Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networkere søges til nyt MLM selskab indenfor modebranchen.

Side 2 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har du sikkert ret i, men det er så hvad jeg har fået fortalt, og det har intet at gøre
med om john er skyldig.
Dette er en forretningsmulighed som alle de andre, og hvis du ikke er interesseret,
jamen fint med mig.
men vi ved jo alle også at medierne er til for at ødelægge folk. Det er jo det de er
bedst til.

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:55
Hej Perpost.

Jeg ser desværre en stigende tendens til at folk der vil i gang med at
hverve folk til deres MLM-virksomhed benytter sig af 
succes-historier der baserer sig på en lemfældig omgang  med
sandheden. 

Hvis det forholdte sig sådan at stifteren af Trendworld virkelig var en
af de hurtigste inden for LR ville han aldrig være gået i gang med ACN
bagefter,da det ville afskære ham fra hans  bonus som jo ville
være betragtelig  hvis han er så dygtig og hurtig som du beskriver.

Enhver dygtig (rigtig succesfuld)  MLM-er  ved at man ikke
kan spille på flere heste, så hvis han havde haft succes med LR ville
han ikke være hoppet videre til noget andet.

Hvis man vil arbejde med MLM er det bedste råd jeg kan give, at
undersøge firmaets firmaets økonomiske soliditet, og hvor mange år de
har været på markedet. Det vil meget tydeligt vise om deres produkter
og koncept holder vand eller ej.

Det er jo tankevækkende at firmaet Trendzetter gik konkurs ultimo
november 2006 og at Trendworld starter  op 2 måneder senere.

Jeg ved ikke nok til at kunne udtale om Trendworlds koncept holder vand
eller ej, men vil anbefale at man undersøger firmaets finansielle
baggrund, afsætningsmuligheder samt koncept.

Med Venlig Hilsen

Brian Boye

Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:11
Det er ganske rigtigt, at John var en af de hurtigst voksende inden for ACN... indtil han blev smidt ud! Så hvis dette selskab bygger på hans egne rekrutteringsmetoder, så skal der da nok ske ting og sager!
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:23
Nu ved jeg at trendworld ikke har en skid med trendzetters at gøre overhovedet.
Det er to vidt forskellige firmaer. Trendzetters hedder nu bay connection eller noget i den retning.
Jeg har hørt den historie med at john blev smidt ud af ACN, hvilket heller ikke passer.
Det er jo nemt at forsøge på at ødelægge folk. Men jeg ved at konceptet Trendworld holder,
og at det er 100% selvfinanserende. Så I kan sige hvad I vil, men jeg ved at det virker.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:15
Dato: 02-03-2007 19:55:20 Forfatter: LR-Team Boye Hej Perpost.

Hvis det forholdte sig sådan at stifteren af Trendworld virkelig var en af de hurtigste inden for LR ville han aldrig være gået i gang med ACN bagefter,da det ville afskære ham fra hans  bonus som jo ville være betragtelig  hvis han er så dygtig og hurtig som du beskriver.

Enhver dygtig (rigtig succesfuld)  MLM-er  ved at man ikke kan spille på flere heste, så hvis han havde haft succes med LR ville han ikke være hoppet videre til noget andet.

Brian Boye

Det er ikke helt korrekt - selvom man har succes, i denne kontekst stor succes, i LR er det ikke ensbetydende med at man ikke vælger andre heste - eller andre koncepter at investere sin tid og energi i.

Hele tiden vælger store ledere, succesfulde distributører at fokusere deres krafter mod nye eventyr.

Så succes i LR er ikke ensbetydende med at man ikke tager et valg og finder andre selskaber at arbejde 100% med - især ikke i forhold til LR, da det er blandt de absolut ældste og mest kedelig selskaber i Danmark; ergo kunne jeg godt forestille mig at man med tiden synes det kunne være interessant med noget nyt under solen ;-)

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 1. Nov 05
Skrevet kl. 22:18
Hej Lasse.

