Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Micro-Franchise: Start international virksomhed for 75,- kroner!

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Går du med en iværksætter i maven, men mangler økonomien til at realisere drømmen?

Kunne du tænke dig at snuse til de mange fordele, der er ved at være din egen chef og arbejde hjemmefra, men har ikke mulighed for at kvitte 8 - 16 jobbet? (der er jo regninger, der skal betales)

Kunne du tænke dig din egen webshop, men mangler leverandører, eller idéer til produkter du kunne forhandle?

Hvis du kan svare ja til et eller flere af ovenstående spørgsmål - så læs videre her:

Med Network World Alliance har du mulighed for at starte din egen franchise-forretning op for kun kr. 75,- (10,00 EURO).

(vi kalder det micro–franchise pga. det beskedne indskud)

Der findes allerede over 1000 forskellige produkter, du kan forhandle - og der kommer hele tiden flere til.

Af produktkategorier kan bl.a. nævnes:

- Kaffe/espressomaskine med tilhørende luksus kaffe, jeans, designer-smykker, luksus hunde- og kattefoder, cremer, shampoo, hårprodukter, kosttilskud og parfume.

Network World Alliance er allerede repræsenteret i 15 lande, bl.a. Danmark, Norge, Tyskland, Østrig, Belgien og Grækenland, og i løbet af 2011 er der planlagt lancering i yderligere 26 lande, bl.a. USA, Sverige, Spanien, Portugal, Italien, Thailand, Finland m.fl.

For dine kr. 75,- får du:

• Adgang til at købe samtlige produkter i NWA's webshop til engrospriser. (smykker og jeans kræver, at der købes en startpakke, resten af produkterne kan købes stykvis)

• Tilsendt flotte kataloger over produkterne

• Ekstern supportafdeling, som kan besvare eventuelle spørgsmål fra dine kunder

• Eksternt lager og logistikafdeling

• Adgang til træning, kurser og seminarer, så du kan lære at drive en succesfuld forretning.

• En masse glade kollegaer, som hellere end gerne stiller op med gode råd og vejledning.

What's the catch - tænker du nok nu!?

Der er ikke nogen! Med dette koncept er der:

Ingen krav og ingen risiko!

Til gengæld er der:

Provision fra den første ordre du lægger i shoppen - hvad enten du køber til dig selv, eller køber produkterne til videresalg.

Ved videresalg af produkterne er der en avance på ca. 25%. (officielt hedder avancen 40%, personligt mener jeg de 25% er mere realistisk - men man bestemmer selv sin prissætning)

------------------------------------------

Jeg VED, at der nu sidder en masse og tænker:

Det lugter grangiveligt af pyramide... Cool

MEN!

Der er INGEN krav om at starte nye forhandlere op!

Du får under alle omstændigheder fra 3 - 21% provision af dine indkøb, hvadenten du har startet andre op eller ej.

Men der er mulighed for at bygge sit eget forhandlernet - og dermed opnå provision af andres salg også - men det er som sagt ikke et krav for at få bonus. (dette er dog årsagen til, at jeg har lagt indlægget i denne kategori, så er der nemlig ikke nogen der får ondt … - et vist sted, over kategorivalget) Wink

Hvis du er interesseret i at høre mere - enten om mulighederne, produkterne eller andre ting, så skriv dit telefonnummer (evt. i en PrivatBesked) - eller ring til mig på tlf.: 2625 6543.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh

Allan

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:30

Allan I:

Det lugter grangiveligt af pyramide... Cool

MEN!

Der er INGEN krav om at starte nye forhandlere op!

Du får under alle omstændigheder fra 3 - 21% provision af dine indkøb, hvadenten du har startet andre op eller ej.

Forstår simpelthen ikke du tager den sætning med... det lugter jo ikke af pyramide, for det er ikke pyramide.

Selvfølgelig er der ingen krav om at starte nye forhandlere op - men det er jo det der er hele tankesættet i netværk.

Nu mener jeg NWA bonusplanen minder meget om LR - eftersom de har samme far... så at sige - så fra 3% - 21% i provision af egne køb må jo være lidt misvisende, eftersom procenterne fra 3 til 21 beror på netop et netværk.... ikke sandt?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:40

Lasse Burholt:

Forstår simpelthen ikke du tager den sætning med... det lugter jo ikke af pyramide, for det er ikke pyramide.

Selvfølgelig er der ingen krav om at starte nye forhandlere op - men det er jo det der er hele tankesættet i netværk.

Jeg har udelukkende taget den sætning med, fordi indlægget ligger på Amino. Ellers var det ikke kommet med.

Jeg ville hellere tage de sure opstød i opløbet, end efterfølgende. Wink

Lasse Burholt:

Nu mener jeg NWA bonusplanen minder meget om LR - eftersom de har samme far... så at sige - så fra 3% - 21% i provision af egne køb må jo være lidt misvisende, eftersom procenterne fra 3 til 21 beror på netop et netværk.... ikke sandt?

