Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til min webshop - giv feedback;)

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kortegaard:

Jeg syntes, at der er flere problemer med dette logo.

Jeg har en tommelfingerregel, at firma/side navn skal kunne læses på et enkelt sekund. Jeg skulle bruge 3-4 på dette.

Jeg vil foreslå et mere simpelt logo, som er lidt mere prof. (Eks. Amino´s logo - Læses på kort tid, simpelt)

Kortegaard

Okay:) jeg har nu skritfet font, hvad syntes i om det?:)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:11

Det du har liggende nu - havde du rettet?

Det giver ingen tilknytning til produktet - igen se fx amino's logo... en lyspære som metafor for ideer... du har en ulæselig skrift med en lyserød klat på det første bogstav (jeg er med på at det sikkert skal være et kondom)

mit råd:

find et mere organisk udtryk - det leder tanken hen på kondomer inden man når at læse navnet - eller drop det med logo - skriv det med en standardfont og kom igang med din forretning :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14

Hejsa

Et logo må meget gerne kunne stå for sig selv og stadig fange og holde en bruger:
Det syntes jeg ikke dit gør. Det virker utroværdigt, uprofessionelt og kedeligt.
Jeg ville droppe pensel strøgene og beholde font som den er. Eller evt skifte den ud med en rundere font for at komplimenterer kondomet. Ideen med kondomet er set mange gang før, men ikke noget der "makes or breaks" logo designet efter min mening. Så hvis du vil bruge kondomet så lad det ikke skygge for fonten, kan du ikke få K'et til at have kondomet på? Som en hat eksempelvis?

Eller brug det lille n og skab en kondom form på hårstregen? (den streg som buer)
Så det skaber en "transparent" Silhouette?

Sidst men ikke mindst vil jeg stærkt råde dig til at åbne word og dens synonym ordbog og taste nogle ord du forbinder med kondomer og sex, se hvad der dukker af interessante ting.

Umiddelbart ser det også ud til at ha været lavet i photoshop (eller paint for den sags skyld) og det kan virkelig bringe dig i problemer senere i forløbet, hvor du måske ønsker skallering. Plus siden er dog at det ikke vil være alt for svært for en grafiker at gøre det .

Når det så er sagt, så ville jeg nok starte forfra ..

ps. tag det ikke personligt :D

edit: der skete en del imens jeg skrev :D
den nye font er værrer end den første :)

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 22:24

Det skal være mere simpelt, de skrifttyper er for voldsomme. Det dur heller ikke med .dk over navnet, det skal under eller i forlængelse.

Mvh. TeddyC

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:50

Dit logo skal udstråle din forretnings hovedprincipper, og det skal være i samme 'stil' som resten af din forretning.

Et banalt eksempel:

Hvis nu din forretning udmærker sig ved at kunne levere hurtigt, så skal logoet udstråle fart.

Jo mere særiøst logoet er, jo mere særiøst bliver din forretning opfattet.

---

Min mening om dit nuværende logo: Det ligner at det er kondomer til børn, det ligner et billigt logo, og jeg synes at forbindelsen mellem skarpe, ikke-slebne kanter og kviste, hænger dårligt sammen med skrøbelige kondomer.

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:59

Jeg synes det virker nærmest gotisk med de dryppende bogstaver - ikke særlig sexet.

Hvis jeg skulle købe kondomer på nettet skulle logoet udstråle troværdighed og orden på tingene - nærmest grænsende til det kliniske;)

Det er prævention, du sælger - også selvom det kan fås i skøre farver og smagsvarianter - og prævention skal man kunne stole på - så det er det dit logo skal udstråle.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:01

Okay, tak for begge af jeres svar:) jeg har nu droppet selv at lave logoet(for det mangler jeg i den grad træning i), og får en proffesionel til at lave det;)

Mvh Christoffer

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:40

Regel nummer 1: LAV ALDRIG DIT EGET LOGO SELV!

No offence, men få en ekspert til det, dit nuværende logo gavner på ingen måde din virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Kender du til sider som: http://logotournament.com/

Her kan du for få penge få en masse feedback og kreative indspark. Det kan vise sig investeringen værd.

Mvh.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:07

Thomas S:

Kender du til sider som: http://logotournament.com/

Her kan du for få penge få en masse feedback og kreative indspark. Det kan vise sig investeringen værd.

Mvh.

Okay, tak...

men nu har jeg fået lavet mit logo:) og uploader det snart:)

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)