Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erj jeg den eneste der er træt af Wordpress?

Side 2 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

jeg synes de fleste sider er okay ved stanard design sætte et billedet ind der og logo så ligner din ikke de andre sider min side stripper side er også bygget i wordpress og er tilfreds med det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:29

Michael:

Skal det forstås sådan at noget der er godt, flot og indholdsrigt er affiliate?

Min definition på det argeste lorteindhold og mest urelevante i mine søgninger er affiliatesider. I min optik er der ikke kvalitet over nogen der fortæller hvor dejligt hestelort smager fordi det kan ligge på en teflonpande som passer sig selv, så man har tid til at ringe til sine nærmeste inden det er for sent.

Det er virkelig et udtryk for manglende selvkritik der lægges for dagen her.

Men det er god underholdning :)

Hurra for generalisering!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:58

som man kan se de fleste wordpress sider kan der bygges med eget billedet logo derved samme themes kan bruges og det ligner ikke hinanden min egen side striptease side mit har eget logo som man kan se derved ligner det ikke alle de andre wordpress der har måske noget lidt ligne

Må gerne kommenterer hvorfor minus første indlæg har lavet et til håber det forklare bedre ,men vis ikke kommenter forstår jeg minus og jeg lære intet og du giver ingen viden videre når du ikke kommentere og da det et debat forum , er det vigtigt debatter med kommentar hvorfor ellers er det ikke et debat forum med plus minus stjerner for andre der ikke vil give viden videre især minus vigtigt at give kommentar for der er du ikke enig med indlægget

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:25

kan den har  givet minus ikke give feedback hvorfor minus det er et iværksættere forum hvor vi skal lære af vores fejl, uden kommentar hvorfor lære jeg ikke af mine fejl .

De fleste wordpress sider er okay , da man kan se forskel på dem de fleste har et logo eller nogle billeder på siden lige som min stripper side selvfølgelige kan den være pæner min side

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Morten88:

Wordpress med unikke templates = helt perfekt.

Wordpress med samme designs, igen og igen, med idioter bag roret = kæft noget lort!

Hvordan kan du ene og alene basere din vurdering på designet?

Synes du selv at affiliate marketing bidrager med noget positivt til Googles søgeresultater? Det er i rigtig mange tilfælde bare spam i søgeresultaterne, da meget få sider reelt giver nogen nyttige info til de besøgende!

Og ovenstående gælder sikkert os dine sider, hvor du efter eget udsagn, har kælet for designet. Men nu er design jo ik en nyttig info...

Det sjoveste er, at du har travlt med at nedgøre dine konkurrenter, men du ik vil vise os andre, hvordan en mesterlig side ser ud ;D

Du burde være glad for, at dine konkurrenter er så dårlige, at du nemt og uden problemer virkelig kan skille dig ud fra mængden...

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:03

Det virker som om at du er træt af andre, som vil have en billig og simpel side, bruger WordPress fordi du har en anden intention med WordPress. Personligt er jeg igang med at lave en hjemmeside i WordPress til nogle venner, som har et band. De har absolut ingen forstand på computer, og jeg har en interesse uden lige, så jeg ville gerne gøre det. Jeg gør det fordi jeg syntes det er sjovt, fordi det er gratis og fordi jeg kan. Jeg er sikkert en af dem du raser over i dit indlæg, men så byg dog din side op selv i dreamweaver eller hvad du kan finde. WordPress bruges primært af folk uden de store kompetencer indenfor php osv. og så er spørgsmålet om du vil hoppe med på den vogn? Måske kan du få det til at se godt ud, og hvad så? Du bruger stadig WordPress ligesom alle de "newbies" derude, og du vil ikke engang vise os dine "fine" sider. 

WordPress er jo bygget op omkring at det skal være let og billigt. Du burde hoppe på en anden vogn, hvis du ikke kan klare det :)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Linde:

Det var da et dejligt negativt indlæg. 

Se evt. min flotte wordpress hjemmeside 
men det er selvfølgelig heller ikke en affiliate side. 

Må vi se din hjemmeside? 

nyyyyyyyyyyyyydeligt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Morten88:

Wordpress med unikke templates = helt perfekt.

Wordpress med samme designs, igen og igen, med idioter bag roret = kæft noget lort!

Hvordan kan du ene og alene basere din vurdering på designet?

Synes du selv at affiliate marketing bidrager med noget positivt til Googles søgeresultater? Det er i rigtig mange tilfælde bare spam i søgeresultaterne, da meget få sider reelt giver nogen nyttige info til de besøgende!

Og ovenstående gælder sikkert os dine sider, hvor du efter eget udsagn, har kælet for designet. Men nu er design jo ik en nyttig info...

