Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Micro-Franchise: Start international virksomhed for 75,- kroner!

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille ekstra bonus - til de samfundsbevidste :-)

Som partner i NWA er man også med til at støtte velgørende formål.

NWA samarbejder med UNESCO om uddannelse til børn i nød, bl.a. ved at oprette skoler i Afrika.

Dette kan du læse lidt mere om her.

Sidste år donerede NWA's stifter 2,2 mill. kroner til UNESCO.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Lasse Burholt:

Nope - ikke andet end det er UK selskab... og er vel opkøbt for at brede sig mest muligt i det i forvejen meget omfattende udbud af forskellige varer...

Ja, Helmut har travlt. Big Smile

Han vil jo gerne have op imod 100 forskellige firmaer til at stille deres produkter til rådighed for NWA.

Det er jo godt for Helmut - han må jo have en ordnet strategi - for det så absolut svært at få øje på fokus i det køberi af alle mulige discount-selskaber ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:42

Lasse Burholt:

Det er jo godt for Helmut - han må jo have en ordnet strategi - for det så absolut svært at få øje på fokus i det køberi af alle mulige discount-selskaber ;-)

Lasse

Hans fokus (eller mangel på samme - som du nok vil kalde det Stick out tongue ) har hele tiden været, at der skulle være et kæmpe udvalg og mange forskelligartede firmaer under NWA-paraplyen.

Pierre Lang som han købte for nylig har en milliard-omsætning, så måske er planen også at købe kunder/volumen?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:01

Allan I:
Pierre Lang som han købte for nylig har en milliard-omsætning, så måske er planen også at købe kunder/volumen?

Kan du forklare hvordan i alverden man ville konvertere disse kunder ind i et NWA bonussystem....?

Det begynder jo at ligne et forsøg på at blive verdens største post-ordre firma - hvor alle der så kalder sig NWA repræsentant kan købe alverdens ting og sager til sig selv....

Nu heller ikke sikkert jeg skal kunne forstå det.... ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:26

Så er jeg tilbage ... Tak for svar på tidligere indlæg :-)

Allan hvordan holder du styr på alle disse produkter?

Fordelen ved  denne forretningsmåde er vel at man kan få råd og vejledning i produkterne men med alle disse produkter kan denne del godt gå fløjten. Måske kan den enkelte finde hans eller hendes område og arbejde med men problemet er vel at hvis opline har valgt et andet område kan man ikke få direkte hjælp. Ligeledes med kunderne ...

Jeg kunne godt forstille mig områder som næsten ingen arbejder med. Hvad gør i for at løse dette problem?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:54

Lasse Burholt:

Allan I:

Kan du forklare hvordan i alverden man ville konvertere disse kunder ind i et NWA bonussystem....?

Det begynder jo at ligne et forsøg på at blive verdens største post-ordre firma - hvor alle der så kalder sig NWA repræsentant kan købe alverdens ting og sager til sig selv....

Lasse Burholt

Det er jo heller ikke sikkert, at det er det, som er hans strategi - det var bare et bud. Wink

Personligt kan jeg dog godt se fordelen i, at du kan købe de fleste af dine dagligdags-varer via "din indkøbsforening" - samtidig med, at du har mulighed for at invitere andre med i "indkøbsforeningen" - og ovenikøbet få procenter af deres ordrer.

Det store udvalg var den primære årsag til, at jeg valgte NWA, fremfor mange af de andre "smalle" selskaber. Jeg ved godt, at "kopier din uplines succes" dermed er i fare for at blive udvandet - men det er jo bare et spørgsmål om at holde fokus på nogle få kategorier i stedet for hele paletten.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:20

Keld_J:

Så er jeg tilbage ... Tak for svar på tidligere indlæg :-)

Allan hvordan holder du styr på alle disse produkter?

Hej igen Keld Wink

Jeg er ekstremt nysgerrig af natur. Jeg har læst ca. 50 artikler om Colostrum, 30 artikler om Microsilver - jeg har været på kursus i vandkvalitet (i forbindelse med vores vandfiltre), jeg har læst en masse om indholdsstoffer i cremer etc. etc.

Som jeg også skrev til Lasse - så er det brede produktudvalg en af årsagerne til, at jeg valgte NWA.

Keld_J:

Fordelen ved  denne forretningsmåde er vel at man kan få råd og vejledning i produkterne men med alle disse produkter kan denne del godt gå fløjten. Måske kan den enkelte finde hans eller hendes område og arbejde med men problemet er vel at hvis opline har valgt et andet område kan man ikke få direkte hjælp. Ligeledes med kunderne ...

Jeg kunne godt forstille mig områder som næsten ingen arbejder med. Hvad gør i for at løse dette problem?

Jeg vil jo mene, at mine downlines kan få kyndig vejledning i de fleste af produkterne (med undtagelse af kosttilskud til heste) :-P

Men lad os nu sige, at der slet ikke er nogen, der kommer til at forhandle vores hunde- og kattefoder...

Det sker der vel ikke noget ved?

Men - som jeg ser det, så er der måske nogen, der ønsker at blive oprettet som forhandler, udelukkende så de kan FORHANDLE smykker, men hvis de samtidig har hund, så kan de købe abonnement på hundefoderet, som alm. kunde.

De får stadig procenter af hele moletjavsen - da man som sagt får procenter af samtlige ordrer. Der er ikke noget med, at der skal optjenes "ret" til at få bonus.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:09

Allan I:

Det store udvalg var den primære årsag til, at jeg valgte NWA, fremfor mange af de andre "smalle" selskaber. Jeg ved godt, at "kopier din uplines succes" dermed er i fare for at blive udvandet - men det er jo bare et spørgsmål om at holde fokus på nogle få kategorier i stedet for hele paletten.

Det bliver da spændende at se hvordan det går, for dette er jo i bund og grund helt anderledes end de øvrige "smalle". Keep it simple...den holder heller ikke rigtig her, for det er vel svært at være inde i alle genre samt følge med i de nye ting der kommer. Og det er jo ikke kun uplines der snakker om denne metode, men alle "eksperter" fra branchen. Og jeg hører rigtig ofte nogle af de knalddygtige fra branchen sige, at jo mere information man giver jo mere "forvirret" bliver personen man snakker med.

Og ligesom man normalt siger personlig anbefaling, så skal man vel bruge det hele for at anbefalingen er i orden.

Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:30

Lasse Burholt:

Jeg har læst en del op på firmaet, og jeg må give dig ret i ovenstående... Det ligner mere et postordre firma med freelance sælgere... Ik at det er negativt på nogen måde, da det giver branchen et frisk pust!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:34

Fashion-Seller:

Jeg har læst en del op på firmaet, og jeg må give dig ret i ovenstående... Det ligner mere et postordre firma med freelance sælgere... Ik at det er negativt på nogen måde, da det giver branchen et frisk pust!

Tjaeh - det kan man vel godt kalde det, men i så fald er det et postordrefirma, kombineret med et direkte salgsfirma, kombineret med et network marketing firma, kombineret med et dropshipping firma, kombineret med et franchisekoncept.

Men hele ideen var jo netop også, at NWA skulle være et friskt pust til branchen, hvorfor hele provisionssystemet også har fået en overhaling, og er blevet gjort mere simpelt.

Hvis man er til traditionel NM, så kan man jo blot registrere sig i et af de gamle firmaer. Wink

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)