Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til min webshop - giv feedback;)

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick:

Hej Cyberman,

Jeg synes dit seneste forslag til Kondomen.dk er ganske fint, og behøver faktisk ingen ændringer! Nu gælder det bare om at finde et passende design der konverterer nogle kunder :)

Selve logoet er ikke noget du skal prioritere 100% i denne branche. Så længe din webshop har en god opsætning + design så skal dine salg nok gå igennem. Om det er logoet du selv har lavet, eller om du betaler dig fra det, har stort set ingen indflydelse.

Okay:) men jeg har sat et rimelig simpelt design på siden, og for folk som ikke arbejder med prestashop, lægger folk jo ikke mærke til, at det ligner det lidt meget:)

men i kan tjekke design og logo her www.kondomen.dk 

 

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er super sejt du selv går igang med projektet på egen hånd :-)

Et råd jeg vil give dig for dit markede er less is more. Hold det simpelt. Gør din hjemmeside nem og overskuelig. Dit farvevalgt er frisk og ungt, så det er helt perfekt. Jeg håber det bliver en success :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick:

Jeg synes det er super sejt du selv går igang med projektet på egen hånd :-)

Et råd jeg vil give dig for dit markede er less is more. Hold det simpelt. Gør din hjemmeside nem og overskuelig. Dit farvevalgt er frisk og ungt, så det er helt perfekt. Jeg håber det bliver en success :)

Tusind tak:) og det var også det jeg selv havde i tankerne:)

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg rykke det op i toppen. Lige nu står det lidt dumt på min skærm 1280x800 opløsning, hvilket næsten er standarden for de fleste studenter-laptops der bliver solgt idag.

Din landingpage er dog ikke så vigtig p.t. da den eneste trafik der kommer ind, er højst sandsynligt kun Amino-folk genereret fra denne tråd :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

 

Jeg synes kondommet over K´et er vildt godt lavet. 

 

Jeg har lige et par inputs ud fra hvad mine første indskydelser var:

1. .dk bør stå efter teksten, så virker det mere ligetil for øjnene (og mere sædvanligt)

2. Jeg synes farverne rød/sort er lidt uheldige i forhold til det glade budskab, farverne signalerer ikke glæde og god sex, måske nogle glade lyse farver?

3. Kondomen er det endeligt valg af navn? Egentlig ville det vel hedde Kondomet (men jeg ved selvfølgelig ikke om det domæne er optaget

Jeg håber du kan bruge det, og vil gerne understrege, at det var blot mine tanker.

Venlig hilsen 

Kenneth

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick:

Personligt ville jeg rykke det op i toppen. Lige nu står det lidt dumt på min skærm 1280x800 opløsning, hvilket næsten er standarden for de fleste studenter-laptops der bliver solgt idag.

Din landingpage er dog ikke så vigtig p.t. da den eneste trafik der kommer ind, er højst sandsynligt kun Amino-folk genereret fra denne tråd :)

HA:D ej hvor sjovt, det var faktisk oppe i toppen af siden allerførst:) og sådan mener jeg også det skal være:) men på en eller anden måde er det rykket ned? men det ordner jeg lige.

 

Ellers tak for feedbacken:)

 

Dbh christoffer

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

SumoAction.dk:

Hej Christoffer

 

Jeg synes kondommet over K´et er vildt godt lavet.

 

Jeg har lige et par inputs ud fra hvad mine første indskydelser var:

1. .dk bør stå efter teksten, så virker det mere ligetil for øjnene (og mere sædvanligt)

2. Jeg synes farverne rød/sort er lidt uheldige i forhold til det glade budskab, farverne signalerer ikke glæde og god sex, måske nogle glade lyse farver?

3. Kondomen er det endeligt valg af navn? Egentlig ville det vel hedde Kondomet (men jeg ved selvfølgelig ikke om det domæne er optaget

Jeg håber du kan bruge det, og vil gerne understrege, at det var blot mine tanker.

Venlig hilsen

Kenneth

Hej Kenneth en anden gang ville det måske være en god ide, at få en basal viden om hvad der er sket i tråden, da jeg både har lavet et helt andet logo, en det aller første, bare lige et godt råd inden du skriver i en tråd:)

Men ellers tak for "Rosen" for K'et, men jeg har en anden løsning nu:)(kig tilbage i tråden)

 

Mvh Christoffer

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Jeg vil ikke kommentere på dit logo. Synes for at være helt ærlig, at du har brugt uforholdsmæssigt meget tid på dit logo. Man kan også sidde og nørde, fedte m.m. i en uendelighed. Don't worry - be crappy. Det er jo ikke sådan, at du ikke kan rette dit logo til undervejs. Jeg synes, du skal ta' et lyt til dette podcast og så komme videre med noget, der genererer salg (for det er ikke sådan at folk tænker "neeeej et fint logo. Her køber jeg nogle kondomer".

Nå - jeg vil give dig et par andre råd. Skriv lidt mere tekst om "kondomer" på din splash page, så Google allerede nu ved, at den side handler om kondomer. Du kan i det hele taget godt begynde at interessere dig for SEO. Må jeg anbefale dig, at du ta'r og downloader SEO-LEX light.

Til slut vil jeg sige, at du er velkommen til at skyde mig en mail, hvis du har nogle spørgsmål. Jeg har solgt kondomer online siden 2001, så har efterhånden noget erfaring med skidtet Wink Det er en sjov branche, men forvent ikke, at du bliver rig af det. Det kan give en fin ekstra-indtægt, men det gør dig ikke til den næste Donald Trump.

Bedste hilsner

Morten

P.S. Hvorfor drøner du ikke bare ud i Metro eller Dagrofa og køber en røvfuld kondomer og får åbnet shoppen, så du kan komme i gang?

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Vadskær:

Hej Christoffer.

Jeg vil ikke kommentere på dit logo. Synes for at være helt ærlig, at du har brugt uforholdsmæssigt meget tid på dit logo. Man kan også sidde og nørde, fedte m.m. i en uendelighed. Don't worry - be crappy. Det er jo ikke sådan, at du ikke kan rette dit logo til undervejs. Jeg synes, du skal ta' et lyt til dette podcast og så komme videre med noget, der genererer salg (for det er ikke sådan at folk tænker "neeeej et fint logo. Her køber jeg nogle kondomer".

Nå - jeg vil give dig et par andre råd. Skriv lidt mere tekst om "kondomer" på din splash page, så Google allerede nu ved, at den side handler om kondomer. Du kan i det hele taget godt begynde at interessere dig for SEO. Må jeg anbefale dig, at du ta'r og downloader SEO-LEX light.

Til slut vil jeg sige, at du er velkommen til at skyde mig en mail, hvis du har nogle spørgsmål. Jeg har solgt kondomer online siden 2001, så har efterhånden noget erfaring med skidtet Wink Det er en sjov branche, men forvent ikke, at du bliver rig af det. Det kan give en fin ekstra-indtægt, men det gør dig ikke til den næste Donald Trump.

Bedste hilsner

Morten

P.S. Hvorfor drøner du ikke bare ud i Metro eller Dagrofa og køber en røvfuld kondomer og får åbnet shoppen, så du kan komme i gang?

Hej:) og tusind tak for dit svar:) alt vil jeg tage til mig!:)

Men jeg har desværre droppet projektet da jeg skulle betale en forsikring, som var rimelig vigtig, hvis jeg ikke ville risikere at rende ud i gæld som ung, men den var desværre for dyr til at det kunne rende rundt;(

Men tusind tak for dine råd alligevel:)

 

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)