Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networkere søges til nyt MLM selskab indenfor modebranchen.

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-05-2007 18:13:43 Forfatter: TINA JONASEN
Jeg kan garantere dig at det er en egentlig 'Brick & Mortar'-business, og ikke noget 'penge-bytteri' !!

Tanken om penge-bytteri kan sagtens opstå når man gennemgår bonussystemet i Dubli - og det faktum at det produkt man betaler for ikke er en fysisk vare, men en virtuel en af slagsen, nemlig en online shop (både helt præcis shop, i funktionalitet m.m. - men også "retten" til at drive en Dubli forretning).

Samtidig må jeg erkende mig betænkelig ved det faktum at "uplines" af højere rang end dig selv får en langt højere bonus for det arbejde DU laver: Hvis du bruger tid og energi på at involvere en ny forretningspartner, som køber en shop og samtidig ønsker at blive Dubli repræsentant, så vil DIN sponsor og visse uplines få LANGT højere udbytte af det samarbejde upfront end du vil få (såfremt du er ny/eller har "lavere rang" end din sponsor/upline).

Det faktum kan jeg altså ikke undlade at kommentere - det strider i høj grad mod både min principper, men også helt basale ting som er - ja, jeg vil kalde det uretfærdigt; det giver ingen mening at du involvere en ny forretningspartner, men får langt MINDRE ind i ren bonus end din upline.

Det betyder helt konkret at de der forud for officiel launch eller af andre "vennetjeneste" omveje har en position der har opnået en vis status vil tjene forholdsvis meget mere på downlines direkte arbejde, end downlinen selv....! Doh! Eyeopener, eh?!

Det bør være sådan at UANSET hvilken rang du har eller andre har, så ville alle have det samme udbytte for at involvere en ny forretingspartner/skabe ny omsætning til selskabet - det skaber en uligevægt, som gør at mange vil fristes til bare hurtigst muligt at "presse" en position op for at få et større udbytte når sine egne partnere involvere nye partnere.

Ingen har før bemærket det kritisable punkt i Dublis bonusplan - og kan derfor ikke undgå at nævne det ifm. antydningen af "pengebytteri".

Det er helt ok - og ingen "ko på isen" - at det koster x antal tusinde kroner at starte en Dubli forretning - og forhåbentlig broderparten ryger tilbage i form af bonus til uplinestrukturen, men det fuldstændig basalt og principielt forkert at uplines tjener MERE på nye partnere i forretningen, end den/de der bringer vedkommende ind i forretningen. Af samme grund har jeg en stærk formodning om at Dubli på et tidspunkt til rende ind i den sædvanlige debate hvor ord som "spil" kobles sammen med en meget kendt trekantet bygningsform....!

En ændring af det punkt i bonusplanen, således at sponsor belønnes direkte OG højere end uplines, vil i stedet give "blod på tanden", forstået på den måde at ved involvering af direkte partnere vil finansiere sin egen investering væsentlig hurtigere.

Kæmp for den ændring eller Dubli vil se en stagnation - og i værste fald beskyldninger i retning af min formodninger.

Sorry, Tina - but its crutial!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:48
Dato: 06-05-2007 16:55:09 Forfatter: TINA JONASEN Hej Dimitri,

lad os høre lidt om hvordan det går med Dubli - har du en shop på portalen - og i så fald, hvad hedder den ?

Hej Tina,

Jeg har to shops:
http://www.musje.dk/
samt
http://www.dimitrihardorff.dk/

De er stadig under opbygning, så de er ikke kommet op på portalen endnu :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 12. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:28
"Enhver dygtig (rigtig succesfuld)  MLM-er  ved at man ikke
kan spille på flere heste, så hvis han havde haft succes med LR ville
han ikke være hoppet videre til noget andet."

Her vil jeg si meg 100% enig med Lasse.

Store ledere flytter på seg og det er FAKTA. Noen av de "gamle" selskap er ikke lenger så attraktive som de engang var og det dukker opp nye selskaper der vil gå "all the way". Ledere ser da muligheten til åvære med at bygge opp noe der vil bli stort, og ofte med en bedre kompensasjonsplan enn de "gamle". Nye trendy og innovative produkter gjør ofte også at omsetningen vokser mye raksere i et nytt selskap. Samtidig som man også ser at sin nuværenede bedrift stagnerer i vekst (selv om inntekten forblir den samme en tid), det på grunn av at noen nye kommer inn og noen gamle slutter. Har en et STORT nettverk så skal der næmest uten unntak være VEKST hver måned.

