Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erj jeg den eneste der er træt af Wordpress?

Side 8 ud af 9 (87 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:
det kan ikke passe jeg skal til at skrive for at han kan forstå det.

Der er ikke nogen andre der har nogen problemer i den retning.

I har begge 2 nogle issues. Det har vi alle. Men se lige at kom ud over det begge 2.

Hvis du gerne vil slippe for en stalker, så ignorer ham. Ikke dermed sagt at jeg synes Michael er en stalker, overhovedet.

Jeg synes også at dit sprogbrug, eller rettere den måde du kategoriserer dine medmennesker er helt ved siden af nogle gange Jan. Og det har vi også haft vores " snakke " om. Til gengæld mener jeg også 100 % at Michael skal lade dig være, og lade det være op til moderator om hvilken måde man kan tale til hinanden på det her forum. Fordi som du siger : Michael er ikke moderator eller ejer af amino.

Når det er sagt, så læg mærke til at ingen andre har et problem med at kommunikere med Michael.

Michael er en der kæmper for det fine og det retfærdige her i livet, og derfor generer det ham med din bryske ( og også efter min mening , meget nedladende kommunikation du har Jan ).

Jeg er ikke interesseret i flere katte slagsmål, så jeg ignorerer  svar på det her indlæg.

God fornøjelse til jer begge 2 med at finde ud af hvad i begge kan lære af det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:48

Kære venner. Skype-Smile

Jeres personlige kampe flytter både fokus fra det væsentlige og dræner energien ud af de tråde, I møder hinanden i.

Er I ikke rare at gå hver sin vej eller at gå en lang tur udenfor.

Til dem, som hele tiden ryger i totterne på hinanden.. eller som hele tiden føler sig stalked, forfulgt eller misforstået af de samme; brug nu den fantastiske Skjul bruger funktion.

Den efterhånden fast tilbagevendende oprydning efter hundeslagsmål kan altså godt virke som lidt spild af tid. Spild af jeres tid, brugt på de mange og lange indlæg, hvor I skændes; og spild af vores tid, når vi skal rydde op. Please! Skype-Smile

På forhånd mange tak for jeres forståelse.

Hav nu en god aften.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:50

Lagersalg123 - JEN:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jeg kunne også opfordre JER til at anvende PMer. Så bliver vi andre skånet for latterlige og ligegyldige bidrag i et IVÆRKSÆTTERMILJØ

Jeg vil helst bare slippe for ham.

Det er ham der blander sig ustandseligt, og det er fandme ikke min skyld at han ikke kan indholdslæse og forstå det skrevne ord. Denne manglende evne, uanset hvor tabubelagt emnet er, giver konstant misforståelser og gnidninger omkring ting der aldrig er sagt.

Og jeg er så pisse hamrende træt af hans indblanden og hans fordrejninger af det skrevne ord, og han blander sig konstant i ting der ikke kommer ham ved.

Og han skal ikke skrive til mig i PM, sidst med det Du henviser til, der spammede han mig helt vildt ALENE på grund at misforståelser og mine sammenligninger, som han IKKE fattede en meter af.

Jeg er normalt et GANSKE tålmodigt menneske, men Michael er kraftigt ved at ramme loftet, så hvis han bare holder sin kæft i og ikke egenfortolker mine ord, så er alt fint. Hvis han er i tvivl må han spørge, det kan ikke passe jeg skal til at skrive for at han kan forstå det.

Det var dig slog det hele op denne gang jeg forklaret hvorfor trådstarter følte som følte at han tog det personligt at der kommer dette antal indlæg , jeg skal bruge på at forklare hvorfor jeg forsvaret havde jeg ikke lige troet

Men kig tilbage i tråd , det giver en del viden videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:51

Mikael christiansen:

Vis det går meget personlig på en , betyder det samme at man overtræder ens anden person grænse , det gør det i hvert fald i Det Danske  jeg har lært om du lært Dansk på en anden måde , kan det blive en lang tråd dette her

Nej tråden bliver ikke længere for mit vedkommende.

Du kan så forstå hvad jeg skriver og lære af det, eller du kan lade være.

Men jeg har IKKE i forhold til almindelig dansk humor, almindeligt sprogforbrug eller i andre vendinger generet Morten88. Hvis det opfattes således fra hans side, hvilket han IKKE har givet udtryk for, så skal det beklages, men så skyldes det at han ikke kender omkvædet fra Østkyst Hustlers og den måde det til tider anvendes på for at bringe humor frem.

Slut prut finale.

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:51

Mikael christiansen:
kan det blive en lang tråd dette her

Hvis tråden fortsætter på denne måde så bliver den låst...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:58

Niels Henriksen:

Mikael christiansen:
kan det blive en lang tråd dette her

Hvis tråden fortsætter på denne måde så bliver den låst...

