Sådan nu er mit logo klar:)
Mvh christoffer |
du brugte kondomet fra kondoma.dk sitet?
som nu er offline.... har du haft kontakt med ham der købte det site?
du brugte kondomet fra kondoma.dk sitet? som nu er offline.... har du haft kontakt med ham der købte det site? |
Ja, det har jeg... men jeg har ikke fået det af ham:) det er et kondom man kan købe som stock photo:)
Men hvad syntes i om logoet nu?:) |
Kondomet er flot, men skriften skulle måske være mere stram eler klinisk som det blevet skrevet tidligere. |
Haha fedt nok:) men nu har jeg lavet handlen:) så...
|
I denne tråd "faldbydes" professionelt logo for blot 199,-. Jeg har allerede modtaget et, og jeg er helt tilfreds både med arbejdet og arbejdsgangen. Og fik det også i en ordentlig AI-fil. Så det kan da anbefales i stedet for at bruge flere timer og debattråde for at spare små 200,- dbh.
Brian |
Synes stadig ikke om det fonten ligner mere noget til en tegneserie fremfor noget så potentielt vigtigt som prævention ingen sammenhæng mellem ikon og logo ligner hvad det er - et stockfoto med en random font. kig evt på hvad andre gør...
ikke at de alle er specielt bedre. men som alexander sagde, få nu en prof til at lave det, eller behold dette hvis du selv synes det er fantastisk - det er dit logo. Men hvis du spørger så ville jeg lave et bedre, hvis jeg skulle have et logo. dbh Jakob |
Fuldstændigt rigtigt, - men det kan også være en kreativ proces som kan give ideer og input til den måde man griber det an på. Nu ved Cyberman29 hvad de unge vil have, - men hans nyeste logo får mine tanker hen på at lege med samme stil som nogle tandlæger har, med den lyse blå streg. Lidt mere klinisk som det blev foreslået af en kvindelig iværksætter tidligere. |
Det er en prof som har lavet det, eller det sagde han ihverfald, han hedder Jesper Sclebaum:) |
Ja, okay:) ej man jeg aver(staves??) mig over at jeg købte det, for da i gav mig linket til den tråd hvor laura tilbyder et prof logo, for næsten ingen penge:( ej man bare i havde gjort det før! jeg har betalt 437kr for det logo jeg har nu:/// ØV
|