Hej Christoffer.
Jeg vil ikke kommentere på dit logo. Synes for at være helt ærlig, at du har brugt uforholdsmæssigt meget tid på dit logo. Man kan også sidde og nørde, fedte m.m. i en uendelighed. Don't worry - be crappy. Det er jo ikke sådan, at du ikke kan rette dit logo til undervejs. Jeg synes, du skal ta' et lyt til dette podcast og så komme videre med noget, der genererer salg (for det er ikke sådan at folk tænker "neeeej et fint logo. Her køber jeg nogle kondomer".
Nå - jeg vil give dig et par andre råd. Skriv lidt mere tekst om "kondomer" på din splash page, så Google allerede nu ved, at den side handler om kondomer. Du kan i det hele taget godt begynde at interessere dig for SEO. Må jeg anbefale dig, at du ta'r og downloader SEO-LEX light.
Til slut vil jeg sige, at du er velkommen til at skyde mig en mail, hvis du har nogle spørgsmål. Jeg har solgt kondomer online siden 2001, så har efterhånden noget erfaring med skidtet
Det er en sjov branche, men forvent ikke, at du bliver rig af det. Det kan give en fin ekstra-indtægt, men det gør dig ikke til den næste Donald Trump.
Bedste hilsner
Morten
P.S. Hvorfor drøner du ikke bare ud i Metro eller Dagrofa og køber en røvfuld kondomer og får åbnet shoppen, så du kan komme i gang?