|
Tak for svar... jeg ser frem til at se hvordan de kommer videre i processerne. Derudover er det da lidt sjovt fænomen med at drømme opfindelser. Jeg har selv drømt meget detaljerede drømme og samme sekund jeg vågner sidder jeg og tegner og skriver. Og hvor er det fedt at høre om de som bare lige bums falder over en idé og kæmper for den... jeg synes de har nos... samtlige deltagere. Faktisk er jeg nu lidt skuffet over mig selv, over at jeg ikke turde stille op!!! Båk Båk... ![]() Nå det var et sidespring... Fint at vide at i blogger... nu skal der så bare lige læses en hel roman eller to før man er up to date med dem alle ;-) Kærligst Sue |
Danmarks Bedste Ide starter i aften
|
Nu jeg ikke ryger, men jo, imod kaffe kunne det bruges da, haha.. Vil næsten håbe at hun vinder, for jeg vil sku gerne have fíngrene i det produkt der :P |
|
Min fader er født i Casa Blanca, Marokko - og fortæller mig at de der tygger lakridsrod for at få hvide tænder men også få udbytte af de emner i lakridsroden der er gode for at styrke lever o.s.v. Nu skal jeg ikke kunne sige om det er denne rod disse kvinder tyggede...men det er da et forslag. KH Sue P.s. Min far tygger stadig lakridsrod den dag idag i en alder af 63 og har de hvideste fine tænder og har hverken huller eller andre skavanker og han har ALLE sine tænder endnu ![]() |
|
Husk at Danmarks Bedste Ide har holdt flyttedag og bliver nu sendt hver lørdag. |
|
Det ser da ud til at det kommer i aften.? Uff... håber de har opdateret deres programoversigt, for når man søger skriver den tirs. den 13/3... KHS |
|
Siden er helt ny så alle opfindere og folk med kompetance inde for patenter, investorer etc. er meget velkommen til at oprette en bruger og måske skrive et par guldkorn. Det er ikke en konkurrent til amino.dk, men mere til opfindere med gode og måske "skæve" ideer som andre ikke har tænkt på. Besøg Dinide.dk |
|
Fortalte ved middagsbordet, at programmet var flyttet - stor opstandelse, men nu viser det sig, at vi kun har 10 minutter at slås om - der er koordineret pænt i forhold til Matador, så det er OK alt sammen - fred og fordragelighed i familien igen. Overvejer at smide fjernsynet ud, men så vil de jo bare hænge på Sputnik, så det kan vist ikke betale sig. Og licensen kan vi jo ikke slippe for, lige meget hvor mange DR-medarbejdere der bliver fyret. |
|
@Martin Kan du ikke forklare mig hvad de der rollespils folk laver i det program ? Det er jo efte min menning ikke noget NYT. Synes virkeligt det er mærkeligt at de er med |
Det nye er at de har lavet et koncept til forlystelsesparker. Det er en rigtig spændende ide, men jeg er bare bange for at det bliver for dyrt. Det er en megatrend hos de unge og der er rigtig mange der er glade for det. Rent faktisk er de nu de største brugere af de danske skove. Dbh Martin |
Bliv gratis medlem