Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på SEO-hjemmeside

Side 2 ud af 9 (81 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Og som det allerede er nævnt bør I ikke reklamere med SEO og samtidig have DC content på siden. 

På mig virker det bare enormt useriøst at sige man har været ansat som SEO-ekspert og så have en side der svarer både med og uden WWW og med DC content. Problemet ved den måde du kommunikerer på er at det virker som om det ikke helt passer.

Find du lige den SEO virksomhed der ud over mig ikke har en risiko for Duplicate Content :) selvfølgelig er det lidt mere underligt når det er en så simpel ting som www / non-www. Men igen der findes så mange SEO virksomheder og ikke mindst virksomheder som tilbyder hjemmesider som er SEO venlige, og man kan alligevel lave/generere duplicate content på deres sider. Jeg siger ikke mit system er fejlfrit, jeg siger bare at jeg selv har endnu ikke kunne finde et Duplicate Content hul og det samme har andre SEO eksperter og SEO folk heller ikke kunne.

Thomas Frost:

Jeg skal ikke dømme dig og måske du har været ansat som SEO-ekspert, men det virker mest som om I/du prøver at fremstå som noget du ikke er fremfor bare at sige du er lidt grøn men har rigtigt meget gå-på-mod. 

Helhedsbilledet giver bare ikke et troværdigt indtryk og det er her jeg mener I skal sætte allermest ind. 

Helt enig, men omvendt kan du skrive det til de første 1000 SEO virksomheder som er opstået på det sidste, og selvfølgelig også en helt del af dem som har været der nogle år :)

Til trådstarter, det vil være en god ide at få rettet op på alle de SEO huller i har, uanset om i er SEO eksperter eller bare har lavet en hjemmeside. Det tjener i bedst med, og det samme kan andre også tænke når de får en hjemmeside bygget eller opsat.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 23:57

Esbjerg, - hvor er det nu lige det ligger på internettet :)

Det var jo en sjov proritering at ville ligge først på, og det får mig til at spørge om i har gjort det klart hvad det er for nogen kunder i gerne vil henvende jer til?

Desværre har jeg travlt i øjeblikket, ellers havde du fået en gratis side af mig, men nu må du nøjes med lidt råd; 

Design er jo en smagssag, - men det er vigtigt at kommunikere et budskab ud. Den stigende graf er så 80´er agtig at den ikke sælger noget. Den er arkiveret til tegneseriebrug.

Det er fuldstændigt uklart hvad i forventer at kunden skal gøre. Det skal fremgå af forsiden.

• Problem
  • Løsning
  • Køb her hos mig

Det er de elementer du skal have indarbejdet allerede på forsiden i form af både tekst og grafik. Dine billeder er så copy/paste agtige at du hellere bør undvære, og hvis ikke så må du lave en ramme og noget tekst. De svæver altså lidt alene på den ufede måde, for der er intet i teksten der associerer til billederne. ALT skal have et formål INTET skal være for bare at fylde tomrum ud.

Man ska heller ikke planke billeder eller grafik, - det koster 2-15 kr. at få en tilladelse så det er simpelthen for uprofessionelt hvis ikke man sørger for at det er iorden.

Teksten om SEO virker ikke. Jeg siger ikke at i har kopieret, - men det er ikke dine egne ord og fraseringer eller også har i været flere om teksten. Sætningsopbygningerne er forskellige.Det dur heller ikke. 

Jeg ville ikke præsentere kunder for den side. Der kan du/i godt bruge et par dage mere på at tænke jeres koncept igennem og besøge de hjemmesider som i forestiller at jeres kunder ejer. Få fornemmelsen af hvordan de kommunikerer til deres kunder.

Håber det kan bruges, selvom det selvfølgelig er hårdt at få at vide når præstationen ikke er til et 12 tal. Big Smile 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:14

Jeg syntes siden ser fin ud.

Lidt et problem at den svarer på både med og uden www.

Og så forstår jeg heller ikke hvorfor I så gerne vil findes på ordet "Esbjerg" Har Esbjerg meget brug for SEO? Stick out tongue

Måske et billede af Jer ud for Jeres navne, nu I ønsker ikke at være anonyme.

CVR nr. skal være på siden!

På Jeres forside skriver I; Skriv eller ring for et tilbud. Så sæt Jeres tlf. og kontakt oplysninger ind dernede, så det er nemt at se og klikke på.

Hvorfor skriver I at I kun arbejder med små og mellemstore virksomheder? Er I for dårlige til de store firmaer? Det lyder lidt sådan i teksten.

