Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks Bedste Ide starter i aften

Side 15 ud af 16 (151 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-03-2007 20:41:58 Forfatter: Ronnie Gasseholm

@Martin

Kan du ikke forklare mig hvad de der rollespils folk laver i det program ?
Det er jo efte min menning ikke noget NYT.

Synes virkeligt det er mærkeligt at de er med

Dejligt program...........jeg bliver bare så GLAD når jeg ser det!
Selv min søn på 7år synes at det er et super program.............han blev dog meget skuffet sidst, da rollespillerne røg ud. Han spiller selv i sin fritidsordning og elsker det højt.............derfor var jeg heller ikke sen til at love min søn, at hvis vi kan komme til at spille rollespil i et sommerland, ja så skal vi da helt klart gøre det! Så det er ikke alle der synes at de var malplacerede..............det er et fedt koncept og vi er med garanti mange der vil benytte os af muligheden hvis den kommer.......... Det håber vi så sker, til trods for deres afgang fra programmet.
Tænker at i der sidder som dommere, må blive høje af al den energi, der strømmer ud fra deltagerne og det må være både dejligt at fortælle hvem der går videre og ufedt at skuffe flertallet............
Vi glæder os allerede til næste gang

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:11

Ja det er super fedt at være med og man kan virkelig mærke hvor meget folk brænder for deres ideer.
Og ja, det er ikke sjovt at sende folk hjem, dem der er tilbage nu er alle rigtigt dygtige, men en skal jo vinde.

Dbh Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:38
Ville lige sætte mig til at se afsnit 1 inden jeg smuttede i seng, men nu skal jeg til at igang med afsnit 7, og solen er efterhånden stået op. Lige en hurtig kommentar inden jeg vil skynde mig og sætte afsnit 7 i gang.

Selvom det er tydeligt at der også er lagt vægt på at progammet skal være underholdende fremfor at finde den bedste idé, er det inspirerende, underholdende, og livsbekræftende at se det. Gode dommere sat godt sammen, en super god vært i Tim Frank Andersen, og utroligt sympatiske deltagere med et godt mix af sjove, seriøse og bemærkelsesværdige idéer skaber et kanon godt program.

Kunne dog ikke lade være med at trække på smilebåndet hvor de var ude og overraske deltagerne med deres wildcards, og mange af dem egentligt ikke virkede specielt glade ;-)

Alt i alt, 11 pil op herfra.

Jeg vil videre, afsnit 7 venter i et andet vindue :-)

Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:38
Nå...hvem vinder så???

Hvem har faktisk Danmark i sin hule hånd...??

Synes det er ret svært.... især da de sidste 3 har tre gode ideer....

Markedspotentialerne er enorme på ideerne....mon ikke det sidste bliver afgjort på evnen til at beskytte sin opfindelse??

Er der nogen der kan afhjælpe mig med om ham med fatningen har patent på sit system??

De andre to kunne jeg ikke forestille mig kunne have patent....tror måske der mangler opfinderhøjde...

...men nu har vi/jeg jo heller ikke set den tekniske side af fatningen....så svært at vurdere om den har...

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:58
Hmm.. Tror fatningerne har en rimelig høj teknisk-opfinder-højde.. Der var, efter sigende, forsøgt på at lave dette mange gange, dog helt uden held, men nu har HAN den jo ligesom..

Tror da han har patent på det, ellers mener jeg ikke han ville kunne fortsætte i konkurrencen ?.

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:15
Er det bare mig  - eller er der lidt "Christian Slater" - over Martin på billedet af dommerpanelet på billedet af dommerpanelet Jeg ved ikke om man må kopiere billedet hertil, men her er et link. http://programmer.tv2.dk/ide/naesteuge/ 

I øvrigt mener jeg personligt at vaskefadet er en genial ide - ganske enkelt!

Anne M

www.taratsit.gl/
Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Skrevet kl. 14:52

Dato: 16-04-2007 09:58:03 Forfatter: Brian Frænde

Ang. patent...

Well...jeg har svært ved at se at vaskefadet eller "hældeduppen" kan være patenteret, så de burde jo heller ikke være gået videre så.......der er ikke noget der ligesom adskiller sig fra lignende produkter....det er nærmere nogle produkter som er brugt andre steder, som disse personer har transformeret over i ny business...! Det er sådan set også fint nok, men det bliver meget svært at beskytte det hvis det er en succes...

Hvad siger du Martin?? Du har vel set den mere "tekniske" side af sagen...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:38
De er alle patenteret eller under reg.
Jeg har ikke selv meget forstand på patenter, men det kan sagtens lade sig gøre i de 3 tilfælde.

Dbh Martin
Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Skrevet kl. 17:07
Dato: 16-04-2007 15:38:22 Forfatter: Martin Thorborg De er alle patenteret eller under reg.
Jeg har ikke selv meget forstand på patenter, men det kan sagtens lade sig gøre i de 3 tilfælde.

Dbh Martin

Hmm...virker mærkeligt....så vil jeg tillade mig at pointere at deres hovedkrav i patentet må være ret vage....for lige nøjagtigt HVAD adskiller doseringsenheden fra så mange andre doseringsenheder...bare til andre formål??? Og lige nøjagtig HVAD adskiller (groft sagt) en papæske, der kan foldes på en speciel måde, fra andre papæsker (f. eks. æsker til konditorvarer)???

Hvis det er svært at svare på dette, så vil jeg gætte på at de to nævnte tilfælde er "under reg" som du siger og at de ender med ikke at blive patenteret, da der simpelthen mangler opfinderhøjde......ellers skulle de have differentieret sig på et eller andet lille sted, som gør at de kan patentere dette.....dette "lille sted" er desværre ofte et "for lille sted" således at andre sagtens kan kopiere produktet alligevel og bare udelade "den lille ting"....

Men når det er sagt, skal det også siges at alle tre ideer er kanon! DOG tror jeg mest på ham med fatningen.....HVIS han kan komme omkring det med godkendelsen hvilket VIRKELIG har været en "killer" for mange gode produkter på elmarkedet....Dog viser hans produkt en klar merværdi samtidig med at kunden praktisk talt ikke opdager forskellen udover at han ikke får stød....

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 21:58
Hvem vandt ?

Typisk lige som finalen er ved ende ringer en kunde :)

Side 15 ud af 16 (151 indlæg)