Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor Network Marketing som forretningsmodel?

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kiyosaki - kendt for "Cashflow Quadrant" fra "Rich Dad, Poor Dad" beskriver her hvorfor han anbefaler Network Marketing som forretingsmodel - selvom han ikke selv har indtægtsgivende kilder i vores branche.

Connect @ Facebook

Mvh. Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhm - hvis vi nu tager Tim Sales' "Hvem lyver" video - så er Robert K. jo en 1'er - og dermed en person, vi ikke burde lytte til... Wink

(Jeg laver bare spas. Du ka' ta' det!) Big Smile

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ja godt med dig og dit spas - men den udlægning holder alligevel ikke helt - så vi lader den ligge i spas-afdelingen ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En  iværksættere ide il jer tænk positivt og udnyt internet Smile

Endelige er jeg ved at forstå jer, i udnytter ikke internet , jeg synes derfor at Net work Markting og MLM det kan jeg ikke forstå at det kan stå i samme ord for jeg har endnu ikke set nogle seriøst MLM satse på google og internet muligheder , jeg ser mere jeres produkt i udnytter ikke internet muligheder og i er lidt gammeldags , så tag jer samme og videre formidle jeres produkt positivt og udnytte internet muligheder.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

En  iværksættere ide il jer tænk positivt og udnyt internet Smile

Endelige er jeg ved at forstå jer, i udnytter ikke internet , jeg synes derfor at Net work Markting og MLM det kan jeg ikke forstå at det kan stå i samme ord for jeg har endnu ikke set nogle seriøst MLM satse på google og internet muligheder , jeg ser mere jeres produkt i udnytter ikke internet muligheder og i er lidt gammeldags , så tag jer samme og videre formidle jeres produkt positivt og udnytte internet muligheder.

Du er helt fejl i byen, Michael - og hele essensen i at skabe en stabil Network Marketing forretning er personlige relationer - såvel forretningsmuligheder som produkter basere sig på personlige anbefalinger og relationer i skøn blanding.

Internettet og Google har så absolut INTET at bibringe med - underforstået at Google top placeringer og alt det andet SEO crap er fuldstændig uden betydning. Det eneste internettet bibringer er de formidable redskaber til at kommunikere budskabet ud mellem relationer - mellem referencer - og der eks. på sociale medier er lettere adgang til at holde sig opdatere på kontakter osv. - ligesom nettet byder på diverse rigtig nyttige redskaber, som eks. webinars o.lign.

Men selskaberne i branchen er slet ikke gammeldags i den forstand som du pensler det ud - der er for af selskaberne tænkt i web-presence, branding på nettet og brug af såvel sociale medier som iøvrigt at bruge nettet til back-office, betalingssystemer, bestilling etc.

Når jeg skriver web-presence og branding: Så er det de websites, de online-videos, enten via Youtube o.lign. som selskabet har produceret - som er tilgængelige for distributører - hvor de kan sende emner og kontakter hen for at kigge, snuse, lytte, se...

Så internettet i redskabs-forstand bliver flittigt brugt.

Blot så handler succes i Network Marketing som face-to-face relationer - den personlige relation - det at se hinanden. Der er en del MLM folk som gør i Google Ads for at skabe kundevolume eller skabe forhandler-emner, men det virker på ingen måde nær så godt som old school relationer - som så iøvrigt kan opbygges og vedligeholdes på eks. sociale medier som Facebook.

Så fra at arbejde hårdt på at skabe trafik til en website, hvor man enten fortæller en masse om produkterne eller forretningsmuligheder / har webshop - ja, så er der allerede et publikum på Facebook; netop sit personlige netværk - og det er her igennem man skaber den bedste og mest stabile forretning.

Rigtig mange emner, rigtig mange sign-ups kan sagtens spænde over en lang periode - da det ikke altid handler om "close the deal" her og nu, men at relationen skal opbygges, plejes osv.

Mvh.

Lasse Burholt

Connect @ Facebook

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

En  iværksættere ide il jer tænk positivt og udnyt internet Smile

Endelige er jeg ved at forstå jer, i udnytter ikke internet , jeg synes derfor at Net work Markting og MLM det kan jeg ikke forstå at det kan stå i samme ord for jeg har endnu ikke set nogle seriøst MLM satse på google og internet muligheder , jeg ser mere jeres produkt i udnytter ikke internet muligheder og i er lidt gammeldags , så tag jer samme og videre formidle jeres produkt positivt og udnytte internet muligheder.