Lasse

Nej, du kan godt få 21% af egne indkøb - det kræver dog, at du lægger ordrer for over 48.000,- - derfor er det selvfølgelig nemmere/billigere, når man har forhandlere der bidrager til den månedlige omsætning - men du kan godt opnå de 21% selv.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:11

Allan I:

Jeg har udelukkende taget den sætning med, fordi indlægget ligger på Amino. Ellers var det ikke kommet med.

Jeg ville hellere tage de sure opstød i opløbet, end efterfølgende. Wink

Du ved jo hvilke konsekvenser det kan have at "annoncere" på Amino - så tror du ikke kan forudse eller anløbe noget i opløbet - for nu at formulere det kryptisk ;-)

Jeg blot din konstatering som en slags resignation - hvor det nok ikke batter alverden at tage den sætning med.... Hvornår melder Stripper-Michael sig i debatten? - Fordelen er jo at indlægget i så fald får ekstra meget eksponering.

Personligt har ingen forestilling om at en "annonce" som denne på Amino skaber nogle leads - men dele gerne erfaringerne med mig...

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:30

Lasse Burholt:

Du ved jo hvilke konsekvenser det kan have at "annoncere" på Amino - så tror du ikke kan forudse eller anløbe noget i opløbet - for nu at formulere det kryptisk ;-)

Jeg blot din konstatering som en slags resignation - hvor det nok ikke batter alverden at tage den sætning med.... Hvornår melder Stripper-Michael sig i debatten? - Fordelen er jo at indlægget i så fald får ekstra meget eksponering.

Det er meget muligt du får ret - men jeg har ikke set det prøvet før - altså at forsøge at tage det i opløbet, og som du kan se, har Mikael endnu ikke været på banen, så måske KAN det lade sig gøre!? Wink

Lige med hensyn til denne "annonce", vil jeg også hellere have diskret eksponering, fra folk som er interesserede, i stedet for de sædvanlige diskussioner for og imod NM.

Lasse Burholt:

Personligt har ingen forestilling om at en "annonce" som denne på Amino skaber nogle leads - men dele gerne erfaringerne med mig...

Lasse Burholt

Du får nok ret - men indtil videre tillader jeg mig at forholde mig positivt. Big Smile

I princippet er dette også mere en "syretest" af annoncen, da jeg har tænkt mig at lægge den på min hjemmeside, og evt. andre steder.

Og til den tid skal jeg nok fjerne den føromtalte sætning. ;-)

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 14:02

Hej

Har firmaet noget til fælles med de her bad boys?

Held og lykke med forretningen og fortsat god søndag Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:21

HeHe - nej, selvom det da sikkert kunne være meget cool at have Ice Cube med. Big Smile

Det tætteste jeg kan komme på "Niggas With Attitude" er hende her - som reklamerer for vores smykker:

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:27

75 kr det er jo billigt og så får man rabat. Men  den lave pris kan få en lille ulempe over tid.

Der vil ske det at alle kunder kan se en fordel i at starte for at få rabat, men det betyder så at der ingen kunder, som giver fuld pris.

Jeg så det med FLP men det skete bare over længere tid fordi prisen var 2400 kr for at komme i gang. Men kunne gøre det billiger men så var der nogle gebyere på. Men mange kunder var blevet tegnet op som forhandler og det blev svært at sælge til normal pris.

Jeg mener at dem som er forhandlere er dem som skal tjene penge og det gør man ikke ved at give alle kunderne rabat.

Ser du det som et problem i fremtiden, Allan?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:57

Keld_J:

Jeg mener at dem som er forhandlere er dem som skal tjene penge og det gør man ikke ved at give alle kunderne rabat.

Ser du det som et problem i fremtiden, Allan?

Hej Keld,

Hvis alle opretter sig som franchise-tager / forhandler, vil det jo betyde, at DK ville være renset for skeptikere. Og det kommer jo nok aldrig til at ske. Wink

Så for første gang i Network Marketings historie betyder det jo faktisk, at der er BRUG for NW-skeptikere, som hellere vil købe produkterne til vejl. udsalgspris end at oprette sig som franchise-tager / forhandler. 

(Wauw - den sætning havde jeg aldrig troet kunne siges med positivt fortegn!!)

Men HVIS det nu skulle ske, at alle bliver forhandlere, så vil det jo blot have positiv indvirkning på din provision, da du stadig vil få %'er af handlen i shoppen.

Så nej, jeg kan ikke se, at det vil kunne blive et problem.

I princippet er det jo også 2 forskellige scenarier:

Enten er du franchise-tager og sælger produkterne til vejl.udsalgspris uden at nævne noget om forretningsmuligheden.

Eller du kører forretningen som traditionel NM - hvor det er forretningsmuligheden du har fokus på at give videre - og produkterne vil i så fald primært vil blive omsat til engrospris.

Gav det mening?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:48

Lidt yderlige info om produkterne:

Jeans kan ses her

Kaffemaskinen kan ses her - klik på Maki og Gallery

Udvalget af kaffe kan ses her

Smykkerne kan ses her

Parfume, personlig pleje og kosttilskud kan ses her

Hunde- og kattefoder kan ses her

(der er også kosttilskud til heste, men det aner jeg intet om, så det har jeg ikke beskrevet i indlægget) Big Smile

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)