Det sjoveste er, at du har travlt med at nedgøre dine konkurrenter, men du ik vil vise os andre, hvordan en mesterlig side ser ud ;D

Du burde være glad for, at dine konkurrenter er så dårlige, at du nemt og uden problemer virkelig kan skille dig ud fra mængden...

Hvis du læste mit indlæg så burde du få det indtryk at jeg ikke blot vurdere ud fra designet - det er meget  muligt at det ser sådan ud i den opstilling, men det er så min fejl, og ikke meningen.

Ja jeg kan godt se det sjove i at jeg nedgøre mine konkurrenter, og ikke vil vise mine sider - jeg sidder her og faktisk griner, fordi det er så sjovt. Nej. Men hvis du gad og tage dig tid til at læse hvad jeg skrev,  og ikke kun dele af det, så ville du indse at jeg rent faktisk har brug for de penge jeg tjener, jeg er under uddannelse, og min indkomst har gjort at jeg ikke har mulighed for at få SU - så derfor er det alfa omega at jeg ikke mister nogen som helst form for indtjening, så hvorfor tage chancen.

Når jeg går Amino-trådene igennem, så ser jeg ofte at der er sider i folks signatur, og min egen tanke er ligeledes ofte: Damn, go' idé, den må jeg lige huske. Min mening er så at hvis man poster dele af sin virksomhed på et iværksætterforum - så får man flere konkurrenter, og det kan godt være at du synes det er sjovt at konkurrere med så mange folk som muligt, men det synes jeg ikke.

Mine konkurrenter er ikke dårlige. Men jeg har trods alt arbejdet med hjemmesider og SEO i 6 år, man lære vel hvad der virker og ikke gør - det er muligt du har samme "erfaring" - men ud fra dit indlæg virker det mere som om du er pigefornærmet - tag det som du vil.

Selvfølgelig giver designs ikke info Sherlock, men det har jeg heller aldrig sagt eller påstået. Jeg er bare træt af at se det samme template på forskellige sider hver evig eneste dag - ikke nok med det - så er det også lorteindhold man får smidt i ansigtet, på mange af siderne - det dur bare ikke.

Jeg har aldrig kaldt mig selv mesterlig eller kongen af hjemmesider, men hvorfor tage det så personligt - er der noget om det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Claus von Arenstorff:

Det virker som om at du er træt af andre, som vil have en billig og simpel side, bruger WordPress fordi du har en anden intention med WordPress. Personligt er jeg igang med at lave en hjemmeside i WordPress til nogle venner, som har et band. De har absolut ingen forstand på computer, og jeg har en interesse uden lige, så jeg ville gerne gøre det. Jeg gør det fordi jeg syntes det er sjovt, fordi det er gratis og fordi jeg kan. Jeg er sikkert en af dem du raser over i dit indlæg, men så byg dog din side op selv i dreamweaver eller hvad du kan finde. WordPress bruges primært af folk uden de store kompetencer indenfor php osv. og så er spørgsmålet om du vil hoppe med på den vogn? Måske kan du få det til at se godt ud, og hvad så? Du bruger stadig WordPress ligesom alle de "newbies" derude, og du vil ikke engang vise os dine "fine" sider. 

WordPress er jo bygget op omkring at det skal være let og billigt. Du burde hoppe på en anden vogn, hvis du ikke kan klare det :)

Sikke et tåbeligt indlæg. Er det tømmermændene der taler?

Jeg bruger ikke Wordpress, men det er klart du tror det når du formentlig kun læser halvdelen af det jeg skriver.

Jeg gider ikke engang svare dig på det med hvorfor jeg ikke gider vise dig min sider, det står i tråden, og jeg bliver træt af at gentage mig selv.

Dit indlæg er uden mening.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:13

Morten88:

Claus von Arenstorff:

Sikke et tåbeligt indlæg. Er det tømmermændene der taler?

Jeg bruger ikke Wordpress, men det er klart du tror det når du formentlig kun læser halvdelen af det jeg skriver.

Jeg gider ikke engang svare dig på det med hvorfor jeg ikke gider vise dig min sider, det står i tråden, og jeg bliver træt af at gentage mig selv.

Dit indlæg er uden mening.

Nej, jeg følte mig bare personligt ramt, og uden grund. Jeg læste det som at du er træt af folk der bare laver gratis sider i WordPress, som bare ligner noget rent ud sagt lort, og stjæler din opmærksomhed. Jeg laver lige nøjagtigt en gratis side i WordPress, fordi det er gratis! Jeg har ingen erfaring eller specielle kompetencer indenfor det fag, så det er klart at det ikke bliver noget mesterværk.

Undskyld hvis du følte dig ramt af mit indlæg, var ikke meningen at skabe nogen hadsk stemningen, ville bare fortælle dig at jeg laver "lort" i WordPress fordi det netop ER WordPress.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 2 ud af 9 (87 indlæg)