Find du lige den SEO virksomhed der ud over mig ikke har en risiko for Duplicate Content :) selvfølgelig er det lidt mere underligt når det er en så simpel ting som www / non-www. Men igen der findes så mange SEO virksomheder og ikke mindst virksomheder som tilbyder hjemmesider som er SEO venlige, og man kan alligevel lave/generere duplicate content på deres sider. Jeg siger ikke mit system er fejlfrit, jeg siger bare at jeg selv har endnu ikke kunne finde et Duplicate Content hul og det samme har andre SEO eksperter og SEO folk heller ikke kunne. Helt enig, men omvendt kan du skrive det til de første 1000 SEO virksomheder som er opstået på det sidste, og selvfølgelig også en helt del af dem som har været der nogle år :) Til trådstarter, det vil være en god ide at få rettet op på alle de SEO huller i har, uanset om i er SEO eksperter eller bare har lavet en hjemmeside. Det tjener i bedst med, og det samme kan andre også tænke når de får en hjemmeside bygget eller opsat. MVH Kim |
Esbjerg, - hvor er det nu lige det ligger på internettet :)
Det var jo en sjov proritering at ville ligge først på, og det får mig til at spørge om i har gjort det klart hvad det er for nogen kunder i gerne vil henvende jer til?
Desværre har jeg travlt i øjeblikket, ellers havde du fået en gratis side af mig, men nu må du nøjes med lidt råd;
Design er jo en smagssag, - men det er vigtigt at kommunikere et budskab ud. Den stigende graf er så 80´er agtig at den ikke sælger noget. Den er arkiveret til tegneseriebrug.
Det er fuldstændigt uklart hvad i forventer at kunden skal gøre. Det skal fremgå af forsiden.
- Problem
- Løsning
- Køb her hos mig
Det er de elementer du skal have indarbejdet allerede på forsiden i form af både tekst og grafik. Dine billeder er så copy/paste agtige at du hellere bør undvære, og hvis ikke så må du lave en ramme og noget tekst. De svæver altså lidt alene på den ufede måde, for der er intet i teksten der associerer til billederne. ALT skal have et formål INTET skal være for bare at fylde tomrum ud.
Man ska heller ikke planke billeder eller grafik, - det koster 2-15 kr. at få en tilladelse så det er simpelthen for uprofessionelt hvis ikke man sørger for at det er iorden.
Teksten om SEO virker ikke. Jeg siger ikke at i har kopieret, - men det er ikke dine egne ord og fraseringer eller også har i været flere om teksten. Sætningsopbygningerne er forskellige.Det dur heller ikke.
Jeg ville ikke præsentere kunder for den side. Der kan du/i godt bruge et par dage mere på at tænke jeres koncept igennem og besøge de hjemmesider som i forestiller at jeres kunder ejer. Få fornemmelsen af hvordan de kommunikerer til deres kunder.
Håber det kan bruges, selvom det selvfølgelig er hårdt at få at vide når præstationen ikke er til et 12 tal.