|
Dato: 24-03-2007 20:41:58 Forfatter: Ronnie Gasseholm @Martin Kan du ikke forklare mig hvad de der rollespils folk laver i det program ? Det er jo efte min menning ikke noget NYT. Synes virkeligt det er mærkeligt at de er med Dejligt program...........jeg bliver bare så GLAD når jeg ser det!Selv min søn på 7år synes at det er et super program.............han blev dog meget skuffet sidst, da rollespillerne røg ud. Han spiller selv i sin fritidsordning og elsker det højt.............derfor var jeg heller ikke sen til at love min søn, at hvis vi kan komme til at spille rollespil i et sommerland, ja så skal vi da helt klart gøre det! Så det er ikke alle der synes at de var malplacerede..............det er et fedt koncept og vi er med garanti mange der vil benytte os af muligheden hvis den kommer.......... Det håber vi så sker, til trods for deres afgang fra programmet. Tænker at i der sidder som dommere, må blive høje af al den energi, der strømmer ud fra deltagerne og det må være både dejligt at fortælle hvem der går videre og ufedt at skuffe flertallet............ Vi glæder os allerede til næste gang ![]() |
Ja det er super fedt at være med og man kan virkelig mærke hvor meget folk brænder for deres ideer.
Og ja, det er ikke sjovt at sende folk hjem, dem der er tilbage nu er alle rigtigt dygtige, men en skal jo vinde.
Dbh Martin
Bliv gratis medlem
når jeg ser det!
Jeg ved ikke om man må kopiere billedet hertil, men her er et