Jamen selvfølgelig har du ikke bekymring, ellers var du vel ikke startet i det nye regi Jeg er godt klar over det handler om fokus, og her vil tiden jo vise om det har været muligt at "kopiere" nedad. Det handler vel om fokus i de fleste NM En slikbutik er altid slik og vel mere i stil med traditionel NM, vil nok mere lave sammenligningen med Illum, her er jo ikke kun en sælger der styrer det hele. "forvirringen" har intet med provision at gøre... Det korte svar er jo nok mere at den personlige anbefaling bliver helt anderledes. Det er ikke samme måde der bygges teams, fordi fokus er spredt ud på så mange områder. Det er muligt jeres opbygning så er anderledes og passer fint til dette, og det bliver jo spændende at se om det holder. Som jeg ser det, så udvikler traditionelle NM firmaer produkter i deres vante kategorier, altså hvor de i forvejen er eksperter. Kigger man på en af de anerkendte branchevideoer, Tim Sales og Charles King, så snakker de bl.a. om unikke produkter. Og de mange forskellige og nye genre, så er det helt anderledes i mine øjne... Martin
|
Fungere dette som dropshipping, med levering direkte fra leverandøren?
vh Oliver
Bliv gratis medlem