Siden sidst er der kommet svarknapper i Private Beskeder, så det er lettere at se hvordan man svarer. Og vi har fjernet "Næste Tråd" knapper i bunden af debatterne, så der er mindre støj.
Hvad med at have nogle spørgeskemaer ude til højre. Ikke til gavn for Amino, men til gavn for os som iværksættere.
Det kunne f.eks. være et spørgsmål a la: Hvad var din konverteringsprocent i din webshop i 2010? og med dertilhørende svarmuligheder.
Da jeg selv skulle starte min webshop brugte jeg lang tid på at finde ud af hvad en god konverteringsprocent skulle ligge på. Jeg fik mange gode svar på hvor den burde ligge, men der var ingen der rigtig kunne henvise til nogen gode kilder. På det tidspunkt ville jeg have elsket hvis der var et svar i Wiki (eller lign) på amino hvor 500 webshopejere havde svaret på hvad deres konverteringsprocent var i en given periode, så jeg selv kunne forsøge at regne ud hvad der ville være godt for netop min webshop.
Man kunne evt. lave spørgeskemaer for de enkelte kategorier, så spørgsmålene bliver målrettet mod den rigtige målgruppe.