Du er helt fejl i byen, Michael - og hele essensen i at skabe en stabil Network Marketing forretning er personlige relationer - såvel forretningsmuligheder som produkter basere sig på personlige anbefalinger og relationer i skøn blanding.

Internettet og Google har så absolut INTET at bibringe med - underforstået at Google top placeringer og alt det andet SEO crap er fuldstændig uden betydning. Det eneste internettet bibringer er de formidable redskaber til at kommunikere budskabet ud mellem relationer - mellem referencer - og der eks. på sociale medier er lettere adgang til at holde sig opdatere på kontakter osv. - ligesom nettet byder på diverse rigtig nyttige redskaber, som eks. webinars o.lign.

Men selskaberne i branchen er slet ikke gammeldags i den forstand som du pensler det ud - der er for af selskaberne tænkt i web-presence, branding på nettet og brug af såvel sociale medier som iøvrigt at bruge nettet til back-office, betalingssystemer, bestilling etc.

Når jeg skriver web-presence og branding: Så er det de websites, de online-videos, enten via Youtube o.lign. som selskabet har produceret - som er tilgængelige for distributører - hvor de kan sende emner og kontakter hen for at kigge, snuse, lytte, se...

Så internettet i redskabs-forstand bliver flittigt brugt.

Blot så handler succes i Network Marketing som face-to-face relationer - den personlige relation - det at se hinanden. Der er en del MLM folk som gør i Google Ads for at skabe kundevolume eller skabe forhandler-emner, men det virker på ingen måde nær så godt som old school relationer - som så iøvrigt kan opbygges og vedligeholdes på eks. sociale medier som Facebook.

Så fra at arbejde hårdt på at skabe trafik til en website, hvor man enten fortæller en masse om produkterne eller forretningsmuligheder / har webshop - ja, så er der allerede et publikum på Facebook; netop sit personlige netværk - og det er her igennem man skaber den bedste og mest stabile forretning.

Rigtig mange emner, rigtig mange sign-ups kan sagtens spænde over en lang periode - da det ikke altid handler om "close the deal" her og nu, men at relationen skal opbygges, plejes osv.

Mvh.

Lasse Burholt

Connect @ Facebook

 

  Så må jegvidere formidle at social medier og internet google er vigtigere og vigtigere og i kommer ikke uden om at vinde kampen , vis skal vinde kampen og fremstå mere positivt på internet og som vi alm vil opfattet MLM, for jeg og vi fleste andre bruger internet i dag og bruger det mere og mere

Du misforstår mig jeg bruger google og ser om i køre brand i internet det gør i ikke jeres hjemmesider er ikke søgeord optimeret derfor er det let for artikler at ligge over jer der ødelægger jeres MLM ry, så jo i er gammels dags for det er sjældent jeg har set en branche der gør så lidt ud ad at beskytte sit brand positivt på internet.

i bruger ikke internet aktive mod at skaffe kunder for ellers var jeres hjemmesider bare en lille smule søgeord optimeret

Skrive kan du med du gør det ikke aktive på egen hjemmeside , jeg brugte google ved at tjekke om i bruger google aktive , mener altså om sider er søgeoptimeret bare lidt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

i bruger ikke internet aktive mod at skaffe kunder for ellers var jeres hjemmesider bare en lille smule søgeord optimeret

Skrive kan du med du gør det ikke aktive på egen hjemmeside , jeg brugte google ved at tjekke om i bruger google aktive , mener altså om sider er søgeoptimeret bare lidt

Ved ikke hvad du er ekspert i - men nu har jeg for sjov skyld søgt på de Network Marketing selskaber der lige nu - på forskellige niveauer er igang i Danmark og det øvrige Skandinavien, har taget de største spillere som er her eller på vej ind... (desuden taget udgangspunkt i Disafo´s medlemsliste)

Når jeg skriver:

Nu Skin - så popper www.nuskin.com op som resultat nummer 1 - de efterfølgende 4 er osse tilhørende Nu Skin ...

Forever Living Products - www.foreverliving.com sidder på 4-5 resultater - efter "reklame" links

Agel - www.agel.com popper op som de første søge-resultater

Kyani - www.kyani.net ligger nummer 1 på Google...

LR - www.lrworld.com kommer blandt de første resultater...

