Jeg laver sjov Michael - og jeg mangler på ingen måde positiv energi - jeg har så meget, at jeg kan dele ud af det. ;-) Jeg orker bare ikke at tale mere MLM-SEO med dig - fordi du nægter at lytte til hvad både vi, her på Amino, og samtlige eksperter i branchen siger. Det er fint nok, hvis du mener, at du er klogere end de store finansguruer - men så synes jeg i det mindste du burde sætte dig lidt ind i den branche som du forsøger at spille klog på, for ellers er det lidt svært at tage dig seriøst.
|
Allan I:Mikael christiansen:
kan ikke klare alle problemer med SEO men det videre fomidler en viden selvfølgelige kan alle verdens problemer íkke klares med SEO , mén vis gør det godt , kommer i langt og derved langt lettere som f.eks. tyskland der har søgeord optimeret deres brand lidt bedre
forstår hvorfor íkke søgeord på ord som atomkraft og finanskrise det har da ikke noget men jeres branchen at gøre , eller prøver dú enten lave sjov at søgeord optimering overhovedet ikke kan hjælpe jer , derved tror du mangler lidt positive energi til át ligge fokus mód kun jeres produkt end at begynde at snakke om finans krise
Jeg laver sjov Michael - og jeg mangler på ingen måde positiv energi - jeg har så meget, at jeg kan dele ud af det. ;-)
Jeg orker bare ikke at tale mere MLM-SEO med dig - fordi du nægter at lytte til hvad både vi, her på Amino, og samtlige eksperter i branchen siger.
Det er fint nok, hvis du mener, at du er klogere end de store finansguruer - men så synes jeg i det mindste du burde sætte dig lidt ind i den branche som du forsøger at spille klog på, for ellers er det lidt svært at tage dig seriøst.
hvornår har jeg sagt jeg er bedre end de store finans guruer
det eneste jeg siger vis i formidler mere viden rundt omkring , for aldrig har jeg set en branchen der ikke beskytter sit brand ret godt , f.eks. som de gør i tyskland
jeg forklare kun fordele ved søgeord optimere ligesom de gør i udlandet hvad der er fordele ved det , dog kræver det selvfølgelige lidt af en motivation
du brokker dig konstant om bliver sammenlignet med pyramide spil mv. dog kræver det meget energi at formidle det videre
ved godt i ikke er meget for debattere , da jeg ikke var aktive for nogle måneder siden var toppen 50 for den der havde været meste aktive denne månden derved næsten døde debattere tråd der køre frem og tilbage men kan stå dagvis stille, jeg kom dog og fik gang og ved godt ikke er meget for lidt debat frem og tilbage , i synes alle angriber jer og derved gider i kke debattere
hver åben kom igang med debat trådene ligesom resten af amino.dk og det skal ikke kun være mig der motivere jer
vis mener i kan videre formidle en viden til mig , ville jeg blive meget , glad da vi alle kan forbedre os og vis du mener du kan hjælpe , med hvordan jeg kan videre formidle mit produkt bedre som jeg forstår du mener . da du skriver tager jeg gerne mod hjælpe , da vi alle hjælper hinanden ved at køre en debat frem og tilbage hvor der videre formidles hver vores viden