Du bliver simpelthen nødt til at forklare mig, hvorfor jeg vinder ved at SEO-optimere ordet MLM, når jeg i lige så høj grad beskæftiger mig med B2B, B2C, Detail, Franchise, Network Marketing, Online salg og Direkte salg. Med andre ord - hvis en person går hjem og søger på MLM, efter at jeg har givet en forretningspræsentation, så har jeg fejlet i en sådan grad, at det nok ville være smartere bare at droppe min forretning - i stedet for at bruge tid på SEO.
|
Allan I:Mikael christiansen:Nu må i altså igang med den søgeord optimering på google så der kommer færre tråd med mudderkástning omkring MLM , godt nok tit jeg ser det , vis i søger ´på google mlm dukker der ekstrem meget dårligt op vis søger f.eks. ´vvs kommer der meste gode ting op , derved beskyt lidt mere jeres branchen end i gør lige nu jeg ville så gerne se færre tråde der ender sådan her
brand værdien på google mv er ´simpelthen afgørende for i slår igennem i danmark for alvor´, er som helhed branchen i skal kæmpe for
Du bliver simpelthen nødt til at forklare mig, hvorfor jeg vinder ved at SEO-optimere ordet MLM, når jeg i lige så høj grad beskæftiger mig med B2B, B2C, Detail, Franchise, Network Marketing, Online salg og Direkte salg.
Med andre ord - hvis en person går hjem og søger på MLM, efter at jeg har givet en forretningspræsentation, så har jeg fejlet i en sådan grad, at det nok ville være smartere bare at droppe min forretning - i stedet for at bruge tid på SEO.
Fordi andre siger dit produkt er MLM og b2 og b3, Franchise, Network bruges ikke i af alm. menneske så alle ny der vil ind i MLM bruger de normale ord for jeres branches.
meget få kender disse ord b1 og b2 b3, Franchise, Network mv. eller hvad de heder , det er mest dem der i branchen der kender disse ord som du nævner og de er ikke ny i branchen
jeg kan godt se på en måde lettere at overbevisé folk der er i branchen til at komme over til dig´du skal ikke overbevisé dem om dit Franchise, Network for de kender ordret og ved hvad det betyder , men en der ikke ved hvad det´ord betyder søger ikke dette ord vis vil ind i jeres branchen eller vide mere om jeres koncept
men vis ønsker at blive rigtige store skal der køres en brand kampagne for hele branches hoved ord som folk der ikke er i branchen kender jer på MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)´
Bare rolig jeg snakker om ny kunder altså dem der ikke kender disse ord du nævner og det kræver de kender dig før de kontakter dig og god brand kampagne får du overbevidst flere til at komme til møder