Går du med en iværksætter i maven, men mangler økonomien til at realisere drømmen? Kunne du tænke dig at snuse til de mange fordele, der er ved at være din egen chef og arbejde hjemmefra, men har ikke mulighed for at kvitte 8 - 16 jobbet? (der er jo regninger, der skal betales) Kunne du tænke dig din egen webshop, men mangler leverandører, eller idéer til produkter du kunne forhandle? Hvis du kan svare ja til et eller flere af ovenstående spørgsmål - så læs videre her: Med Network World Alliance har du mulighed for at starte din egen franchise-forretning op for kun kr. 75,- (10,00 EURO). (vi kalder det micro–franchise pga. det beskedne indskud) Der findes allerede over 1000 forskellige produkter, du kan forhandle - og der kommer hele tiden flere til. Af produktkategorier kan bl.a. nævnes: - Kaffe/espressomaskine med tilhørende luksus kaffe, jeans, designer-smykker, luksus hunde- og kattefoder, cremer, shampoo, hårprodukter, kosttilskud og parfume. Network World Alliance er allerede repræsenteret i 15 lande, bl.a. Danmark, Norge, Tyskland, Østrig, Belgien og Grækenland, og i løbet af 2011 er der planlagt lancering i yderligere 26 lande, bl.a. USA, Sverige, Spanien, Portugal, Italien, Thailand, Finland m.fl.
What's the catch - tænker du nok nu!? Der er ikke nogen! Med dette koncept er der: Ingen krav og ingen risiko! Til gengæld er der: Provision fra den første ordre du lægger i shoppen - hvad enten du køber til dig selv, eller køber produkterne til videresalg. Ved videresalg af produkterne er der en avance på ca. 25%. (officielt hedder avancen 40%, personligt mener jeg de 25% er mere realistisk - men man bestemmer selv sin prissætning) ------------------------------------------ Jeg VED, at der nu sidder en masse og tænker: Det lugter grangiveligt af pyramide... MEN! Der er INGEN krav om at starte nye forhandlere op!Du får under alle omstændigheder fra 3 - 21% provision af dine indkøb, hvadenten du har startet andre op eller ej. Men der er mulighed for at bygge sit eget forhandlernet -
og dermed opnå provision af andres salg også - men det er som sagt
ikke et krav for at få bonus. (dette er dog årsagen til, at jeg har
lagt indlægget i denne kategori, så er der nemlig ikke nogen der
får ondt … - et vist sted, over kategorivalget)
Hvis du er interesseret i at høre mere - enten om mulighederne, produkterne eller andre ting, så skriv dit telefonnummer (evt. i en PrivatBesked) - eller ring til mig på tlf.: 2625 6543. Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Mvh Allan |
Allan I:Det lugter grangiveligt af pyramide...
MEN!
Der er INGEN krav om at starte nye forhandlere op!
Du får under alle omstændigheder fra 3 - 21% provision af dine indkøb, hvadenten du har startet andre op eller ej.
Forstår simpelthen ikke du tager den sætning med... det lugter jo ikke af pyramide, for det er ikke pyramide.
Selvfølgelig er der ingen krav om at starte nye forhandlere op - men det er jo det der er hele tankesættet i netværk.
Nu mener jeg NWA bonusplanen minder meget om LR - eftersom de har samme far... så at sige - så fra 3% - 21% i provision af egne køb må jo være lidt misvisende, eftersom procenterne fra 3 til 21 beror på netop et netværk.... ikke sandt?
Lasse