Wordpress med unikke templates = helt perfekt.
Wordpress med samme designs, igen og igen, med idioter bag roret = kæft noget lort!
Hvordan kan du ene og alene basere din vurdering på designet?
Synes du selv at affiliate marketing bidrager med noget positivt til Googles søgeresultater? Det er i rigtig mange tilfælde bare spam i søgeresultaterne, da meget få sider reelt giver nogen nyttige info til de besøgende!
Og ovenstående gælder sikkert os dine sider, hvor du efter eget udsagn, har kælet for designet. Men nu er design jo ik en nyttig info...
Det sjoveste er, at du har travlt med at nedgøre dine konkurrenter, men du ik vil vise os andre, hvordan en mesterlig side ser ud ;D
Du burde være glad for, at dine konkurrenter er så dårlige, at du nemt og uden problemer virkelig kan skille dig ud fra mængden...
Hvis du læste mit indlæg så burde du få det indtryk at jeg ikke blot vurdere ud fra designet - det er meget muligt at det ser sådan ud i den opstilling, men det er så min fejl, og ikke meningen.
Ja jeg kan godt se det sjove i at jeg nedgøre mine konkurrenter, og ikke vil vise mine sider - jeg sidder her og faktisk griner, fordi det er så sjovt. Nej. Men hvis du gad og tage dig tid til at læse hvad jeg skrev, og ikke kun dele af det, så ville du indse at jeg rent faktisk har brug for de penge jeg tjener, jeg er under uddannelse, og min indkomst har gjort at jeg ikke har mulighed for at få SU - så derfor er det alfa omega at jeg ikke mister nogen som helst form for indtjening, så hvorfor tage chancen.
Når jeg går Amino-trådene igennem, så ser jeg ofte at der er sider i folks signatur, og min egen tanke er ligeledes ofte: Damn, go' idé, den må jeg lige huske. Min mening er så at hvis man poster dele af sin virksomhed på et iværksætterforum - så får man flere konkurrenter, og det kan godt være at du synes det er sjovt at konkurrere med så mange folk som muligt, men det synes jeg ikke.
Mine konkurrenter er ikke dårlige. Men jeg har trods alt arbejdet med hjemmesider og SEO i 6 år, man lære vel hvad der virker og ikke gør - det er muligt du har samme "erfaring" - men ud fra dit indlæg virker det mere som om du er pigefornærmet - tag det som du vil.
Selvfølgelig giver designs ikke info Sherlock, men det har jeg heller aldrig sagt eller påstået. Jeg er bare træt af at se det samme template på forskellige sider hver evig eneste dag - ikke nok med det - så er det også lorteindhold man får smidt i ansigtet, på mange af siderne - det dur bare ikke.
Jeg har aldrig kaldt mig selv mesterlig eller kongen af hjemmesider, men hvorfor tage det så personligt - er der noget om det?