Du kan for så vidt have ret i det du skriver hvis altså den person du
beskriver går så meget op i udfordringerne at han/hun smider en god
månedsløn væk for at prøve noget nyt. Hvis du er "stor" inden for LR
har du mindst 4 X 21%-linier og ligger dermed på en indkomst på den
rigtige side af 40.000 DKR i måneden.

Det er så her du vil fortælle mig at der er folk der bare smider denne forretning væk for at prøve noget nyt?

De mennesker der påstår at de har haft succes  med LR men vil
prøve noget andet med flere udfordringer i, vil jeg meget gerne møde.
Hvis de virkelig har haft succes må de jo være i stand til at
dokumentere dette med en bonusafregning der viser mindst 25.000 DKR.

Det er der du finder forskellen på  dem der  påstår noget og dem der har gjort det.

Dem der lever på en løgn siger at de ikke må  fortælle hvor meget
de tjener, og dem der virkelig har gjort det, følger
forbrugerombudsmandens vejledning og dokumenterer hvilken indkomst de
har.

Jeg er den skeptiske type og tror på faktuel dokumentation og ikke en
dyt andet. Hvis folk ikke kan dokumentere deres påstande er de efter
min bedste overbevisning fulde af løgn.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:35

Dato: 09-03-2007 22:17:38 Forfatter: LR-Team Boye Hej Lasse.
Du kan for så vidt have ret i det du skriver hvis altså den person du beskriver går så meget op i udfordringerne at han/hun smider en god månedsløn væk for at prøve noget nyt. Hvis du er 'stor' inden for LR har du mindst 4 X 21%-linier og ligger dermed på en indkomst på den rigtige side af 40.000 DKR i måneden.
Det er så her du vil fortælle mig at der er folk der bare smider denne forretning væk for at prøve noget nyt?

Ja, det er lige netop det jeg fortæller - og lad mig forklare hvori min begrundelse ligger.

Der er stor forskel på selskabers bonusplaner - og dermed hvor meget der bliver betalt tilbage til netværket; de indtjenende distributører for hver omsat krone - faktisk kan der være helt op til 20% forskel.

Hvis du er en dygtig networker - har forstand på at bygge forretning - og har gjort det før - og tænker langsigtet - vil du måske se en større indtjening for hver omsat krone i et andet selskab, baseret på en anden bonusplan - nu vil jeg ikke - og kan ikke lige i skrivende stund specifikt give dig regne eksempel (og vil helt sikkert også få ballade for det) - men det kan i princippet og i virkeligheden betyde at den totale strukturelle omsætning der i dit eksempel; LR giver dig 40k om måneden måske vil give dig 50 eller 60k i et andet selskab.

At opbygge et netværk handler jo blot om en bestemt indsats over en bestemt tid - så derfor vurdere "store networkere" anderledes end den der stiller sig tilfreds med ekstra indtægt ved siden af job.

Så hvis jeg var i et middelmådig selskab med me-too produkter og fik x k for det - men i et nyt selskab, måske over middel-selskab med unikke produkter (eller bare de samme me-too produkter) kan få en halv gang mere for den samme indsats, den samme "månedlige indsats for at opretholde" min indtægt, så vil det være motiv nok for at sige farvel til "sølle" 40K.

Forstår du hvad jeg mener?

Svarer jo til at en afdelingsleder i Netto får eks. 25k - men for nøjagtig det samme arbejde kan score 10 eller 15k mere i Superbrugsen (og jo i bund og grund derfor der sker en trafik eller jobskifte i det konventionelle jobmarked).

MVH

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 1. Nov 05
Skrevet kl. 13:16
Set ud fra din forklaring kan jeg godt forstå din argumentation.

Som jeg ser det kan du bare ikke sammenligne de to arbejdsformer på den måde som du gør.

Når du opbygger en MLM-struktur laver du et stykke arbejde som du får
løn for resten af livet, det er derfor det bliver kaldt
residual-indkomst. Hvis du har opbygget en stor struktur som du får en
god omsætningsbonus af i ét selskab, så er du da et fjols hvis du
smider det hele for at starte forfra i et nyt selskab.