Monavie - www.monavie.com ligger nummer 1 på Google... (se iøvrigt videos her)

Vemma - www.vemma.com ligger nummer 3 efter en eBay reklame og et tysk link...

Herbalife - www.herbalife.dk ligger nummer 4 efter nogle reklame-links til shops...

Nikken - www.nikken.com ligger nummer 2... efter et reklame-link

Zinzino - www.zinzino.com ligger nummer 1... 

Amway - www.amway.dk ligger nummer 1...

Bare lige for at nævne nogle stykker... ingen af disse søgninger gav negative resultater som rangerede højere end selskabets egen website....

So what the f... er det lige du har lavet søgninger på, Michael? 

Korrekt, nettet bruges ikke for selskaberne selv til at få kunder - for det er ikke selskabets opgave - det er de selvstændige distributører der repræsentere forretning som skaber forretningsgrundlaget - og som tidligere nævnt, det gøres stærkest og mest stabilt via relationer. Selvfølgelig vil der være visse lead generation muligheder - som i bred udstrækning osse bruges på nettet - men typisk sker en søgning på et givent selskab netop baseret på at en har fortalt om selskabet / og dets muligheder - for så at søge....

 

Mvh.

Lasse Burholt

 

 

 

 

 

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

i bruger ikke internet aktive mod at skaffe kunder for ellers var jeres hjemmesider bare en lille smule søgeord optimeret

Skrive kan du med du gør det ikke aktive på egen hjemmeside , jeg brugte google ved at tjekke om i bruger google aktive , mener altså om sider er søgeoptimeret bare lidt

Ved ikke hvad du er ekspert i - men nu har jeg for sjov skyld søgt på de Network Marketing selskaber der lige nu - på forskellige niveauer er igang i Danmark og det øvrige Skandinavien, har taget de største spillere som er her eller på vej ind... (desuden taget udgangspunkt i Disafo´s medlemsliste)

Når jeg skriver:

Nu Skin - så popper www.nuskin.com op som resultat nummer 1 - de efterfølgende 4 er osse tilhørende Nu Skin ...

Forever Living Products - www.foreverliving.com sidder på 4-5 resultater - efter "reklame" links

Agel - www.agel.com popper op som de første søge-resultater

Kyani - www.kyani.net ligger nummer 1 på Google...

LR - www.lrworld.com kommer blandt de første resultater...

Monavie - www.monavie.com ligger nummer 1 på Google... (se iøvrigt videos her)

Vemma - www.vemma.com ligger nummer 3 efter en eBay reklame og et tysk link...

Herbalife - www.herbalife.dk ligger nummer 4 efter nogle reklame-links til shops...

Nikken - www.nikken.com ligger nummer 2... efter et reklame-link

Zinzino - www.zinzino.com ligger nummer 1... 

Amway - www.amway.dk ligger nummer 1...

Bare lige for at nævne nogle stykker... ingen af disse søgninger gav negative resultater som rangerede højere end selskabets egen website....

So what the f... er det lige du har lavet søgninger på, Michael? 

Korrekt, nettet bruges ikke for selskaberne selv til at få kunder - for det er ikke selskabets opgave - det er de selvstændige distributører der repræsentere forretning som skaber forretningsgrundlaget - og som tidligere nævnt, det gøres stærkest og mest stabilt via relationer. Selvfølgelig vil der være visse lead generation muligheder - som i bred udstrækning osse bruges på nettet - men typisk sker en søgning på et givent selskab netop baseret på at en har fortalt om selskabet / og dets muligheder - for så at søge....

 

Mvh.

Lasse Burholt

 

Faktisk findes ordet MLM  , jeg snakker ikke om lav konkurrence ord , med det meste omhandler jeres produkt og meste søgt er MLM og ikke de småt besøgt ord du henviser , desuden er jeg nummer 1 eller første med over 10.000 ord mange er i så relevante som andre , med gøre intet ud ad ligge godt spredt og ligge højt på de nogle enkle søgeord

Det skriver er simpelthen for dårligt at du tror gør noget ud ad det, for det gør bare i tror har gjort et masse og står stille efterfølgende , jeg møder sjældent brancher som din som kan være tilfreds med wiki og enkle gange artikler der snakker dårligt om jer ligger før jer , når f.eks. søges på MLM , skal banke dem ud ad første 10 sider af google for dem ligger der er simpelthen for dårligt søgeord optimeret og gør intet for søgeord optimere dem væk fordi i ikke sørger for søgeord optimere passer på jeres brand.

