Logo til min webshop - giv feedback;)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Hej kære Aminoer, jeg er nu nået til sidste fase i mit projekt og det er at få et logo på benene:) Jeg har fået tilbudt logoer fra diverse freelancere , men intet har rigtig fanget mig:( desværre
Så nu har jeg prøvet selv at give mig i kast med at lave et, og her er så det endelig resultat(det er til en webshop som sælge kondomer)
Håber i kan lide det, og modtager meget gerne KONSTRUKTIV kritik
EDIT: nyt logo(ny skrift type)
Dbh Christoffer
Svar
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Hvis ikke i ved hvordan i skal gøre billedet stort, så skal i bare trykke på billedet:)
Mvh Christoffer
Svar
Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
K'et forsvinder jo en del, og for mig virker skrivtypen meget rodet... har svært ved at se hvad der står..sidder godt nok også på en 13.3 skærm
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 4. Jan 11
Lasse Antonisen
Skrevet
17-01-2011 kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Okay, men hvilke skærm sidder du på:)?
Svar
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Er der andre som har lyst til at give lidt feedback på det?:)
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Jeg har desværre også samme problem :( (sidder på en 15.4" skærm)
Jeg kan ikke rigtig læse hvad dit firmanavn er, om det er et 1-tal eller et l du har foran n'et.
Jeg tror det vil hjælpe dig rigtig meget hvis du vælger en anden skrifttype
Svar
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Okay, det vil jeg så rette:) men faktisk er det et m, det såkaldte 1 tal, og "n" sidder sammen til et M men jeg prøver lige at skifte det, og så uploader jeg det igen:)
Svar
Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Nov 08
Jeg syntes, at der er flere problemer med dette logo.
Jeg har en tommelfingerregel, at firma/side navn skal kunne læses på et enkelt sekund. Jeg skulle bruge 3-4 på dette.
Jeg vil foreslå et mere simpelt logo, som er lidt mere prof. (Eks. Amino ´s logo - Læses på kort tid, simpelt)
Kortegaard
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10