Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg synes STADIG det lyder som et pyramidespil....

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Enough said - den her video er god lir!

Hilsner fra event i Orlando, Florida ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:32

Det er det også :o)

Men som jeg også har sagt i andre indlæg, kan jeg sagtens se muligheder i opbygningen. Jeg har bare ikke kunne se det i den traditionelle MLM form.

Men jeg har nu fundet et koncept der bygger på samme principper, men bare er skruet sammen på en måde så det tiltaler mig langt bedre.

Så jeg har på en måde også meldt mig ind i MLM pyramiden :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:27

igang:

Det er det også :o)

Men som jeg også har sagt i andre indlæg, kan jeg sagtens se muligheder i opbygningen. Jeg har bare ikke kunne se det i den traditionelle MLM form.

Men jeg har nu fundet et koncept der bygger på samme principper, men bare er skruet sammen på en måde så det tiltaler mig langt bedre.

Så jeg har på en måde også meldt mig ind i MLM pyramiden :o)

Velkommen til i pyramiden.... Cool

Nu er det jo så jeg bliver nysgerrig, hvad er traditionel MLM form? Og hvad har du kastet dig over?

Det jeg syntes er lidt komisk (ikke specielt på dit indlæg), er at mange af os har snakket om at folk skulle se konceptet fremfor at fokusere på produkter. På et tidspunkt linkede jeg til Tim Sales / Professor Charles King, som jo handler mere om koncept og princip, men de færreste har nok set den.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:58

Martin Slot:

Velkommen til i pyramiden.... Cool

Nu er det jo så jeg bliver nysgerrig, hvad er traditionel MLM form? Og hvad har du kastet dig over?

Tak for det. :o)

For mig er den traditionelle MLM form et eller andet med at man skal finde nogle folk der vil betale et eller andet opstartsbeløb for at få lov til at sælge cremer, juice, telefoni eller lignende.  Og sandsynligvis med et eller andet krav om et mindstebeløb pr. måned.

Derudover er det største fokus at komme rundt og finde andre man skal lokke til det samme, med løfter om guld og grønne skove om indtjening og hvor lidt man skal yde for at tjene pengene. Og hvor det ikke virker som om produktet er specielt vigtigt. Det primære er at få forhandlere under sig.

Dem der er mest synlige i den sammenhæng, er nogen der meget åbenlyst slet ikke er seriøse på nogen måde, men ofte kaster de sig også over den mest sårbare målgruppe. Og det irriterer mig.

Men det har vi været igennem nogle gange, så der er ikke noget nyt :o)

Og virkeligheden er nok en smule mere nuanceret. Men der er for mange useriøse.

Det jeg har kastet mig over, er online sex :o)

Men mit fokus på produktet, er langt større end at skaffe nye "downlines" Cool

Det er rent affiliate, men bygget op på samme pyramidespilsmåde, som traditionel MLM, med en fast procentdel af deres omsætning hver måned, og en procendel af dem de skaffer osv. osv.

Lige så snart vi kommer ud over andet led, er det selvfølgelig beskedne procenter, men hvis der kommer tilpas mange går det nok.

Den store forskel er bare, at der stort set ikke er nogen opstartsomkostninger for dem der måtte signe op under mig, ud over at der skal laves en hjemmeside eller flere. Og der er ikke nogen krav om noget som helst.

Reelt kunne jeg leve godt af at skaffe 1 - 2 dygtige affiliates under mig, men det er selvfølgelig alt for usikkert. Men muligheden er der, så mit fokus er stort set ligeligt fordelt mellem egne sider, og at skiffe nye affiliates.

Men som jeg har sagt tidligere, var det bare et spørgsmål om at jeg fandt et produkt der tiltalte mig mere, end de drikkervarer, telefonydelser og cremer der dominierer MLM markedet i dag :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 01:52

Det er satme god humor det dér. Big Smile

Og tænk, at det er lykkedes dem at samle 95% af Amino-brugernes holdninger i en enkelt animeret kvinde-dukke. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 02:18
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Synes den her udgave er sjovere, selvom kvaliteten er dårligere Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:06

Er det kun mig der er bekymret for, at Niels rent faktisk mener, at de 2 film bygger på samme tema??? Surprise

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Må indrømme jeg også er mere til den Niels har vist :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:20

Allan I:

Er det kun mig der er bekymret for, at Niels rent faktisk mener, at de 2 film bygger på samme tema??? Surprise

Tja, jeg bekymrer mig ikke...Det er jo Amino vi snakker om Wink og bare se hvor populært indlægget er Stick out tongue

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Uanset hvad Niels mener, eller andre for den sags skyld, så har mine 8½ år i mlm lært mig én vigtig ting: Man kan ikke overtale folk der ikke VIL. Debatter etc er mere eller mindre nytteløse. Enten ser man idéen eller også gør man ikke, og begge dele er ok.

Jeg er selv et levende exempel. To uger før jeg blev tegnet op (i det samme selskab jeg stadig er i) lavede jeg et indlæg i en dansk nyhedsgruppe hvor jeg kom med alle de sædvanlige argumenter som skeptikerne kommer med. Kun dem i toppen... med fra starten.... udnytter unge bla. bla. Jeg søgte ikke MLM men fald bare over gruppen ved et tilfælde og syntes dem der var involveret var latterligt naive.

To uger senere, kommer en ven og viser mig det jeg laver nu. Jeg skulle ikke overbevises, for da jeg så en præsentation så jeg idéen med det samme. Det mest komiske (lidt selvironi her) er at jeg ikke engang skænkede det en tanke at det hang sammen med det indlæg jeg næsten lige havde lavet!

Når jeg rekruterer i dag, argumenterer jeg ikke så voldsomt. Jeg viser min forretning, viser indkomst potentiale, og understreger ingen tjener noget uden at lægge et stykke kvalitets arbejde i det. Dem der vil tegner jeg op og undervisning / træning begynder. Dem der har de klassiske modargumenter, takker jeg for frem møde, og siger at det er helt ok, det er vist ikke noget for dem.

Drop dog diskusionerne :) Find dem der vil. dem der ser det som en god ide. Først da jeg indså det, fik jeg selv masiv succes, men organistation nu i 14 lande, og vækst på 33% aliene i 2011.

Håber nogen kan bruge mit indlæg til noget  

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)