Da du ikke forstået at de andre artikler ekstrabladet.dk mv. kan ligge på de første snakke dårligt om jer er det fordi i ikke ønsker beskytte jer og laver brand søgeord optimering , derved kan gøre det langt bedre end jeres tro kan bare sætte jer tilbage og gøre ingenting for en dårlige om jer første side er en for meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
Det skriver er simpelthen for dårligt at du tror gør noget ud ad det, for det gør bare i tror har gjort et masse og står stille efterfølgende , jeg møder sjældent brancher som din som kan være tilfreds med wiki og enkle gange artikler der snakker dårligt om jer ligger før jer , når f.eks. søges på MLM

Dikael, man skal saftsuseme have tungen lige i munden for at følge med i din måde at anskue tingene på... du skriver først at du synes det er underligt der ikke gøres med for optimering ift. kunder - og når jeg så plotter nogle søgeresultater ind, så skriver du at du har søgt på "MLM", som på alle mulige måder er misvisende at søge på - for en "kunde". 

Når du - ud af de 117 forklaringer vi efterhånden har givet dig på dynamikken i Network Marketing / MLM, så vil du på et tidspunkt forstå at det handler om relationer, referencer, anbefalinger - og det er jo kun en blødning der vil skrive "MLM" i Google hvis vedkommende søger efter et givent produkt, som vedkommende har hørt om eller som vedkommende er blevet eksponeret for. 

Kan simpelthen ikke se logikken i din forklaring.

Hurra for at du ligger nummer 1 or whatever på baby-olie... nej, strip, stripper osv... ja, faktisk så ligger du under både "stripperdronningen", "CopenhagenRedDelight" og "Stripbooking" når jeg søger strip - og så kommer din stripper side - som jeg mindes jeg tidligere har givet konstruktiv kritik for at være mangelfuld i dele af indholdet - ergo KAN det blive Kongens Nye Klæder hvis man rammer din baby-olie side, fremfor noget sprødt kød og lækre stripper-damer ;-)

Du kan ikke sammenligne så specifik en søgning på en "stripper" med så bredt et favnende forretningsmodel-begreb som "MLM".

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

 

Faktisk findes ordet MLM  , jeg snakker ikke om lav konkurrence ord , med det meste omhandler jeres produkt og meste søgt er MLM og ikke de småt besøgt ord du henviser , desuden er jeg nummer 1 eller første med over 10.000 ord mange er i så relevante som andre , med gøre intet ud ad ligge godt spredt og ligge højt på de nogle enkle søgeord

Det skriver er simpelthen for dårligt at du tror gør noget ud ad det, for det gør bare i tror har gjort et masse og står stille efterfølgende , jeg møder sjældent brancher som din som kan være tilfreds med wiki og enkle gange artikler der snakker dårligt om jer ligger før jer , når f.eks. søges på MLM , skal banke dem ud ad første 10 sider af google for dem ligger der er simpelthen for dårligt søgeord optimeret og gør intet for søgeord optimere dem væk fordi i ikke sørger for søgeord optimere passer på jeres brand.

Da du ikke forstået at de andre artikler ekstrabladet.dk mv. kan ligge på de første snakke dårligt om jer er det fordi i ikke ønsker beskytte jer og laver brand søgeord optimering , derved kan gøre det langt bedre end jeres tro kan bare sætte jer tilbage og gøre ingenting for en dårlige om jer første side er en for meget

Folk der tager ekstrabladets artikler seriøst gider jeg slet ikke beskæftige mig med - og for den sags skyld heller ikke folk, der tror, at alt der står på Wiki er sandt.

At en MLM'er går ind på Wiki og skriver positivt om MLM branchen giver jo lige så lidt mening som at en person uden forstand på MLM går ind og skriver en negativ artikel.

Du har ret i, at der måske kunne vindes noget ved, at branchen brandede sig bedre på nettet.

Men MLM er primært en offline branche. Det handler primært om at bygge netværk i den virkelige verden. 

Og hvis jeg skal være helt ærlig - så er jeg sådan set ligeglad med, hvad folk skriver af løgnehistorier om MLM på nettet.

Det der til gengæld bekymrer mig lidt er, hvor mange der hopper på løgnehistorierne - uden nogen som helst form for kildekritik.

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)