer - såvel forretningsmuligheder som produkter basere sig på personlige anbefalinger og relationer i skøn blanding.
Internettet og Google har så absolut INTET at bibringe med - underforstået at Google top placeringer og alt det andet SEO crap er fuldstændig uden betydning. Det eneste internettet bibringer er de formidable redskaber til at kommunikere budskabet ud mellem relationer - mellem referencer - og der eks. på sociale medier er lettere adgang til at holde sig opdatere på kontakter osv. - ligesom nettet byder på diverse rigtig nyttige redskaber, som eks. webinars o.lign.
Men selskaberne i branchen er slet ikke gammeldags i den forstand som du pensler det ud - der er for af selskaberne tænkt i web-presence, branding på nettet og brug af såvel sociale medier som iøvrigt at bruge nettet til back-office, betalingssystemer, bestilling etc.
Når jeg skriver web-presence og branding: Så er det de websites, de online-videos, enten via Youtube o.lign. som selskabet har produceret - som er tilgængelige for distributører - hvor de kan sende emner og kontakter hen for at kigge, snuse, lytte, se...
Så internettet i redskabs-forstand bliver flittigt brugt.
Blot så handler succes i Network Marketing som face-to-face relationer - den personlige relation - det at se hinanden. Der er en del MLM folk som gør i Google Ads for at skabe kundevolume eller skabe forhandler-emner, men det virker på ingen måde nær så godt som old school relationer - som så iøvrigt kan opbygges og vedligeholdes på eks. sociale medier som Facebook.
Så fra at arbejde hårdt på at skabe trafik til en website, hvor man enten fortæller en masse om produkterne eller forretningsmuligheder / har webshop - ja, så er der allerede et publikum på Facebook; netop sit personlige netværk - og det er her igennem man skaber den bedste og mest stabile forretning.
Rigtig mange emner, rigtig mange sign-ups kan sagtens spænde over en lang periode - da det ikke altid handler om "close the deal" her og nu, men at relationen skal opbygges, plejes osv.
Mvh.
Lasse Burholt
Connect @ Facebook