Ta til eksempel Randy Schroeder der nu arbeider med AGEL. I sitt tidligere nettverk tjente han 17 millioner dollar, han solgte så sin posisjon til en investor for 7 millioner dollars selv om han året innen tjente neste 3 millioner dollars. Grunnlaget for de 17 millioner dollar gjorde han de første 3 år, med andre ord så ville han tjent kassen selv om han arbeidet lite eller ingenting de sise 7 år. Men han valgte å selge seg ut og starte på ny. Han gikk så med i AGEL og sin første paycheck var på 83.000 dollar da han sponsorede nærmere 200 mennesker med det samme. I dag (under 2 år senere) er han tripple Diamond og tjener godt over 100.000 dollar om måneden. (han har 8% matching bonus på meg, men det er desverre ikke det han tjener mest på)  (ennu)

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:24
Jeg må lige præciserer nogle ting angående den anklage der var på John Troelsgaard....

Jeg har talt med John selv omkring dette emne fra December og han har forklaret følgende….

Det er rigtigt at der har været denne trussel fra de store mærker om at hive ham i Sø & Handelsretten, På Grund af formodet mistanke om salg af store mængder kopivarer. Men den gang var det under hans andet firma som ikke hed Trendworld.

Grunden til der blev indgået et forlig, var at hans erhvervs rådgiver og advokat rådede ham til at gøre det. De mente en kamp mod giganterne og medierne ville tage lang tid og koste mange penge og arbejdstimer, og højst sandsynlig ville der blive brugt beskidte knep for at få John ned med nakken. Så for at komme videre og ikke spilde tid med de anklager, så valgte de at indgå et forlig.

De beslagtlagte produkter destrueres, her er der tale om tøj rester, som de hentede fra Kibæk adressen og ikke alt tøj. Og om de blev destrueret er uvist, det fortæller historien ikke noget om. 

Så på nuværende tidspunkt kan vi konstatere følgende ud fra denne artikel og john udtalelse.

Punkt 1 - Der blev indgået et forlig og betalt et beløb for at stoppe chikaneriet fra de store modehuse. PÅ EN FORMODET MISTANKE eller som teksten skriver tilsyneladende. Så det er ikke engang helt 100% bevist at det var kopivare.

Punkt 2 - John insisterer stadig på at tøjet er parallel importeret og ikke kopivare, det gjorde han også dengang. Men et interview blev aldrig tilbudt af medierne ????? Så John kunne forsvare    sine standpunkter (mærkeligt).

Punkt 3 - Men for at komme videre med sit

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:28
Det er sjovt som sandhederne kommer frem pga min post til at starte med

Jeg valgt jo også selv at stoppe af flere årsager end bare lige pga tøjet....
Det er ikke fordi at jeg vil sidde her og svine John til, men som der blev sagt i sidste post,
pas på med hvad I indleder jer i. Han kan mange ting og jeg har lært en del af ham,
men det er ikke det værd.
Det er ikke meget ved at starte en forretning der kun bygger på omsætning af opstarter,
for der er ingen omsætning i trendworld ellers. Det er en forretning der ikke holder ret
længe hvis I spørger mig.

Jeg valgt at springe på Ganoexcel, så hvis der er nogen af jer der leder efter noget helt nyt
så er det absolut værd at se på. Man kan arbejde i hele verden. Der er ingen begrænsninger,
og det er nogle fantastiske varer de har. Jeg har endnu ikke mødt en der ikke kunne lide
produkterne. 
Det er og bliver stort, og hvis man vil være med fra starten, så er det nu.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 17:00
Til Laak.

Måske skulle du kigge på hvad der går galt i din forretning inden du skyder på konceptet.

Og det med at få tilbudt speed, skal der vist lidt mere beviser for end en udtalelse. Måske er du bare sur fordi din forretning ikke kører endnu.

Pas på med at smide med sten, når man selv bor i et glashus.

Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:04
Perpost,

Jeg tror, at du har en meget vigtig pointe i, at Trendworld kun bygger på omsætning af opstartere. Det er selvfølgelig ikke 100% korrekt, men af hvad jeg har erfaret/kan fornemme, kommer vi meget tæt på.

Jeg har kigget lidt på Ganoexcel, det ser spændende ud, og det kan godt være, at jeg også vil være med en dag, men nu skal jeg lige komme mig over den dårlige oplevelse i Trendworld - og ikke mindst John Troelsgaard.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:01
Jeg kan kun sige, at jeg er utrolig glad for at jeg skiftede. Godt nok har jeg brugt 7 måneder
på Trendworld, men som sagt tidligere, så lærte jeg en del af det, og ved nu hvad jeg skal holde
øje med fremad.

Når du har slikket dine sår, kan du jo kontakte mig for mere info

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:20
Jeg har slettet en række indlæg i denne debat da de helt klart krænkede en person på groveste vis.
Om det er sandt er irrelevant, den diskussion kan i tage et andet sted!

Dbh Martin
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 21:31
Jeg er helt enig med Martin.....Man skal ikke slynge med beskyldninger uden at have håndfaste beviser for det.
Side 4 ud af 8 (77 indlæg)