Det er ok med mig at den bliver låst vis tone ikke kan blive bedre i tråden , men jeg håber vi kan komme tilbage til emmet ,for jeg støttet bare trådstarter og det er bedste en tråd ikke bliver for personlig så jeg prøvet at få tråden på rette spor igen på bedste iværksætter vis ,

Jeg ved udmærket der nærmeste kun findes en bruger udover mig der er så vedholde i en holding og derfor kan debatter blive meget lange med en person

Jeg ved godt lagersalg han mente det som humor , men jeg kan udmærket se trådstarter ikke tog det sådan , da han skrev , det var meget personligt

Det var uenig om var dette her jeg skrev han overtræder din grænse , man dette indlæg han gjorde , da du skrev det gik for meget personligt på dig , og der knækket hele tråden , ja det må være han ikke læser hvad jeg skriver eller omtolker mit svar , så vi kan køre en lang tråd over intet , jeg fatter intet

Men jeg håber af hele mit hjerte at tråden kom på rette spor igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:00

Jimi Hove:
Jeg synes også at dit sprogbrug, eller rettere den måde du kategoriserer dine medmennesker er helt ved siden af nogle gange Jan. Og det har vi også haft vores " snakke " om.

Og de input er altid velkommne og jeg tager det aldrig personligt, men lytter :)

Der hvor filmen knækker det er, når Michael mener et humoristisk omkvæd der bringes ind i håb om humoristisk forståelse i en debat og det så bliver til at jeg overtræder en anden persons grænser, så er det hele for langt ude.

Jimi Hove:
Når det er sagt, så læg mærke til at ingen andre har et problem med at kommunikere med Michael.

Michael misforstår de sammenligninger jeg har lavet, ganske enkelt fordi han ikke kan indholdslæse eller forstå ordenes sammenhæng. Det kan de fleste andre.

Og ja mit ordvalg kan til tider være barskt, men det er kun omkring ganske bestemte emner, og det er jeg også sikker på du ved :)

Jimi Hove:

Jeg er ikke interesseret i flere katte slagsmål, så jeg ignorerer  svar på det her indlæg.

Vi kan sagtens have en meget fornuftig dialog Jimi, og generelt har jeg ingen issues. Men uanset hvordan man vender og drejer det, så er det helt almindeligt at folk bliver trætte af andre folk der ustandseligt skal blande sig og ISÆR i sager der IKKE har noget med dem at gøre.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:03

John Nielsen:

Til dem, som hele tiden ryger i totterne på hinanden.. eller som hele tiden føler sig stalked, forfulgt eller misforstået af de samme; brug nu den fantastiske Skjul bruger funktion.

Hej John

Jo med glæde. Men det virker ikke hvis han anvender citater, så får jeg mails hvor han citerer mig. Der var ikke noget jeg ønsker højere her på Amino end at det virker 100%.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04

Tillykke med de 20.000 point Mikael.

Bare lige så ALLE ved det, så har jeg ikke læst indlæggene mellem Mikael og JEN endnu, da jeg  havde lidt travlt med de andre indlæg, men jeg ved jeg er blevet nævnt nogle gange :)

Men kan ikke umiddelbart give respons på noget, da jeg ikke har læst det - bare så vi er clear ;-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten88:

Jeg tuder ikke over noget som helst, men hvorfor fanden i helvede skulle jeg frivilligt lade konkurrenterne komme tæt på mig? Jeg tuder ikke over konkurrence - jeg har bare ikke lyst til at den er der. Jo mindre konkurrence der er, jo mere tjener mine sider - giver det mening?

Giver det mening at når jeg finder et guldkorn, at jeg så ikke vil smide det ud til gud og hver mand - vel og mærke til fri afbenyttelse?

Jeg har siddet og kigget lidt med på sidelinjen, og hygget mig med tråden her.

Og jeg synes du er ret sjov :o)

Jeg kan slet ikke se hvorfor du har et problem med alle de dårlige sider, når dine tilsyneladende er så meget bedre. Så giver det jo sig selv, at det er dig der vinder. Hvis siderne ikke er gode nok til at brugerne gider at besøge dem, leder de jo videre indtil de finder det de søger- Og der kan jeg forstå, at det må være dine sider.

Men når du ikke har lyst til at vise dem frem af frygt for konkurrence (...), bliver det selvfølgelig op ad bakke.

Husk at lave "noindex" på dem, eller endnu bedre: tag dem offline. Så er sandsynligheden for konkurrence, meget mindre. Det bliver godt..

Men jeg er én af dem du skyder efter, og det har jeg det helt fint med.

Jeg har ingen forudsætninger for at lave flotte hjemmesider, og bliver derfor nød til at betale mig fra det. Men da jeg ved at der vil komme flere hundrede tilføjelser og ændringer inden jeg er i mål, kommer det ikke til at ske, før jeg er helt sikker på hvordan tingene skal være.

Så jeg bruger siderne til at øve, lege og teste. Når jeg har prøvet noget som jeg synes virker, bliver det "parkeret", og der kommer ikke til at ske meget mere ved det, før det skal implemteres i den færdige side. Og så hopper jeg videre til næste "test".

Det giver en del halvfærdige sider, og alle med det helt klassiske WP design. Der er absolut intet unikt over det, og det er ikke sider jeg selv ville bruge ret mange sekunder på.

Men det giver mig gratis erfaring. Og i stedet for at det koster mig unødige penge, tjener jeg penge på det. Det giver meget god mening hos mig.

Det er ikke noget jeg gør forb at genere dig, men jeg mister ikke to sekunders søvn over at det går dig sådan på. Tværtimod.

Men held og lykke med din kamp mod dårlige WP sider. Der er så mange andre at tage fat på, når kampen mod WP er vundet..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 8 ud af 9 (87 indlæg)