Lidt kreativ kritik fra mig ;-)

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 02:52

lidt sørgeligt logo efter min smag.

men smag og behag :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:31

Tak til KTJ og 2xMichael for konstruktiv kritik. Det kunne jeg bruge til noget.

Ja, siden er ikke lavet af fagfolk, men jeg har set professionelle, der tager penge for noget meget værre. Selvfølgelig skal cvr-nummeret på og vi regner også med at få billeder på af os.

Jeg syntes, det er lige groft nok, at konkludere, at man lyver om sit cv, fordi en hjemmeside har 2 grove fejl. Det kan der være mange grunde til, og siden er kun få uger gammel.

SEO Esbjerg? Fordi jeg ikke regner med at rangere nr. 1 på Google på ordet SEO fra dag 1 - så vi tænkte, at vi ville satse lokalt i første omgang. Vi rangerer også på side 1 på det, nu, selvom søgevolumen er lille.

Men jeg vil lige kigge på sproget efter. Tak for den konstruktive kritik.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:06

Ulrik - mensbasic.dk:

Hmm - jeg er altså nød til at tilslutte mig rækken af "undskyldere" efterhånden.. hos mig ligger du nr. 10 på "seo esbjerg".. er du logget ud af "google" og har slået personlige søgeindstiller fra? - Selv tråden her ligger højere end din hjemmeside..:S

Der går generelt et halvt år før man kan stryge til tops.

men nu kender jeg selvfølgelig ikke konkurrencen på seo esbjerg.

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 21:50

R.Storm:

SEO Esbjerg? Fordi jeg ikke regner med at rangere nr. 1 på Google på ordet SEO fra dag 1 - så vi tænkte, at vi ville satse lokalt i første omgang. Vi rangerer også på side 1 på det, nu, selvom søgevolumen er lille.

Må man spørge til hvad idéen på at rangere på SEO Esbjerg er? Hvor mange af jeres kommende kunder forventer i vil søge efter SEO Esbjerg? Fysiske butikker er det selvfølgelig en fordel, f.eks. skal den lokale cykelhandler i Esbjerg gerne findes på Cykel(handler) Esbjerg. Men hvis han nu ikke har en fysisk butik, men sælger til hele danmark fra sin nye webshop, så er det ikke lige så vigtigt. Eksemplet er nok dårligt, for i dette tilfælde er der i det mindste stadig nogle der kunne finde på at søge efter Esbjerg sammen med.

Et bedre eksempel er måske kunden der skal finde nogle mp3-filer til sin mp3 afspiller, hvor stor chancen for at han skriver mp3-filer Esbjerg?

Håber du forstår at det ikke er for at slagte dig at jeg skriver det, men bare en info om at det måske er spild at bruge kræfter på at rangere på ordet. Med mindre du selvfølgelig har analyseret kundegruppen, og fundet ud af at bynavne ofte bliver brugt i forbindelse med søgninger på SEO. I så fald æder jeg min egen sko, eller noget i den stil, og undskylder i hvert fald hvis jeg har trådt på dig/jer på nogen måde.

M.v.h. Johnny Rosenkjær

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Hvorfor vi gerne vil være nr. 1 på SEO Esbjerg? Fordi vi kan. Det er også kun en side, der er optimeret til det ord. Nogle herovre tænker faktisk lokalt inklusiv mig selv, man vælger da også sin revisor og advokat lokalt - men vi dækker selvfølgelig hele landet. Vi har optimeret sider til andre ord, men det tager tid at komme med, så derfor gælder det om at springe på de nemme ord først. Så længe det ikke sker på bekostning af de andre ord. Men jo søgevolumen er ikke stor på SEO Esbjerg. Det har jeg også skrevet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:28

Det går vel omkring 20 minutter at ligge nummer 1 på google med ordet SEO seo Esbjerg jeg ville ikke gå op i ordet for jeg tror ikke mange søger på dette ord

satse hårdt lige nummer med et par 1000 ord lige som jeg gør og sprænger trafik ramme på mit webhotel for problemet ved at ligge nummer 1 ved høj trafik ord, der er jo satans mange der besøger sin siden så

På sin vis forstår derfor jeg godt du satser på ordet seo Esbjerg , for tænk vis du lå nummer 1  med ordet seo på google og flere andre ord så skulle du have din egen server og det koster mange penge og vis ikke have tid til alle de ekstra kunder , ja så er det dyrt at ligge nummer 1 på google

Dejlige hygge side der ikke går så meget op i søgeord optimering mangler lidt tekst om SEO og interne links struktur på siden og husk de gode h1 , mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 22:42

Og så er der lige et link i teksten på undersiden: http://www.seo-master.dk/seo som ikke har det så godt :) Bare lige til information.

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Side 2 ud af 9 (81 indlæg)