Der er ikke nogen andre der har nogen problemer i den retning. I har begge 2 nogle issues. Det har vi alle. Men se lige at kom ud over det begge 2. Hvis du gerne vil slippe for en stalker, så ignorer ham. Ikke dermed sagt at jeg synes Michael er en stalker, overhovedet. Jeg synes også at dit sprogbrug, eller rettere den måde du kategoriserer dine medmennesker er helt ved siden af nogle gange Jan. Og det har vi også haft vores " snakke " om. Til gengæld mener jeg også 100 % at Michael skal lade dig være, og lade det være op til moderator om hvilken måde man kan tale til hinanden på det her forum. Fordi som du siger : Michael er ikke moderator eller ejer af amino. Når det er sagt, så læg mærke til at ingen andre har et problem med at kommunikere med Michael. Michael er en der kæmper for det fine og det retfærdige her i livet, og derfor generer det ham med din bryske ( og også efter min mening , meget nedladende kommunikation du har Jan ). Jeg er ikke interesseret i flere katte slagsmål, så jeg ignorerer svar på det her indlæg. God fornøjelse til jer begge 2 med at finde ud af hvad i begge kan lære af det |
Kære venner.
Jeres personlige kampe flytter både fokus fra det væsentlige og dræner energien ud af de tråde, I møder hinanden i.
Er I ikke rare at gå hver sin vej eller at gå en lang tur udenfor.
Til dem, som hele tiden ryger i totterne på hinanden.. eller som hele tiden føler sig stalked, forfulgt eller misforstået af de samme; brug nu den fantastiske Skjul bruger funktion.
Den efterhånden fast tilbagevendende oprydning efter hundeslagsmål kan altså godt virke som lidt spild af tid. Spild af jeres tid, brugt på de mange og lange indlæg, hvor I skændes; og spild af vores tid, når vi skal rydde op. Please!
På forhånd mange tak for jeres forståelse.
Hav nu en god aften.