Hej derude, så er vores hjemmeside ved at være på plads for vores nye SEO bureau - logoet kommer senere. Men inden den bliver spredt på nettet, vil vi da gerne have lidt feedback. Ja, budgetet er stramt, så vi har selv lavet den. Se den her: seo-master.dk Vh Robert |
Jeg kan ikke lade være med at smile lidt over, at et seo-bureau ønsker feed-back på deres nye hjemmeside, og de alligevel postulerer at de har leveret seo siden 2008.. Der noget som ikke helt hænger sammen..;-)
Men fred nu være med det - jeg går ud fra det er design og brugervenlighed i ønsker feedback på..!?:)
Umiddelbart synes jeg bortset fra ovenstående at siden fremstår enkel og troværdig, og med relavante oplysninger... Lidt referancer vil være dejligt, men selvfølgelig svært hvis i/du er nystartet..
Jeg er ikke seo-ekspert på nogen måde, men umiddelbart ser det ud som op i/du primært forsøger at optimere siden til "Seo-master Esbjerg" idet det står forrest i samtlige jeres sidetitler.. Hvis seo-master overhovedet skal være i titlen ville jeg jo mene det skulle stå til sidst.. men i og med, i ikke er noget "stærkt brand" i branchen - endnu, ville jeg jo nok helt undlade firmanavn i titlen og bruge pladsen til noget mere relevant.. Men jeg er overbevist om, at du/i har en dybere årsag til det, end jeg umiddelbart kan se..
Det var bare lige mit umiddelbare førstehåndsindtryk.
vh/ Ulrik