Det svarer til at du  igennem dit almindelige arbejde i 20 år har
indbetalt til en pensionsordning sådan at du  kan få  eks.
18.000  om måneden i pension. Nu finder du så ud af at hvis du
skifter til en anden arbejdsplads så kan du få en bedre pensionsordning
således at du i stedet for 18.000 om måneden kan få 25.000 om måneden.
Det kræver bare lige at du vinker farvel til hele den pension du har
optjent i det første firma og dermed starter forfra.

Jeg skal da ikke afvise at du kan finde en peson eller to der har så
meget energi at de smider flere års arbejde væk for at starte forfra
således som du påstår. Derfor er jeg da også villig til at give en
kasse kolde øl i dusør for at møde en.

Find en person der har tjent over 25.000 om måneden med MLM og er
skiftet til et andet selskab  fordi det andet var mere
tiltrækkende. Vedkommende skal kunne dokumentere sin indkomst og
at  vedkommende ikke er skiftet  pga. at det gik dårligt i
forretningen men  simpelt hen fordi  et andet selskab 
havde en bedre marketingsplan.

Der er en kasse øl på højkant........

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:19
Dato: 12-03-2007 13:15:46 Forfatter: LR-Team Boye Set ud fra din forklaring kan jeg godt forstå din argumentation.
Som jeg ser det kan du bare ikke sammenligne de to arbejdsformer på den måde som du gør.
Når du opbygger en MLM-struktur laver du et stykke arbejde som du får løn for resten af livet, det er derfor det bliver kaldt residual-indkomst. Hvis du har opbygget en stor struktur som du får en god omsætningsbonus af i ét selskab, så er du da et fjols hvis du smider det hele for at starte forfra i et nyt selskab.

Derfor er jeg da også villig til at give en kasse kolde øl i dusør for at møde en.
Find en person der har tjent over 25.000 om måneden med MLM og er skiftet til et andet selskab  fordi det andet var mere tiltrækkende. Vedkommende skal kunne dokumentere sin indkomst og at  vedkommende ikke er skiftet  pga. at det gik dårligt i forretningen men  simpelt hen fordi  et andet selskab havde en bedre marketingsplan.
Der er en kasse øl på højkant........

Korrekt, ikke helt den sammenligning man kan føre - og da slet ikke når du blander pensionsordning ind i billedet.

Og jo - den kasse øl kan du godt sende vejen forbi mig - hvis du, som jeg, er connectet på tværs af mange selskaber og lande, så ser du eksempler på det konstant - men der er det ikke håndører som du taler om - 25k klassen - men snarere 100k, 200k klassen osv.

Dog er det ikke så almindeligt i Danmark - men kan remse flere navne op - især kendte navne. Men ikke i dette forum af konkurrencehensyn, idet nogen af dem ikke "officielt" har forladt deres oprindelige selskaber, omend de er up and running i et andet/andre.

Iøvrigt en tåbelig regel mange Network Marketing selskaber har omkring de klausuler der gør, at man ikke må flytte til andre selskaber og samtidig beholde den indtægt man har bygget op. Af samme årsag vælger nogen af overdrage forretningen til ægtefælle, bror, osv.

Det er fuldstændigt misforstået når nogen tror at man bare uden videre kan flytte sit eksisterende netværk til andet selskab - det er praktisk talt umuligt, ISÆR når vi taler om eksisterende netværk i et "godt" selskab - af samme grund synes jeg klausulerne er bogus.

PS!

Deler gerne et par af øllene med dig - det løfter jo gerne stemningen ;-)

Lasse

Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:58
Jeg ved da at der er flere inden for LR som er skiftet som var orgaleder eller højere. De er både skiftet til ACN, QBIC7 og FX club. Men som Lasse skriver så er det ikke noget man snakker højt om fordi man ikke må være i flere selskaber på samme tid, så jeg nævner heller ikke navne

Så jeg vil da gerne dele den kasse øl med jer

Side 2 ud af 8 (77 indlæg)