Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks Bedste Ide starter i aften

Side 11 ud af 16 (151 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-02-2007 07:48:54 Forfatter: Pilde

Vi har den unge pige med en mor som er børneplejer - hun opfinder ''lynlåsen'' som sættes fast på bukserne af en flyver-dragt og de støvler man har på - hun går videre.

Ja, selvfølgelig går hun videre ... hun har da opfundet løsningen på et dagligdags problem for mange småbørnsforældre, og samtidigt er der et potentiale for at tjene gode penge. Det er måske ikke "rocketscience", men der er da, mig bekendt, ikke nogen der har fundet på det før. Det bedste bud jeg har set, er en bred elastik under ungernes støvler. Så helt dum er ideen nu ikke efter min mening.

Men jeg er ening med Martin Glob i at En God Sag burde holde sig for God, til at stille op med sådan et billigt reklamestunt. De burde ikke have gået videre.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 09:21
Husk nu at dette er et underholdningsprogram og alt hvad det medfører sig.

TV2 er mindst lige så interesseret i at finde Danmarks Bedste Underholdning som at finde Danmarks Bedste ide - og det er du (seerne) også.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 09:30
Dato: 28-02-2007 09:21:26 Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk
Husk nu at dette er et underholdningsprogram og alt hvad det medfører sig.

TV2 er mindst lige så interesseret i at finde Danmarks Bedste Underholdning som at finde Danmarks Bedste ide - og det er du (seerne) også.

Jeg tror bare at mange sidder og venter på at kunne sige "DET var f... en god idé"

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:25
Kære venner

Jeg er på ferie og derfor svarer jeg ikke så hurtigt.
Husk nu på at det der sker nu i programmet er en grovsortering. Er vi i tvivl om en ide er ny nok, eller vil virke i virkeligheden etc., så sender vi den videre. Når næste runde går i gang, så er alle ideer vurderet af fagfolk inden for netop deres felt og så bliver der skåret hårdt ned på ideerne.
Så tag det nu roligt!

Dertil er programmet IKKE lavet til iværksættere, men helt almindelige danskere, der har et helt almindeligt job. Så hvis i alle sad og klappede i jeres små hænder, så ville programmet være en eklatant fiasko for TV2.

Så se det som hyggelig underholdning, der måske rammer jer 10% bedre end Vild med Dans.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Til Martin:

Nu stiller vi ikke op med ENGODSAG.DK som idé, men en velgørende fjernbetjening. Men det fremgik så ikke af gårsdagens udsendelse, men det kommer :-) Lotte og Anne Marie var med for at sætte mere kolorit på det og fordi de er vores ambassadører - og det er vi ganske stolte af. Det er fint, hvis du synes det er kedelig selvpromovering, men skal man gøre en forskel handler det jo også om, at folk kender til en. Og vi kommer som sagt med en ny tilføjelse til ENGODSAG.DK, som også er en unik idé, men det vil fremgå af et kommende afsnit. Hvordan det så går, det må I jo vente og se :-)

Men kan godt forstå, at du er lidt skeptisk, fordi showet her første gang kun fokuserede på ENGODSAG.DK - men det er altså ikke det, vi stiller op med, men det vil som sagt fremgå senere. Og nu sagde Martin jo i øvrigt også nej, men der var flertal for et ja blandt dommerne :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Dato: 28-02-2007 10:24:32
Forfatter: Martin Thorborg
Så hvis i alle sad og klappede i jeres små hænder, så ville programmet være en eklatant fiasko for TV2.

Så se det som hyggelig underholdning, der måske rammer jer 10% bedre end Vild med Dans.
Dbh Martin

Vi får da noget ud af det – man kan da bare se en debat, det har skabt her på Amino. Og det er vel formålet med al underholdning/kunst – at provokere, men også underholde.

Hvis ikke man stødes lidt på manchetterne, udvikles man jo ikke. Og ja, jeg har lige været til et foredrag med B.S. Christiansen i aftes, så jeg har hørt hele smøren...

Jeg synes, det er et fint program, og min mand og jeg diskuterer idéerne. Det er herligt at se, som folk går rundt derhjemme og finder på forskellige ting. Hvorvidt de er brugbare eller ej er jo ikke op til os at dømme, men en vis seriøsitet er jo nok nødvendig, for at folk gider blive ved med at se det. Og nogle idéer skal også have en chance, selvom de som udgangspunkt måske kan virke absurde. Nogle gange går der lidt tid, inden man kan se det smarte i det.

Og jeg kunne godt lide hønsedamen. Min søn på snart 3 ville eeelske at lege med hendes dyr. Bare det selv at kunne bestemme, hvad de skal – det kan børnene jo ikke med de levende, som de også har i hans børnehave. Og børn vil nu engang gerne bestemme. Lige nu går han i hvert fald meget op i, at han bestemmer, hvad vi skal have at spise til hans fødselsdag.

Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:39
Dato: 28-02-2007 10:24:32
Forfatter: Martin Thorborg
Kære venner

Jeg er på ferie og derfor svarer jeg ikke så hurtigt.
...

Dbh Martin

Hej Martin,
Hvis du er på ferie skal du slet ikke være på Amino - slap af - tror stadig huset står når du kommer tilbage ;)
Vh Eskil
Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:59
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:03
Finder selv programmet meget spændende, og samme gør mine forældre, der på INGEN måde er iværksættere..

Vi savner dog alle at der måske er.. hmm.. lidt mere ''danmarks bedste idé'' over det, istedet for udelukkende underholdning..

Men det er da sjovt at se :p .. Især ham med den høje hat i HÅRD plastic (syntes det ligner en spand? hmm)..

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:20
Som erhvervsfolk bliver vi nød til at se udover vores egen næsetip. Dette ER et underholdningsprogram. Hvis målgruppen var aminobrugere var der ikke så mange seer og dermed ingen annoncører.

Når den charmerende hønsemor vinder afstemningen er det jo et tydeligt tegn på, at danskerne vælger med underholdningshjertet og ikke iværksætterhjertet.

Det er rigtig dejligt at se, at hun har fået det i produktion. Er dog også sikker på at eksponeringen spiller en del ind der. Danmarks bedste idé er det jo i hvert fald ikke.

Originalen fra Esbjerg med trommehatten er jo perfekt for programmet. God underholdning set fra en tv-stations synspunkt. Husker I hvordan det var klippet? Han blev gjort til en større original end han virkelig var - men det er godt fjernsyn.....

Spar på jeres skepsis og afvent. Når vi kommer længere hen i programmet vil idéerne også blive mere "kvalificeret" til aminofolks standarder.  

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 11 ud af 16 (151 indlæg)