Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på SEO-hjemmeside

Side 1 ud af 9 (81 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

så er vores hjemmeside ved at være på plads for vores nye SEO bureau - logoet kommer senere. Men inden den bliver spredt på nettet, vil vi da gerne have lidt feedback. Ja, budgetet er stramt, så vi har selv lavet den.

Se den her: seo-master.dk

Vh

Robert

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke lade være med at smile lidt over, at et seo-bureau ønsker feed-back på deres nye hjemmeside, og de alligevel postulerer at de har leveret seo siden 2008.. Der noget som ikke helt hænger sammen..;-)

Men fred nu være med det - jeg går ud fra det er design og brugervenlighed i ønsker feedback på..!?:)

Umiddelbart synes jeg bortset fra ovenstående at siden fremstår enkel og troværdig, og med relavante oplysninger... Lidt referancer vil være dejligt, men selvfølgelig svært hvis i/du er nystartet..

Jeg er ikke seo-ekspert på nogen måde, men umiddelbart ser det ud som op i/du primært forsøger at optimere siden til "Seo-master Esbjerg" idet det står forrest i samtlige jeres sidetitler.. Hvis seo-master overhovedet skal være i titlen ville jeg jo mene det skulle stå til sidst.. men i og med, i ikke er noget "stærkt brand" i branchen - endnu, ville jeg jo nok helt undlade firmanavn i titlen og bruge pladsen til noget mere relevant.. Men jeg er overbevist om, at du/i har en dybere årsag til det, end jeg umiddelbart kan se..

Det var bare lige mit umiddelbare førstehåndsindtryk.

vh/ Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58

Ja, det kan lyde underligt. Sagen er at jeg havde en fastansættelse som SEO-ekspert og siden gået freelance, for nu at starte bureau med nogle venner. Jeg ved udemærket godt, hvad jeg selv syntes om siden. Men af erfaring er det rart med nogle andre øjne på siden, især da jeg ikke er uddannet i hjemmesidefremstilling.

Jeg forstår ikke helt, at du siger "ved Esbjerg" går igen på alle sider. I min browser er der kun en side med den titel.

Men ellers tak for de pæne ord. Og kritikken er taget til efterretning.

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er muligt "ved esbjerg" kun står et sted, - men "seo-master" er 1. ord i alle titler.. og iøvrigt svarer din side både med og uden www. DC!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 22:10

Sad lidt og undrede mig over denne linie :

<p class="art-page-footer"><a href="http://www.artisteer.com/?p=joomla_templates">Joomla template</a> created with Artisteer.</p>

Den viser jo at i ikke er så prof, som i gerne vil være.
Hvis man er prof, har man da et ekstern bureau til at designe siderne og ikke benytte sider, som absolut ikke er optimeret til SEO i selve designet.
Jeg er ikke SEO ekspert, men alligevel får denne side :

http://www.hoeng.dk/

Placering som nr. 2 på side 1
Søg på Høng i Google.
Siden er måske ikke køn, men denne er også kun en legeside, for at vise hvad Joomla kan benyttes til.
Afventer spændt på hvordan i kommer på den placering med det samme ord, kan i det er i eksperter men ikke før.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:18

Designet kunne godt være mere unikt, Artisteer giver ikke indtryk af professionalisme, især ikke når det står i footeren, det kan nemt fjernes endda.

Der mangler også logo, men som du siger er det på vej, og det skal virkelig tage kegler for at få det generelle billede af siden til at fremstå professionelt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27

Som jeg skrev er budgetet lille og jeg har selv fremstillet siden med det program. Ja, det kan fjernes fra footeren - men har ikke læst deres ophavsregler efter endnu...

Jeg har selvfølgelig gennemgået at templaten er iorden seo-mæssigt. Hjemmesiden har kun været oppe nogle få dage, men vi er på side 1 på ordet "SEO Esbjerg". De mere besøgte ord er vi placeret i top 100 - hvilket er en start. Så jo min erfaring siger mig, at vi nok skal komme med...

men hvis den generelle holdning er tommelen nedad - så må vi jo genoverveje situationen. Det var faktisk den primære årsag til spørgsmålet - er vores hjemmeside troværdig, når den er lavet i Artisteer.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 22:37

Øhm..

Det er nu to ord "seo" "esbjerg".
Hvis du skal bruge artisteer koster en fuld version kun ca. 700 kr.
Hostning + domæne = 400 kr.
Ialt 1.100 kr, her kan alle være med.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Udover I har den samme H1 på alle sider skulle I tage og skrive CVR-nummer og åbningstider på telefonen.

Og som det allerede er nævnt bør I ikke reklamere med SEO og samtidig have DC content på siden. 

På mig virker det bare enormt useriøst at sige man har været ansat som SEO-ekspert og så have en side der svarer både med og uden WWW og med DC content. Problemet ved den måde du kommunikerer på er at det virker som om det ikke helt passer. 

Jeg skal ikke dømme dig og måske du har været ansat som SEO-ekspert, men det virker mest som om I/du prøver at fremstå som noget du ikke er fremfor bare at sige du er lidt grøn men har rigtigt meget gå-på-mod. 

Helhedsbilledet giver bare ikke et troværdigt indtryk og det er her jeg mener I skal sætte allermest ind. 

Held og lykke med det hele og undskyld hvis jeg har taget fejl i noget af ovenstående.

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:49

Hmm - jeg er altså nød til at tilslutte mig rækken af "undskyldere" efterhånden.. hos mig ligger du nr. 10 på "seo esbjerg".. er du logget ud af "google" og har slået personlige søgeindstiller fra? - Selv tråden her ligger højere end din hjemmeside..:S

Side 1 ud af 9 (81 indlæg)