|
Networkere søges til nyt MLM selskab indenfor modebranchen.
En kold øl kommer jo altid i rette tid........... smiler.... Der er dog lige en væsentlig ting der mangler, nemlig dokumetation for at jeres påstande holder vand. Det er skisme da nemt nok at skrive at sådan er det bare, men det holder jo ikke en meter i byretten. I mangler begge at kunne komme med navne på personer som kan dokumentere at de er hoppet fra LR og til et andet selskab mens de var på toppen. I kan jo bare skrive på min mail: lr-boye@nrdc.dk hvis i ikke vil nævne navne i dette forum. Hvis I er sikre i jeres påstande skulle det jo ikke være noget problem, vel...? smiler....... Hygge Boye |
Hov.. hov... gik argumentationen ikke på at man har kendskab til personer der siger farvel til "god indtægt" i et selskab, for at starte nyt eventyr i andet? Mener ikke det var LR specifikt - omend jeg har ihvertfald et eller to eksempler fra netop LR - men ellers ligger mit kendskab på en "lang" række andre networkere fra flere forskellige selskaber. Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
Om det kan have nogen interesse for dig ved jeg selvfølgelig ikke, jeg vil dog alligevel anbefale dig at kigge på min hjemmeside www.lr-boye.dk hvor jeg beskriver hvorledes vi arbejder med MLM. LR er et 100% seriøst og gennemprøvet koncept som er super nemt at arbejde med. Grunden til dette er at de har kanon gode produkter, kontrakter med store stjerner som Schumacher, Anastacia, Carmen Electra og Christina Aguilere m fl. Det er gratis at blive medlem, minimumsbestilling når folk bestiller er 250 Kr pr. gang. Det betyder også at det vi tjener penge på hos LR er produktomsætning og ikke startindskud, da et sådan ikke findes hos os. I stedet for at vi sælger produkterne kører vi bare ren markedsføring hvor vi anbefaler folk selv at blive medlem og så bestille varerne hjem selv til medlemspris. Sidste år solgte vi for 864 Kr, men vi har en omsætning på 150.000 - 200.000 om måneden i vores medlemsstruktur hvilket genererer en bonus på 15.000 - 20.000 til os. Ved som sagt ikke om det har din interesse, vil bare anbefale dig at kigge nærmere på det. Du kan jo lige så godt holde dig til noget du ved med sikerhed holder vand og virker. Med venlig hilsen Brian Boye 20688929 |
Tak for tilbuddet men har før kigget lidt på LR og det har ikke den store interesse. Desværre. |
Hvis Du vil arbejde med DubLi Network, eller høre mere om konceptet er Du selvfølgelig velkommen til at smide mig en mail eller PB. |
lad os høre lidt om hvordan det går med Dubli - har du en shop på portalen - og i så fald, hvad hedder den ? |
Tina Jonasen
Da det hed trading values kom der en og fortalte mig om det, og så vidt jeg kunne se der, så var det kun bytte penge, og der var intet produkt, så det var jo næsten ren pyramidespil. Andre gode forslag??? :-D |
Det der sælges i DubliNetwork er Shops i en international handelsportal - det må sgu da siges at være en vare der er til at tage og føle på ! Har Du set hvor mange shops der er nu - og hvor mange varer der handles ?? Jeg kan garantere dig at det er en egentlig "Brick & Mortar"-business, og ikke noget "penge-bytteri" !! Dubli har efterhånden afdelinger i hele verden, og er bla. ved at være meget store i Tyskland - som en god konkurrent til f.eks. EBAY ! Og ja, det er korrekt at jeg har økonomisk interesse i Dubli - og det har jeg kun af den simple grund, at det er en god sund virksomhed der gir mig et økonomisk overskud - derfor kan jeg anbefale det ! Ikke for økonomisk vinding - jeg har jo ikke bedt nogen tegne op under mig (endnu ;-) |
Tina Jonasen