Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks Bedste Ide starter i aften

Side 13 ud af 16 (151 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja godt 500.000 til udgifter og ikke mindst lønninger til 4 mand siden 2004. Det er sgu ret godt klaret må man sige....

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Ja og netop derfor har vi ingen løn fået! :-) Vi har arbejdet uden løn siden 2004 og begyndte først på fuld tid med løn fra juli 2006. Her var vi to mand på lønningslisten til noget lavere løn end vanligt :-) Og nu fra 1. januar har vi så været fire mand på løn og to praktikanter, så det er svaret på det :-)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 10:56
Du kunne måske spore en skepsis.

Men hvis dit udsagn holder, så er min skepsis nu i stedet erstattet af verdens største hat. En hat jeg netop har taget af for jer.... =)

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Selvfølgelig holder det. Du kan tjekke regnskaber, som er offentlige, men hvorfor skulle vi også lyve om det?! :-)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 13:26
Jeg kan ikke lade være med at undre mig over hvad folk skal bruge alle dine (engodsag) oplysninger til!! Er det OK at stjæle andres tråde? Om folk får løn, hvad de får og hvad i tjener osv... Var det min virksomhed så ville jeg henvise til de oplysninger der i forvejen er tilgængelige for offentligheden og resten må folk da gætte sig til!! Jeg går ud fra at engodsag arbejder på "sagen" for at selv at tjene penge (går ikke udfra at de arbejder for deres blå øjnes skyld) og for at kunne hjælpe folk der er mindrebemidlede... alt i alt et fedt koncept!!!!

Der er godt nok gået hønsfarm i denne tråd! 

Til trådens ejermand... det er stadigvæk supergod underholdning at se DK''s bedste idé... det er både inspirerende og sjovt, og så respekterer jeg alle dem der stiller op med deres til tider fjogede idéer... men hvo intet vover...og som regel har folk kun ondt i røven over andres sjove tiltag fordi de ikke selv (turde komme) kom på tv med deres idé :)))

Et spørgsmål!!!

Alle dem som deltog med allerede patenterede/producerede objekter... hvad får de ud af at deltage? Var det ikek meningen at det var idéer der i samarbejde med teamet bag programmet, skulle videreudvikles osv? Jeg spørger fordi jeg netop glæder mig til at se hvordan deltagerne kommer igennem det hele fra "idé til virkelighed" og undrer mig så over hvilket forløb dem med allerede færdige idéer og handlingsplaner kan hjælpes/være til gavn for seerne?

Venligst

Sue

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 21:06
Hej Martin,

Jeg er blevet helt vild med dit/jeres program... Glæder mig allerede til næste tirsdag.

Har du mulighed for at fortælle mig hvor man købe det der naturstof der giver hvidere tænder? Det kan man altid bruge som ryger og kaffedrikker.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:39
Dato: 06-03-2007 21:05:36 Forfatter: Den innovative Hej Martin,

Jeg er blevet helt vild med dit/jeres program... Glæder mig allerede til næste tirsdag.

Har du mulighed for at fortælle mig hvor man købe det der naturstof der giver hvidere tænder? Det kan man altid bruge som ryger og kaffedrikker.

Det kan man ikke endnu, men jeg håber da at det kommer en dag :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 23:43
Et spørgsmål til M.T.!!!

Alle dem som deltog med allerede patenterede/producerede objekter... hvad får de ud af at deltage? Var det ikke meningen at det var idéer der i samarbejde med teamet bag programmet, skulle videreudvikles osv? Jeg spørger fordi jeg netop glæder mig til at se hvordan deltagerne kommer igennem det hele fra "idé til virkelighed" og undrer mig så over hvilket forløb dem med allerede færdige idéer og handlingsplaner kan hjælpes/være til gavn for seerne?

Venligst

Sue

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:49
Dato: 06-03-2007 23:42:40 Forfatter: sue.dk
Et spørgsmål til M.T.!!!

Alle dem som deltog med allerede patenterede/producerede objekter... hvad får de ud af at deltage? Var det ikke meningen at det var idéer der i samarbejde med teamet bag programmet, skulle videreudvikles osv? Jeg spørger fordi jeg netop glæder mig til at se hvordan deltagerne kommer igennem det hele fra ''idé til virkelighed'' og undrer mig så over hvilket forløb dem med allerede færdige idéer og handlingsplaner kan hjælpes/være til gavn for seerne?

Venligst

Sue

Ideerne skal helst ikke være alt for langt fremme, men det er hver gang et skøn vi som dommer tager. Hvis de er længere fremme, så skal de have nogle opgaver der passer til det. Det kan være at tage kontakt til evt. kunder etc. Så alle får opgaver efter hvor de er i processen og hvad de har ressourcer til. Hvis det koster nogle penge, så hjælper TV2 også med det i rimeligt omfang.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:52
I skal forøvrigt være opmærksomme på at både dommmere, vært m.fl. blogger før hvert program. Jeg syntes faktisk der er adskillige guldkorn at hente.
Her er dommernes blog: http://blog.tv2.dk/dommerne/

Dbh Martin
Side 13 ud af 16 (151 indlæg)